سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

بارسا در حالی چهارشنبه شب در آنوئتا به مصاف رئال سوسیه داد می رود که آنها بهترین خط دفاعی خانگی لالیگا هستند و یکی از دو باخت خارج از خانه بارسا در این فصل نیز در ایالت باسک بوده است.

رئال سوسیه داد در این فصل 18 بازی خانگی انجام داده است که کسب نتیجه تنها 5 بازی از این تعداد باعث صعود آنها به فینال جام حذفی خواهد شد. این دیدار چهارمین مسابقه باسکی ها در ورزشگاه خانگی در جام حذفی خواهد بود. در بازی های قبلی در آنوئتا، 4-0 آلگسیراس را شکست دادند، 0-0 با ویارئال مساوی کردند و راسینگ سانتاندر را 3-1 مغلوب ساختند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


بهترین خط دفاعی خانگی در لالیگا

آنوئتا یکی از دشوار ترین ورزشگاه ها برای تیم های میهمان بوده است. رئال سوسیه داد در این بازی ها 7 بار پیروز شده، 3 بار مساوی کرده و تنها یک بار شکست خورده است. آنها در مقابل 27 گل زده نیز تنها 7 گل دریافت کرده اند. در کنار اتلتیکو مادرید عنوان بهترین دفاع خانگی را یدک می کشند و برد های پرگلی مقابل الچه (4-0)، بتیس (5-1)، اوساسونا (5-0) و آلمریا (3-0) داشته اند.




:

ستاره برزیلی بارسا آسیب دیدگی پای خود را پشت سر گذاشته و با تیم به تمرین پرداخت.

نیمار امروز گام مهمی برداشت و با تیم اصلی به تمرین گروهی پرداخت و این نشان می دهد مصدومیت قوزک پای او کاملاً برطرف شده است. البته نیمار از هفته پیش تمرین های انفرادی ریکاوری خود و همچنین کار با توپ را آغاز کرده بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تمرکز بروی جام حذفی

تاتا مارتینو پس از پیروزی ارزشمند بارسا مقابل سویا و بازگشت کاتالان ها به صدر جدول لالیگا، حالا باید بارسا را به فینال جام حذفی برساند. آن ها باید چهارشنبه شب به مصاف رئال سوسیه داد بروند، در حالی که بازی رفت در نیوکمپ 2-0 به سود آبی اناری پوشان به اتمام رسیده است.




:

چهارشنبه 92 بهمن 23 :: 4:35 عصر

پدرو در تاریخ دوازدهم ژانویه سال 2008 کار خود را در بارسلونا آغاز کرد و به عنوان بازیکن تیم اصلی انتخاب شد. از گل های مهم او می توان به گل فینال سوپر کاپ اروپا و جام جهانی و گل های او در لیگ قهرمانان اشاره کرد.

پدرو در تاریخ 12 ژانویه 2008 در حالی که به جای ساموئل اتوئو وارد بازی شد اولین حضور خود در ترکیب بارسا را آغاز کرد. از آن زمان 6 سال می گذرد و او اکنون دویست و پنجاهمین بازی خود را برای بارسا و مقابل سویا انجام.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مهاجم پر تلاش بارسا از زمان گواردیولا تا کنون به عنوان مهاجم کناری در ترکیب بارسلونا بازی می کند.




:

چهارشنبه 92 بهمن 23 :: 4:35 عصر

آندرس اینیستا پس از پیروزی 4 بر یک مقابل سویا در سانچس پیس خوان این فصل رقابت های لالیگا را بسیار دشوار دانست اما به هواداران وعده داد تمام بازیکنان تا آخرین بازی خواهند جنگید. وی هم چنین اظهار کرد که مسی همیشه پاسخ منتقدان را به خوبی می دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


آندرس اینیستا در سانچز پیزخوان بازی چشم نوازی به نمایش گذاشت و به همراه ژاوی بیشترین تعداد پاس در طول بازی را به نام خود کرد. هافبک اسپانیایی تیم معتقد است که پیروزی مقابل سویا حیاتی بود: «رفتن به صدر جدول اهمیت زیادی داشت. شرایط بازی در بهترین حالت نبود اما در آخر ما پیروز میدان بودیم».




:

چهارشنبه 92 بهمن 23 :: 4:34 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 16
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 287665
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است