سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

 

روز گذشته، کریستیانو رونالدو در حالی موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل 2012/13 لالیگا را از آن خود کند، که لیونل مسی و رادامل فالکائو دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند. بدین ترتیب، رونالدو برای دومین بار موفق شد مسی را در مسیر فتح این عنوان ارزشمند کنار بزند و بهترین بازیکن لالیگا لقب بگیرد.

رونالدو این جایزه را - احتمالا - به دلیل کسب مقام دومی در لیگ (با 15 امتیاز کمترین از بارسا؛ یعنی بیشترین اختلاف در تاریخ!) و نائب قهرمانی در جام حذفی از طرف روزنامه مادریدی مارکا دریافت کرد تا مسی با 46 گل زده (دارنده عنوان ال پیچیچی؛ آقای گل اسپانیا) و قهرمانی 100 امتیازی لالیگا، و همچنین فالکائو با شکست رئال مادرید در فینال جام حذفی و فتح این جام، یارای رقابت با او را نداشته باشند.


ارزشگذاری اعتبار این جایزه و فرایند انتخاب آن با شما! فقط ناخودآگاه به یاد ماجرای آن احساس فروخفته - بگذارید همچنان نگوییم عقده! - افتادم که انگار چنان بر پیشانی مادرید نقش بسته، که حتی حرفه ای ترین - لااقل به طور ظاهری - خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی آنها نیز برای کمی آرام کردن خود، دست به چنین نمایشهای مضحکی می زنند که چیزی جز پوزخند سخره آمیز جهانیان را به همراه نخواهد داشت! البته شاید همان منطق مادریدی پشت این انتخاب باشد که بازیکنی «بدون هیچ افتخار» را شایسته دریافت توپ طلا می داند!



:

سه شنبه 92 آذر 12 :: 7:21 عصر
 
مصاحبه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir


هافبک کاتالان سرجیو بوسکتس پافشاری کرد: «باید دو بازی آینده امسال را ببریم و هم از اشتباهاتمان و هم از کارهایی که درست انجام دادیم درس بگیریم».

آندرس اینیستا: «نیمه اول خوب بودیم و بعد از نیمه نیز در لحظاتی خوب بازی کردیم، ولی گل بسیار ما را شوکه کرد و با اینکه بسیار تلاش کردیم نتوانستیم نتیجه را بازگردانیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
هافبک بارسا سرجیو بوسکتس تصور می کند که یکی از کلید های شکست تیم این بود که: «شاید بیلبائو بهتر از ما پرس را انجام داد. آنها از ما قوی تر هستند و این طبیعی است». پس از نخستین شکست تیم در این فصل لالیگا، بوسکتس پافشاری می کند: «نیازی نیست که احساس خطر کنیم، فقط باید به راهمان ادامه دهیم. باید دو بازی آینده امسال را ببریم و هم از اشتباهاتمان و هم از کارهایی که درست انجام دادیم درس بگیریم».



:

لالیگا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سپهر مظفری / FCBarcelona.ir


از سال 1915، همه بازی های خانگی اتلتیک بیلبائو با بارسا در سن مامس قدیم می شد. اما امشب، مسابقه در ورزشگاه جدیدی انجام خواهد شد و سابقه طولانی بازی بین دو تیم هم چنان ادامه میابد.

بارسا در سن مامس قدیم 100 بازی رسمی انجام داده است. محل جدید ورزشگاه در کنار ورزشگاه قدیم واقع شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
اولین بازی بارسا سن مامس در تاریخ 31 ژانویه سال 1915 در یک دوستانه بو که با نتیجه 1-1 به پایان رسید. در این دیدار بازیکن افسانه ای رافائل مورنو ملقب به پی چی چی برای تیم میزبان و مایورکوی برای میهمان گلزنی کردند.



:

سه شنبه 92 آذر 12 :: 7:20 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 287659
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است