سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

تمرینات منبع: سایت رسمی باشگاه


اکثر بازیکنان ملی پوش تیم در جلسه تمرینی روز گذشته شرکت داشتند.

نیمار و آلوز به دلیل این که به همراه تیم ملی برزیل تازه از چین برگشته بودند با تیم تمرین نکردند و انتظار می رود که الکسیس هم روز پنج شنبه به تمرینات بازگردد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
بارسلونا تقریبا به تیم کاملی تبدیل شده است. چهارشنبه گذشته بسیاری از بازیکنان به تمرینات تیم بازگشته اند. هفت ملی پوش از تیم ملی اسپانیا، به همراه الکس سانگ که روز پنج شنبه به سایر بازیکنان ملحق شد، دیشب با تیم اول تمرین کردند. سرجی روبرتو، که از ناحیه ران پای راست مصدوم شده است، جدا از دیگران تمرین کرد. انتظار می رود که رفته رفته سایر اعضای تیم به جمع آبی اناری ها ملحق شوند.



:

جمعه 92 مهر 26 :: 12:10 عصر

ملی‌پوشان منبع: سایت رسمی باشگاه



الکسیس سانچز یکی از دو گل شیلی را مقابل اکوادور به ثمر رساند و به همراه سایر بازیکنان، صعود به جام جهانی برزیل را جشن گرفت.

اسپانیا در شب گذشته تنها تیمی نبود که جشن صعود برپا کرد. شیلی نیز به جام جهانی صعود کرد و تابستان سال آینده در این مسابقات به رقابت می پردازد. برد 1-2 شیلی مقابل میهمانش اکوادور، کافی بود تا دو تیم به صورت مستقیم به جام جهانی 2014 برسند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکسیس سانچز و گری مدل دو گل شیلی را به ثمر رساندند و فلیپه کایسدو تنها گل تیم میهمان را زد. گلهای شیلی در دقایق 34 و 37 از راه رسیدند و تک گل اکوادور در دقیقه 65 به ثمر رسید.




:

جمعه 92 مهر 26 :: 12:10 عصر

آبی و اناری‌ها منبع: سایت رسمی باشگاه


از اولین بازی لیونل مسی در تیم بزرگسالان بارسا زمان زیادی می گذرد. در این خبر، به بیان آماری از اولین بازی ستاره آرژانتینی بارسا می پردازیم.

34,400 تماشاچی. روز شانزده اکتبر سال 2004، بیش از سی هزار تماشاچی نظاره گر دربی شهر بارسلونا بین بارسا و اسپانیول بودند. این اولین بازی لیونل مسی بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
فرانک ریکارد در آن بازی چهار بازیکن از تیم ذخیره را فراخوانده بود. چهار بازیکن از تیم اصلی، به دلیل مصدومیت نتوانسته بودند در این بازی حضور پیدا کنند.
+6+6+54+3
63+++++++++++6+



:

جمعه 92 مهر 26 :: 12:8 عصر
بارسلونا منبع: سایت رسمی باشگاه


بارسا در روز شنبه ساعت 22:30 با اوساسونا و در روز دوشنبه برای انجام بازی سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میلان سفر خواهد کرد.

بارسا با بازگشت بازیکنان ملی پوش در روز چهارشنبه، با قدرت کامل بار دیگر تمرینات خود را از سر می گیرد. آنها چند روز شلوغ را با بازی در پامپلونا در روز شنبه و لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه دریش رو دارند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
در ادامه، برنامه کامل بارسا را طی چند روز آینده ملاحظه می کنید.



:

جمعه 92 مهر 26 :: 12:6 عصر
فرستنده Ali Rezaei در تاریخ 1 مهر 1392 (9:00) (144 بار خوانده شده)
مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


بازیکن شماره چهار بارسا که چهارمین گل آبی اناری ها را در بازی برابر رایو وایکانو به ثمر رساند، از کسب این پیروزی ابراز خشنودی کرد.

سسک از پیروزی قاطع بارسا برابر رایو وایکانو ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: «واقعاً خوشحالیم، این بازی ها واقعآ دشوار هستند. آنها از هیچ چیزی نمی ترسند و در تمام فضای زمین فشار خود را به شما وارد می کنند و خیلی خوب بازی می کنند». این هافبک بارسلونا عقیده داشت که تیمش در نیمه دوم بهتر بازی کرد. او گفت: «آنها در نیمه دوم خسته تر بودند و ما سعی کردیم تا از این موضوع به نفع خود بهره ببریم، اما همیشه برای ما پیروزی در این زمین دشوار بوده است. آنها تیمی هستند که به سختی مغلوب می شوند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
گزینه های جدید در شیوه بازی تیمی

هافبک کاتالان بارسا درباره تغییراتی که تاتا مارتینو در تیم ایجاد کرده است سخن گفت: «این فوتبال است. در فوتبال مسائل مختلفی رخ می دهد و ممکن است در زمینی کوچک به مصاف حریفی می روید که فشار زیادی را به شما وارد می کند... این مساله ای است که برای حل آن با مربی خود مشغول تمرین هستیم».



:

دوشنبه 92 مهر 1 :: 3:39 عصر
فرستنده علی در تاریخ 31 شهریور 1392 (20:49) (169 بار خوانده شده)
مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


پدرو رودریگز با سه گلی که وارد دروازه رایو وایکانو کرد به دستاورد مهمی در کارنامه ورزشی اش رسید.

پدرو شب گذشته برای نخستین بار با پیراهن بارسا هت تریک کرد. وی هم اکنون 5 گل در این فصل زده است. پدرو پس از بازی عنوان کرد: «بسیار خوشحالم زیرا بازی دشواری بود. برای هم تیمی های خود نیز خوشحالم زیرا گلهایی که به ثمر رساندم به آن ها تعلق دارد» .

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پدرو در ادامه صحبت های خود اذعان کرد که بارسا با استفاده از فضاهای ایجاد خوده در زمین به موفقیت رسید. او در ادامه افزود که همه بازیکنان تیم سخت در تلاشند تا در ترکیب اصلی تیم قرار گیرند.



:

دوشنبه 92 مهر 1 :: 3:38 عصر
فرستنده Ali Rezaei در تاریخ 1 مهر 1392 (0:12) (182 بار خوانده شده)
مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


مارتینو به تمجید ار عملکرد رایو پرداخت و اظهار داشت که بارسا این ظریفیت را دارد که گل های فراوانی به ثمر برساند.

تاتا مارتینو پس از پیروزی چهار بر صفر بارسا برابر رایو وایکانو به جمع خبرنگاران آمد و به مصاحبه پرداخت. تاتا ضمن ابراز رضایت از بازی بازیکنانش گفت: «تاتا ما را تحت پرس شدیدی قرار داد و امکان ارسال پاس های کوتاه را از ما گرفت. ما برای حل این مساله به پاسهای بلند روی آوردیم تا بتوانیم به سایر نقاط زمین نیز دسترسی داشته باشیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
سرمربی آرژانتینی بارسا گفت: «من واقعاً بازی نیمه دوم تیم را دوست داشتم. ما خطاهای دفاعی نداشتیم و همانند بازی برابر آژاکس، با گذشت بازی بهتر شدیم. ما ظرفیت به ثمر رساندن گلهای قراوانی را داریم. والدس بازی فوق العاده خوبی را ارائه کرد و نشان داد که در سطح بالایی قرار دارد و من به عنوان سرمربی تیم، از این مساله بسیار خوشحالم. او یک پنالتی را از حریف گرفت و چند واکنش تعیین کننده داشت».



:

دوشنبه 92 مهر 1 :: 3:38 عصر
فرستنده محمد رضا بارانی در تاریخ 31 شهریور 1392 (21:00) (135 بار خوانده شده)
تمرینات منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد رضا بارانی / FCBarcelona.ir


کارلس پویول توانست امروز در تمرینات شرکت کند. همینطور سرخیو بوسکتس که در دیدار مقابل رایو وایکانو غایب بود.

ادو بدیا، کمپینز، سمپر، بابیونسکی دونگو و پل کلوت از تیم ب در تمرین یکشنبه حاضر بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
بعد از پیروزی روز شنبه مقابل رایو وایکانو تیم اول امروز به تمرینات خود در سیوتات اسپرتیوا خوان گمپر بازگشتند. تمرین از ساعت 11:30 شروع شد و بازیکنانی که دیشب بازی کردند روند ریکاوری معمول پس از بازی را پشت سر گذاشتند.



:

دوشنبه 92 مهر 1 :: 3:38 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 287662
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است