سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

لیونل مسی بهترین بازیکن جهان، صبح دیروز موفق شد تا برای سومین بار جایزه آلدو روویرا را از آن خود کند.

لیونل مسی قبل از تمرینات صبح دیروز، موفق شد تا جایزه آلدو روویرا را برای سال 2012/13 دریافت کند. این جایزه هر ساله به وسیله مدیران و خبرنگاران روزنامه ها و مجلات کاتالونیایی به بازیکن برتر اهدا می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این برای سومین بار است که این بازیکن آرژانتینی این جایزه را کسب می کند؛ پیش از این او در سالهای 2009/10 و 2010/11 به او اهدا شد. در سال 2011/12 این جایزه به اریک آبیدال رسید.




:

پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 9:0 عصر

ژاوی در نشستی مطبوعاتی حاضر شد و اشاره کرد که همه بازیهای آتی بارسا بسیار مهم است و به دفاع از تاتا مارتینو نیز پرداخت.

مهم ترین صحبت های ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی به این شرح است: «همه چیز در معرض خطر است و ما باید مثبت فکر کنیم». ژاوی هرناندز، هافبک تاثیر گذار و کاپیتان دوم بارسا پس از شکست تلخ برابر سوسیه داد و دریافت سه گل و هم چنین سقوط به رده دوم به این دو جمله اشاره کرد. ژاوی گفت: «ما در یک هفته غیر معمول و بدون بازی سخت تمرین می کنیم. به خاطر بازی گذشته از خودمان عصبانی بودیم. ما می دانیم که حقیقت تلخ است و دیگر نباید تن به شکست بدهیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در همین راستا و نزدیک شدن به بازی برابر رئال مادرید وی تاکید کرد: «ابن که چقدر مثبت فکر کنم تنها به خودمان بستگی دارد. ما برای بازی سه شنبه آماده هستیم تا سه امتیازی را که پیش از این از دست دادیم به دست بیاوریم». او در ادامه افزود: «در حال حاضر هر بازی برای ما حیاتی است. هر سه تیم شانس قهرمانی دارند ولی بارسا تیم همیشه قهرمان است. ما در لالیگا جایگاه خوبی داریم و می توانیم برنده هر سه جام باشیم. هیچ چیزی هنوز به پایان نرسیده و ما باید خوش بین باشیم».




:

پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 9:0 عصر

تاتا مارتینو چند بازیکن از بارسا ب و تیم جوانان را به تمرینات فراخواند، در حالیکه کوئنکا نیز در کنار سایر اعضا به تمرین پرداخت.

در تمرین صبح روز چهارشنبه شاهد حضور چند بازیکن جدید از بارسا ب و تیم جوانان در تمرینات تیم بودیم. خراردو مارتینو یازده بازیکن را برای دومین جلسه تمرینی تیم فراخواند. سه نفر از بازیکنان تیم بارسا ب به نام های پاتریک، پلاناس و گریمالدو در این جلسه حضور داشتند. همچنین هشت بازیکن نیز از تیم جوانان دعوت شده اند که نام آنها نیز به این شرح است: گودسویل، انگوئنه، کاپتوم، راجر ریرا، خوان آنتونیو، جوردی اورتگا و خواناما.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


علاوه بر این، جرارد پیکه به سپری کردن دوره نقاهت خود پرداخت و خوزه مانوئل پینتو نیز به انجام تمریناتی ویژه پرداخت. در همین حال ایساک کوئنکا کار خود را با تمرین در کنار تیم ادامه داد، در شرایطی که جوردی آلبا برای مرتبه دوم جدا از تیم تمرین کرد.




:

پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 8:59 عصر

بازیکنان تیم نوجوانان در هفته های گذشته توانسته اند تعدادی از زیباترین گلهای فصل را به ثمر برسانند.

آخر هفته پیش بازیکنان تیم نوجوانان بارسلونا موفق شدند که با زدن 5 گل خستگی ناپذیری خودشان را نشان دهند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


گلها از ایکر مرینو با پاس گل بنجامین، میکوی پوئرتو با پاس گل کادت، مونچو با پاس گل کادت، مونیر ال هدادی با گلسازی خونیور و تونی کاواکا با پاس گل بنجامین بهترین گلهای آخر هفته پیش را به ثمر رساندند.




:

پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 8:59 عصر

باشگاه بارسلونا به تازگی تغییرات زیادی در ورودی ورزشگاهش داده که از مهم ترین آنها می توان به افزایش باجه های فروش بلیط اشاره کرد.

ورودی اصلی و جدید نیوکمپ در حال ایجاد و راه اندازی است و این ورودی 14 درب ورود خواهد داشت که این خبر توسط جوردی مویکس، عضو هیئت مدیره اعلام شد. امکانات جدید ورزشگاه شامل باز بودن دربهای ورزشگاه برای محله های اطراف آن، ایجاد قسمت عمومی جدید، سهولت در دسترسی به مرکز ورودی اصلی برای عابران پیاده و کم کردن میزان ترافیک برای افزایش امنیت است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


همچنین این امکانات نیز بیشتر خواهد شد؛ سهولت در دسترسی به قسمت تفریحی، داشتن قسمتی برای برگزاری تور در ورزشگاه و افزایش فضای سبز و درختکاری در محوطه های داخلی مجموعه.




:

پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 8:58 عصر

مارتینو که در بازی بارسا برابر سوسیداد اخراج شده بود، قادر به همراهی تیمش در مسابقه بعدی بارسا برابر آلمریا نخواهد بود.

این تصمیم توسط کمیته برگزاری مسابقات گرفته شد. سرمربی آرژانتینی بارسا در زمان استراحت بین دو نیمه در ورزشگاه آنوئتا، به دلیل درگیری با کادر فنی حریف از زمین مسابقه اخراج شده بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نکته عجیب آن است که بارسلونا هیچ درخواست تجدید نظری به کمیته استیناف ارائه نداده.




:

پنج شنبه 92 اسفند 8 :: 8:58 عصر

بازیکنان بارسلونا پس از دو روز استراحت، در حالی به تمرینات بازگشتند که جوردی آلبا نیز جدا از تیم به تمرین پرداخت.

بازیکنان تیم کار خود را پس از دو روز استراحت، عصر سه شنبه دوباره آغاز کردند. جوردی آلبا مانند ایساک کوئنکا جدا از تیم به تمرین پرداخت؛ جوردی آلبا بازی در آنوئتا را به دلیل کشیدگی پای راست خود از دست داده بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جرارد پیکه نیز به سپری کردن دوره نقاهت خود پرداخت در حالیکه، خوزه مانوئل پینتو در سالن ورزش تمرین کرد.




:

باشگاه بارسلونا، هرگونه تخلفات مالیاتی در رابطه با تعهدات مالی در امضای قرارداد نیمار را انکار می کند.

در پی آغاز اقدامات قانونی به دلیل اتهام تخلفات مالیاتی در رابطه با پرداختهای مختلف در جریان امضای قرارداد با نیمار داسیلوا جونیور، سران هیات مدیره باشگاه فوتبال بارسلونا در دفتر باشگاه با هم ملاقات کردند و متفقاً به توافقات زیر دست یافتند:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


1- هیات مدیره، وجود هر گونه جرائم مالیاتی را در رابطه با تعهدات مالی در جریان امضای قرارداد با این بازیکن را انکار می کند. در سرتاسر این جریان، باشگاه از کارشناس مشاوره استفاده کرده است و حسابرس باشگاه در هر لحظه از این فرایند، از اسناد مربوط به مذاکرات مطلع بوده و به همه آنها دسترسی کامل داشته است.




:

چهارشنبه 92 اسفند 7 :: 4:41 عصر

الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا در یک مصاحبه اختصاصی با سایت رسمی باشگاه درباره بسیاری از موضوعاتی مانند نیمار و فوتبالش در اودینزه و سرمربیانش صحبت کرد.

الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی بارسلونا که از سال 2011 به تیم ملحق شد، با وجود رقابتی شدید در خط حمله بارسا به دلیل پیدا کردن مجالی برای بازی کردن در این فصل موفق شد تا بیشترین آمار گلزنی خود را کسب کند. حالا تنها رقیب وی مسی با 26 گل است، درحالیکه این بازیکن شیلیایی در این فصل 17 گل به ثمر رسانده است. حالا و در سن 25 سالگی، الکسیس سانچس حس پیشرفت و اعتماد به نفس زیادی را در خود می بیند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مارتینو نیز می داند هر زمانی که از وی چیزی را به خواهد او به بهترین نحو به آن مطلب جامه عمل می پوشاند. در یک مصاحبه اختصاصی سایت رسمی باشگاه با سانچس پیش از بازی با سوسیداد، وی شرایط بازی کردنش در تیمی مثل بارسا و هم چنین اتفاقاتی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کند را شرح داد.




:

چهارشنبه 92 اسفند 7 :: 4:41 عصر

پائولینیو آلکانترا مهاجم فیلیپینی بارسا در چنین روزی اولین بازی خود را برای بارسا انجام داد. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه با 369 گل در 357 بازی است.

مهاجم بارسا پائولینو آلکانترا که در طول دوران بازی خود برای بارسا 369 گل به ثمر رساند؛ اولین بازی خود را برای بارسا در یک بازی پیرامون مسابقات جام کاتالان بین بارسا و کاتالا انجام داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


وی اولین هت تریکش را در سن 15 سالگی برای بارسا انجام داد.




:

چهارشنبه 92 اسفند 7 :: 4:40 عصر
1   2   >   


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 287657
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است