سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

هدایت بارسا توسط "مارتینو" آرژانتینی قطعی است

رسانه‌های آرژانتینی از انتخاب "مارتینو" به عنوان جانشین ویلانووا در بارسلونا خبر داد.

تیتو ویلانووا به علت بیماری از هدایت آبی اناری‌ها استعفا داد تا سران این باشگاه اسپانیایی برای انتخاب جانشین او به تکاپو افتند.


بحث جانشینی ویلانووا به سوژه اصلی رسانه‌های تبدیل شده است . گزینه‌های زیادی برای جانشینی این مربی جوان مطرح شده‌اند، از جمله گاس هیدینک، لوئیس انریکه، روبی ، یورگن کلوپ، یوپ هاینس، مارتینو و ....


رادیو "لارید" آرژانتین بامداد دوشنبه اعلام کرد که مارتینو، سرمربی سابق اولد بویز آرژانتین برای مذاکره با ساندرا راسل، رییس بارسلونا امروز (دوشنبه) به بارسلونا پرواز می کند.


این منبع آرژانتینی همچنین خبر داد که مارتینو سه شنبه رسما هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده خواهد گرفت و به رسانه‌ها معرفی می‌شود.


مارتینو از مربیانی است که لیونل مسی پیش از این به ستایش از او پرداخت و سبک بازی هجومی تیم‌های او را ستود.


با توجه به علاقه ستاره آرژانتینی بارسا به هموطنش به احتمال زیاد مارتینو هدایت آبی اناری‌ها را برعهده خواهد گرفت. البته در نظر سنجی سایت های نزدیک به بارسلونا یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ بیشترین آراء را به خود اختصاص داد این در حالی است که خود هاینکس برعهده گرفتن هدایت بارسلونا را بعید دانست.
 


 

مسی از مارتینو ،برای هدایت تیم بارسلونا حمایت کرد

لیونل مسی با حمایت از جراردو مارتینو او را گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا عنوان کرد.

تیتو ویلانووا، سرمربی سابق بارسلونا به دلیل ادامه مداوای بیماری‌اش مجبور به ترک بارسلونا شد.


پس از این که روزنامه‌های اسپانیایی از دو گزینه "لوئیس انریکه" و " جراردو مارتینو" به عنوان سرمربیان احتمالی بارسلونا نام بردند، لیونل مسی،‌ فوق ستاره بارسلونا به حمایت از جراردو مارتینو، سرمربی سابق پاراگوئه پرداخت.


لیونل مسی در گفت‌وگو با روزنامه‌ آرژانتینی "اوله" با حمایت از جراردو مارتینو، گفت: به شخصه جراردو مارتینو را خیلی دوست دارم. او یک مربی بسیار بزرگ است. تیم‌های او همیشه فوتبال زیبایی را بازی می‌کنند و همیشه مورد احترام هواداران فوتبال است.


جراردو مارتینو که فصل گذشته با نیو اولدبویز، نایب قهرمانی لیگ آرژانتین رسید، یکی از گزینه‌های اصلی بارسلونا برای جانشینی "تیتو ویلانووا" محسوب می‌شود.


گابریل هاینسه، مدافع فصل گذشته اولدبویز نیز درباره رفتن جراردو مارتینو به بارسلونا، گفت: اصلا از خبر رفتن مارتینو در بارسلونا شگفت زده نشدم، زیرا می‌دانم که او گزینه ایده‌آلی برای هدایت بارسلونا است. جراردو مارتینو کسی است که به شانس در کارش معتقد نیست و همیشه به مالکیت توپ فکر می‌کند.

 




:

http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/11/323.jpg&w=576&zc=1&q=90

ترجمه توسط هوادار بارسا: "برای من این است که یک روز در تضاد است. من در مورد این ادای احترام اینکه من داده شده هیجان زده، اما آن روز بسیار دشوار است با این خبر در مورد تیتو است. "

- آندرس اینیستا هافبک اف سی بارسلونا فرستاده شده از یک پیام حمایت از تیتو بازی کردند در حالی که حضور یک رویداد در شهر خانه خود را از Fuentealbilla که به افتخار او پرتاب شد. در طول پرده برداری از مجسمه خود را در کنار خانه اش، او گفت که مهم است به خاطر داشته باشید که شخص می آید برای اولین بار، و که او معتقد است که تیتو به اندازه کافی قوی برای مبارزه با عقب و برنده این نبرد خیلی بدی رو پشت سر گذاشت.

ما فقط می توانید سعی کنید به منظور جلب شجاعت از کلمات اینیستا، و ارسال بهترین آرزوهای ما را به تیتو.


سرمربی تیم رئال مادرید ظهر روز شنبه در کنفرانسی خبری شرکت کرد تا قبل از اولین دیدار پیش فصل تیمش مقابل بورنموث [یکشنبه] صحبت هایی داشته باشد.

سرمربی ایتالیایی صحبت هایش را با ابراز حمایت از سرمربی سابق بارسلونا، تیتو ویلانوا که روز جمعه به خاطر عود کردن بیماری سرطانش کناره گیری کرد، شروع کرد.

"می خواهم پیغامی مملو از تشویق و حمایت برای همکارم تیتو بفرستم. من در مورد این خبر ناراحتم، اما او یک جنگجو است. می خواهم به او بگویم که تمام باشگاه و ترکیب تیم با او هستند. امیدواریم که همه چیز برای او خوب پیش برود."

آنچلوتی در مورد گمانه زنی ها نسبت به انتقال گرت بیل از تاتنهام به برنابئو، آرام بود و گفت: "نمی خواهم در مورد بیل صحبت کنم؛ من از تیمی که دارم راضی ام."

در عوض، سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مطمئن است باشگاه قرارداد کریستیانو رونالدو را تمدید خواهد کرد: "او بازیکن فوق العاده ای است و بسیار هم حرفه ای است. تمدید قرارداد او کار من نیست، اما فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد."




:

دوشنبه 92 تیر 31 :: 2:15 عصر

در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته (جمعه) ساندرو راسل رئیس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که تیتو ویلانووا به دلیل بیماری نمی تواند به کار خود در باشگاه بارسلونا ادامه دهد.

مربی مستعفی بارسلونا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و درباره استعفایش صحبت هایی کرد: "پس از 5 سال فوق العاده اکنون زمان تغییر در زندگی حرفه ای من فرا رسیده است، اکنون می توانم روی بهبودی ام تمرکز کنم.  نمی توانم کار خود را به عنوان سرمربی در باشگاه ادامه دهم اما همواره نزدیک باشگاه می مانم و کار خود را در پشت دیگری برای تیمی که عاشقش هستم ادامه خواهم داد."



پس از کناره‌گیری تیتو ویلانووا سرمربی تیم بارسلونا به علت عود بیماری سرطان، مسئولان باشگاه بارسلونا به دنبال جانشینی برای سرمربی خود هستند.

از طرفی نام یوپ‌هاینکس سرمربی موفق و سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او مطرح شده است، اما در نظرسنجی که در یکی از روزنامه‌های کاتالان صورت گرفته است، هواداران بارسلونا علاقه مند هستند تا هاینکس را در سمت سرمربیگری تیم‌خود ببینند.

 




:

دوشنبه 92 تیر 31 :: 2:12 عصر
»» تیاگو: «آنها که بازی کرده اند می دانند قهرمانی لالیگا چقدر سخت است»
مصاحبه 

هافبک بارسلونا از انگیزه بالای بازیکنان برای قطعی کردن قهرمانی در ورزشگاه ویسنته کالدرون سخت گفت و البته نسبت به سختی مصاف با تیمی که سومی اش را قطعی کرده هشدار داد.

لیگ در دستان بارساست و تیاگو آلکانتارا در نشست خبری با تاکید بر این مساله گفت: «قهرمانی در لالیگا یک پاداش بزرگ است، یک عنوان عالی. ما به شدت خواهان کسب آن هستیم و به خوبی از اهمیتی که دارد آگاهیم. برای بدست آوردن این عنوان تمام فصل جنگیده ایم. سال قبل آن را از دست دادیم و امسال دوباره آن را می خواهیم. این عنوان برای ما دوست داشتنی است، بعضی اوقات آنقدر به بردن عادت می کنی که شاید قهرمانی دیگر ارزشی نداشته باشد، ولی من به شما می گویم که اینجا در بارسا ما می دانیم که مواجهه با حریفان مختلف و بردن این همه بازی چقدر دشوار بوده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
کالدرون در اولویت

بارسا برای بالا بردن جام قهرمانی به لغزش رئال در مقابل اسپانیول و یا پیروزی در بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید نیازمند است. تیاگو درباره این مساله گفت: «سوای هر نتیجه ای که رئال مادرید به دست آورد، بازی با اتلتیکو برای ما بزرگترین بازی است. رفتن به کالدرون و پیروزی در آنجا هیچگاه کار ساده ای نبوده است. اتلتیکو مادرید سال آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد و همچنین فینالیست این فصل کوپا دل ری نیز هست. آنها فرصت زیادی برای تمرکز بر روی فینال جام حذفی دارند و من اطمینان دارم که بازی سختی در انتظار ما خواهد بود».

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/21

بــارســــایـــــــی نظر بده

»» آلبا: «به دنبال تثبیت قهرمانی در کالدرون هستیم»
مصاحبه 


جوردی آلبا می گوید بارسلونا بدون توجه به نتیجه بازی رئال مادرید به دنبال تثبینت قهرمانی در ویسنته کالدرون است. وی همچنین معتقد است بارسلونا فصل خوبی داشته و هواداران باید از اختلاف امتیازی که با تیم دوم جدول ایجاد شده خوشحال باشند.

مدافع ملی پوش بارسلونا قهرمانی در لالیگا را هدف اصلی آبی و اناری ها دانست و گفت: «روز یک شنبه هرکاری از دستمان برآید انجام می دهیم تا قهرمانی مان قطعی شود. امیدوارم بعد از بازی در ویسنته کالدرون، جام را بالای سر ببریم. قهرمانی در لالیگا برای ما اهمیت زیادی دارد و مشتاقیم که این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی معتقد است برای قطعی شدن قهرمانی تیم باید بدون توجه به نتیجه ای که رئال مادرید برابر اسپانیول کسب می کند، بر روی بازی با اتلتیکو تمرکز کند.

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/21

بــارســــایـــــــی نظر بده

»» اتلتیکو مادرید قربانی مورد علاقه مسی
بارسلونا

لیونل مسی تا به حال 17 گل در لیگ و 3 گل در جام حذفی برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده است. این تیم تنها تیمی است که مسی مقابل آن سه بار هت تریک کرده است. 

مسی به کابوسی برای اتلتیکو تبدیل شده است. وی بیست گل به این تیم زده است که 17 تای آن در لیگ و سه تای آن در جام حذفی بوده است و او به دنبال آن است که در روز یک شنبه آمار خود را بهبود ببخشد. آن‌ها به همراه رئال مادرید (18) قربانی‌های مورد علاقه مسی هستند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سه‌ هت تریک و سه دبل

مسی موفق شده است که سه بار مقابل این تیم هت تریک کند. اولین هت تریک وی در دیدار رفت مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 2008/09 بود که نتیجه این بازی را به سود بارسا رقم زد (3-1). مسی دومین هت تریک خود را دو سال بعد از آن در لیگ و در نیوکمپ (3-1) انجام داد. وی تنها هفت ماه بعد و در فصل 2011/12 هت تریک دیگری انجام داد که موجب شد بارسا اتلتیکو را در هم بکوبد (5-0). این بازیکن آرژانتینی تا به حال در برابر هیچ تیم دیگری سه بار هت تریک نکرده است.

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/20

بــارســــایـــــــی نظر بده

»» سرجیو بوسکتس: «کسب عنوان قهرمانی، به خصوص در لالیگا بسیار خوشحال کننده است»
مصاحبه 

هافبک بارسا بیان کرد: «هواداران به این تیم افتخار می کنند و عنوان قهرمانی را شایسته بارسا می دانند». بازیکنان می دانند که با کوچکترین لغزش از سوی رئال مادرید، قهرمانی می تواند از آن آنها شود. آنها به دنبال تمرکز قوای خود بر روی بازی یکشنبه برابر اتلتیکو در ورزشگاه ویسنته کالدرون هستند. 

سرجیو بوسکتس در مصاحبه ای با خبرنگاران اظهار کرد: «ما برای پیروزی در بازی روز یکشنبه آماده هستیم ولی احتمال وقوع این مساله که ممکن است زود تر از این قهرمانی را تصاحب کنیم هم اهمیت فراوانی دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی در ادامه افزود: «قهرمانی در هر رقابتی با اهمیت است و قهرمانی لالیگا از همه مهم تر. این رقابت منظمی است و به همین علت از اهمیت فراوانی برخوردار است. فرا تر از این مسائل، این چهارمین قهرمانی ما در پنج سال گذشته خواهد بود و این مساله بسیار دیدنی و زیبا خواهد بود».

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/20

2بــارســــایـــــــی

»» چراغ سبز پزشکی برای پدرو پس از تمرین
تمرینات 
منبع: سایت  باشگاه
پدرو که بازی برابر بتیس را به دلیل ناراحتی معده از دست داده بود، امروز به تمرینات بازگشت و چراغ سبز پزشکی را دریافت کرد. تیتو ویلانووا که به تازگی از نیویورک بازگشته، تمرین را هدایت کرد و تمام بازیکنان تیم به همراه لوکاس گافاروت از تیم اول جوانان در تمرین شرکت داشتند. والدس به صورت عادی به تمرین پرداخت و ماسکرانو در بخشی از تمرینات به تیم ملحق شد.

تمرین امروز پنجشنبه، با 30 دقیقه تاخیر، ساعت 11:30 آغاز شد تا تیتو ویلانووا با بازگشت صبح امروزش از نیویورک که در آن جا تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته بود، بتواند جلسه تمرینی را هدایت کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
تیتو ویلانووا در حالی تمرین را هدایت می کرد که تمام بازیکنان تیم به همراه لوکاس گافاروت از تیم اول جوانان در تمرین شرکت داشتند.



:

یکشنبه 92 تیر 30 :: 5:41 عصر

تیتو ویلانوا دیگر نمی تواند به کار خود در بارسلونا ادامه دهد

منبع : سایت رسمی باشگاه / مترجم : سینا بنی فاطمی FCBarca.ir

رئیس باشگاه ساندرو روسل در بعد از ظهر جمعه اعلام کرد که تیتو ویلانوا سرمربی بارسلونا به علت عود بیماریش دیگر نمی تواند به کار خود ادامه دهد

به همین علت تیم در روز شنبه به لهستان سفر نمی کند

پویول هم تیمی هایش را رهبری میکرد

کاپیتان تیم بارسلونا کارلوس پویول هم در اتاق کنفرانس به همراه ساندرو راسل و آندونی زوبی زارتا هم تیمی هایش را رهبری میکرد. مسئولین باشگاه از جمله : Josep Maria Bartomeu, Susana Monje, Jordi Moix, Silvio Elias and Ramon Cierco در این کنفرانس حضور داشتند.

 

تیتو ویلانوا از سرمربیگری بارسلونا استعفا داد.این خبر را در روز جمعه ساندرو راسل و آندونی زوبی زارتا در کنفرانس مطبوعاتی تایید کردند.

تیتو ویلانوا به خاطر عود بیماریش دیگر نمی تواند به کار خود به عنوان سرمربیگری بارسلونا ادامه دهد. ساندرو راسل هم در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه اعلام کرد : تیتو به خاطر عود بیماریش دیگر نمی تواند به کارش ادامه دهد. رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه صحبت هایش گفت : ما برای تیتو آرزوی سلامتی داریم و آرزو می کنیم که او هر چه زودتر حالش خوب شود.


تیتو ویلانوا

در 22 نوامبر سال 2011 باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تیتو یک تومور به نام پاروتید دارد ، و او تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت .6 روز بعد او را به بیمارستان بردند و او دو هفته بعد مرخص شد.

نزدیک به 1 سال بعد ، در 19 دسامبر سال 2012 تیتو ویلانوا دچار عود بیماریش شد و او در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و 2 روز بعد مرخص شد. او در 6 ژانویه سال 2012 در روز مسابقه با اسپانیول به میادین بازگشت ولی بعد از مسابقه برای درمان بیشتر به شهر نیویورک سفر کرد.

او در 13 ژانویه بعد از مسابقه با مالاگا به آمریکا سفر کرد و 2 ماه در آن جا ماند. در 29 مارس 2012 او به بارسلونا بازگشت و در تاریخ 2 آوریل در مقابل با پاری سن ژرمن روی نیمکت حضور یافت.


 


 

افتخارات

افتخارات

لیگ قهرمانان (Champions League)
4
1991-92, 2005-06, 2008-09, 2010-11


جام باشگاههای جهان (FIFA Club World Cup) 1
2009-10
جام برندگان جام اروپا (European Cup Winners Cup) 4
1978-79, 1981-82, 1988-89, 1996-97
جام یوفا (Fair Cup) 3
1957-58, 1959-60, 1965-66
سوپر کاپ اروپا (European Super Cup) 3
1992-93, 1997-98, 2009-10
لاتین کاپ (Latin Cup) 2
1948-49, 1951-52

جام بلورین (Pyrenees Cup) 4
1909-10, 1910-11, 1911-12, 1912-13
لیگ اسپانیا (Spanish League Championship) 21
1928-29, 1944-45, 1947-48, 1948-49, 1951-52, 1952-53, 1958-59, 1959-60, 1973-74, 1984-85, 1990-91, 1991-92, 1992-93, 1993-94, 1997-98, 1998-99, 2004-05, 2005-06, 2008-09, 2009-10, 2010-11
جام حذفی اسپانیا (Spanish Cup) 25
1909-10, 1911-12, 1912-13, 1919-20, 1921-22, 1924-25, 1925-26, 1927-28, 1941-42, 1950-51, 1951-52, 1952-53, 1956-57, 1958-59, 1962-63, 1967-68, 1970-71, 1977-78, 1980-81, 1982-83, 1987-88, 1989-90, 1996-97, 1997-98, 2008-09
سوپر کاپ اسپانیا (Spanish Supercup) 9
1983-84, 1991-92, 1992-93, 1994-95, 1996-97, 2005-06, 2006-07, 2009-10, 2010-11
لیگ کاپ اسپانیا (Spanish League Cup) 2
1982-83, 1985-86

لیگ مدیترانه (Mediterranian League) 1
1937

کاتالان لیگ (Catalan League) 1
1937-38
لیگ کاتالونبا (Catalan League Championship) 23
1901-02, 1902-03, 1904-05, 1908-09, 1090-10, 1910-11, 1912-13, 1915-16, 1918-19, 1919-20, 1920-21, 1921-22, 1923-24, 1924-25, 1925-26, 1926-27, 1927-28, 1929-30, 1930-31, 1931-32, 1934-35, 1935-36, 1937-38, (قهرمانی در کوپا ماکایا (02-1901) و کوپا بارسلونا (03-1902)
کوپا کاتالونیا (Catalan Cup) 6
1990-91, 1992-93, 1999-00, 2003-04, 2004-05,



:

بازی مرگ را ببر آقای مربی

منبع: FCBarca.ir

حیات بار دیگر به سیوتات اسپورتیووا بازگشته است. سربازان پرآرزو دوباره آمده اند تا رویاهایشان را تمرین کنند. آمده اند نقشه حمله به لشکر«نمی شود»ها را مرور کنند و راهی بیاموزند برای گذاشتن یک «هنوز» در کنار «بهترین بودن»شان. آمده اند که مبادا قهرمانی ها «خاطره» شوند و دیگر «هدف» نباشند. همه آمده اند. مشتاق، بی صبر، پر شر و شور. جمعه اما رسیده و نرسیده کوله بار سیاهش را باز می کند تا دست به یک «لبخند ربایی مسلحانه»بزند. سرقتی به پشتوانه ی یک خبر هولناک که خیلی ها ترجیح می دهند به محض شنیدنش گوش های شان را چک کنند و امیدوار باشند که دچار مشکل شنوایی شده اند. باور کنیم یا نه، سرطان دوباره پشت گیت های نیوکمپ است تا با بلیت های رازآلودش وارد شود و آقای مربی را به مبارزه ای تازه فرا بخواند.

در انتهای همه لبخندهای پیروزمندانه بارسلونایی ها به سرطان، دو وداع اشکبار گنجانده شد با مبارزهایی که جام قهرمانی فصل گذشته لالیگا را مشترکا بالای سر برده بودند. «آبی» پس از 2 سال اشک و لبخند سرانجام چمدانش را بست تا فوتبالش را در زادگاهش تمام کند و تیتو کمی پس ازآغاز چالش جدید و در شرایطی که توی فکر وداع با این تیاگو و جذب آن تیاگو بود دوباره گرفتار رقیبی شد که مچ بشرِ پرادعایِ تکنولوژیک را خوابانده و بدجوری هم خوابانده. باشگاه بارسلونا بدون شک نام مبارزینش را از یاد نخواهد برد، با این امید که شاید قصه های تلخ این جدایی ها، روایت های باورنکردنی فردایی باشد که در آن همه «بی درمان ها» در برابر افزایش «دانسته ها» زانو بزنند.

خداحافظی اجباری تیتو با بارسا شاید خبری مسرت بخش باشد برای تمام آنانی که در تک تک هفته های فصل گذشته از کنار هیچ بهانه ای برای «زهر پراکنی لفظی» علیه او عبور نکردند. افراطی های عاری از منطقی که در لباس عاشق پیشه های نگران تیم به مربی شان تاختند و تا نفسِ آخر حضور او، دست برنداشتند از تحلیل های بی روح و ناجوانمردانه شان. شاید تیتو بهترین گزینه ممکن برای بلوگرانا محسوب نمی شد، شاید او تا تبدیل شدن به یک مربی بزرگ راه درازی در پیش داشت اما این مربی جوان بی تردید سزاوار این اندازه تلخکامی هم نبود. فرقی نمی کند فراموش کردن دستاوردهای او گناه سلول های خاکستری مغز باشد یا دیواره خاکستری قلب، خالق بهترین شروع تاریخ لیگ اسپانیا، فاتح لالیگای 100 امتیازی که قرار بود«حالا حالاها» جزو افتخارات پایتخت نشینان باشد و بس، و صاحب بهترین بازگشت بارسا در تاریخ لیگ قهرمانان حالا احتمالا خوب فهمیده است بین محجوبیت و محبوبیت خیلی بیشتر از یک حرف فاصله است.

پایان جاده ها گاهی سرآغاز سفر به ماهند. تیتو دیگر روی نیمکت باشگاه محبوبش دیده نخواهد شد اما روی نیمکت امید خواهد نشست برای شعله انداختن به جان تمام سه نقطه هایی که گاهی قوی ترین ها نیز از پرکردنشان عاجزند. او انتخاب شده است برای نبردی بزرگ تر، برای هدایت شمع هایی که تاریکی را نمی پذیرند و قدم هایی که به سختی سنگفرش ها خو نمی کنند. «ویوانووا» توی این راه نفسگیر حمایت تمام ساکنان سرزمین امید را احساس خواهد کرد. آنجا که فارغ از تمام رنگ ها و نشان ها و تعلق ها، این آرزوست که فریاد می شود. کسی چه می داند، شاید یک روز این سرطان باشد که از بازگشت تیتو وحشت می کند.

 


سرمربی جدید به احتمال زیاد در اوایل هفته آینده اعلام می شود

منبع : سایت رسمی باشگاه / مترجم : سینا بنی فاطمی FCBarca.ir

ساندرو راسل رئیس باشگاه اعلام کرد که جانشین تیتو به احتمال زیاد در اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد

پس از آن که تیتو ویلانوا به علت عود بیماریش از سرمربیگری بارسلونا استعفا داد ، ساندرو راسل رئیس باشگاه و آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا اعلام کردند که سرمربی جدید بارسلونا احتمالا در اوایل هفته آینده انتخاب می شود.

شایان ذکر است که تیم بارسلونا که قرار بود در روز شنبه در دیداری دوستانه مقابل لیخشیا گدانسک در لهستان بازی کند به علت همین موضوع این بازی به تعویق افتاد.




:

یکشنبه 92 تیر 30 :: 11:24 صبح

تیتو ویلانوا : یک سال خاطرات بزرگ

منبع : سایت رسمی باشگاه /

اف سی بارسلونا با مربیگری تیتو ویلانوا یک سال موفق به کسب رکوردهای لیگ شد

تحت مربیگری ویلانوا ، بارسلونا رکورد جدیدی در گلزنی به ثبت رساند و بهترین شروع تاریخ نیم فصل لالیگا را ازآن خود کرد

تیتو ویلانوا پس از 400 روز مربیگری در بارسلونا از پست خود کناره گیری کرد. در طول مربیگری او ، بارسلونا سلطه ی خود بر لالیگا را حفظ کرد و با کسب 100 امتیاز در لالیگا ، یک فصل فراموش نشدنی را رقم زد. تیتو ویلانوا شایسته ی ستایش بسیاری است. زیرا او و کادر فنی او موفق شدند تا بعد از رفتن پپ در تابستان 2012 ، تیم را در همان سطح نگه دارند. این یک موفقیت ورزشی بزرگ برای او محسوب میشود


رکورد فوق العاده در لالیگا

بعد از اعلام سرمربیگری او در 27 آوریل و مراسم معارفه اش در 15 ژوئن ، تیتو ویلانوا با فروتنی اعلام کرد که او قادر نخواهد بود تا با چند فصل موفق گذشته مقایسه شود، اما اینگونه نبود ،بارسلونا به نیمه نهایی کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا رسید و در رقابت های لالیگا یک قهرمانی فوق العاده به دست آورد.

بیست و دومین عنوان لالیگای باشگاه _ لیگ تیتو و آبیدال _ بخاطر 100 امتیاز ، 115 گل ، بهترین شروع تاریخ نیم فصل اول _ 55 امتیاز از 57 امتیاز ممکن _ و بیشترین فاصله بین دو تیم اول و دوم جدول همیشه در یاد ها خواهد ماند. فقط آمار نیستند که نشان میدهند این فصل در خاطرات خواهد ماند ، بلکه نوع فوتبال بازی کردن تیم تمام طرفداران در سرتاسر دنیا را به هیجان می آورد .


مبارزه ای پایدار

متاسفانه تیتو ویلانوا همیشه قادر نبود تا از موفقیت های تیم لذت ببرد. در دسامبر 2012 با وخیم شدن وضعیت او ، قادر نبود تا در بازی با وایادولید روی نیمکت حاضر باشد . و سپس او بخاطر اینکه در نیویورک تحت درمان قرار گرفت ، بازی های تیم در ماه فوریه و مارس را نیز از دست داد.او حتی قادر نبود تا بازی های تیم را تماشا کند . او با کادر فنی به طور مستمر در ارتباط بود و از نیویورک همه چیز را کنترل میکرد.

تیتو ویلانوا اولین بار در نوامبر 2011 بخاطر بیماری اش تحت عمل جراحی قرار گرفت ، در روزی که بارسا برای بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان به میلان سفر کرد و از آن روز به بعد او به مدت دو سال و نیم با بیماری اش جنگید و در نهایت روز جمعه خبر کناره گیری اش از بارسلونا اعلام شد

ویلانوا پس از شش سال مربیگری در بارسا، باشگاه را ترک کرد، در دوران او بارسا ب به لیگ دو صعود کرد، او همچنین 15 جام را با تیم اصلی به دست آورد. خاطراتی که برای همیشه در ذهن هواداران بارسا خواهد ماند.

 

 


 

اینیستا: «تیتو به مبارزه بازخواهد گشت و این نبرد وحشتناک را با پیروزی پشت سر می گذارد»

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: بهنام حسینخانی FCBarca.ir

هافبک اسپانیایی بارسا از رویدادی که توسط پنیس کاستیا لا مانچا در فیونتیبلیا برگزار می شد استفاده کرد و حمایت خودش را برای تیتو ویلانوا فرستاد.

جوردی آلبا نیز با اشاره به اعلام خبر کناره گیری ویلانوا از نیمکت بارسلونا گفت: «این خبر بسیار بدی است».

آندرس اینیستا در یک رویداد که به افتخار او در شهر خودش، فیونتیبلیا، توسط طرفداران باشگاه های کاستیا لا مانچا برگزار شده بود، حضور داشت و این فرصت را به دست آورد تا حمایت خود را از ویلانوا، پس از اعلام کناره گیری او به دلیل مراقبت های پزشکی اش، اعلام کند. اینیستا در طول این رویداد معتقد بود: «تیتو به مبارزه بازخواهد گشت و این نبرد وحشتناک را با پیروزی پشت سر می گذارد».

اینیستا در مراسمی در شهر خود مورد تقدیر قرار گرفت و از مجسمه ی این ستاره ی بارسلونا در کنار خانه اش رونمایی شد و او اعتراف کرد:ز«امروز برای من روز متضادی است. من بخاطر ادای احترامی که به من شده است بسیار هیجان زده ام، اما امروز بخاطر خبرهایی که درمورد تیتو است روز دشواری است». اینیستا همچنین خواستار احترام به تیتو شد: «خود شخص مهمترین چیز است و امیدوارم همه چیز به خوبی درست شود».

جوردی آلبا : «خبر خیلی بدی است»

اینیستا تنها عضو تیم اصلی نبود که در مورد وضعیت تیتو اظهار نظر کرد. جوردی آلبا نیز قبل از اعلام این خبر، با وبسایت latdp.cat صحبت کرده و توضیح داده بود: «من هیچ چیز نمی دانم و این خبر مرا متعجب کرد. اگر درست باشد، خبر بسیار بدی است». آلبا در معارفه ی کمپ تابستانی فوتبالش صحبت کرد و از کار تیتو در باشگاه بسیار تحسین کرد: «او کار بزرگی انجام داد و ما امیدواریم او هرچه زودتر خوب شود و برگردد».




:

یکشنبه 92 تیر 30 :: 11:20 صبح

برنامه بازی های فصل 2013/14

زمان برگذاری تمامی بازیها به وقت ایران میباشد.

ساعت دقیق برگذاری دیدارهای آینده تقریبا 10 روز قبل از برگذاری مسابقه اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده جزئیات مسابقه بر روی مسابقه مورد نظر کلیک کنید.

هفته 1 یکشنبه 1392/05/27 بارسلونا - لوانته
هفته 2 یکشنبه 1392/06/03 مالاگا- بارسلونا
هفته 3 یکشنبه 1392/06/10 والنسیا- بارسلونا
هفته 4 یکشنبه 1392/06/24 بارسلونا - سویا
هفته 5 یکشنبه 1392/06/31 رایووایکانو- بارسلونا
هفته 6 چهارشنبه 1392/07/03 بارسلونا - ر.سوسیه داد
هفته 7 یکشنبه 1392/07/07 آلمریا- بارسلونا
هفته 8 یکشنبه 1392/07/14 بارسلونا - وایادولید
هفته 9 یکشنبه 1392/07/28 اوساسونا- بارسلونا
هفته 10 یکشنبه 1392/08/05 بارسلونا - رئال مادرید
هفته 11 چهارشنبه 1392/08/08 سلتاویگو- بارسلونا
هفته 12 یکشنبه 1392/08/12 بارسلونا - اسپانیول
هفته 13 یکشنبه 1392/08/19 بتیس- بارسلونا
هفته 14 یکشنبه 1392/09/03 بارسلونا - گرانادا
هفته 15 یکشنبه 1392/09/10 بیلبائو- بارسلونا
هفته 16 یکشنبه 1392/09/24 بارسلونا - ویارئال
هفته 17 یکشنبه 1392/10/01 ختافه - بارسلونا
هفته 18 یکشنبه 1392/10/15

بارسلونا - الچه

هفته 19 یکشنبه 1392/10/22 ات.مادرید- بارسلونا
هفته 20 یکشنبه 1392/10/29 لوانته- بارسلونا
هفته 21 یکشنبه 1392/11/06 بارسلونا - مالاگا
هفته 22 یکشنبه 1392/11/13 بارسلونا - والنسیا
هفته 23 یکشنبه 1392/11/20 سویا - بارسلونا
هفته 24 یکشنبه 1392/11/27 بارسلونا - رایووایکانو
هفته 25 یکشنبه 1392/12/04 ر.سوسیه داد - بارسلونا
هفته 26 یکشنبه 1392/12/11 بارسلونا - آلمریا
هفته 27 یکشنبه 1392/12/18 وایادولید - بارسلونا
هفته 28 یکشنبه 1392/12/25 بارسلونا - اوساسونا
هفته 29 یکشنبه 1393/01/03 رئال مادرید - بارسلونا
هفته 30 چهارشنبه 1393/01/06 بارسلونا - سلتاویگو
هفته 31 یکشنبه 1393/01/10 اسپانیول - بارسلونا
هفته 32 یکشنبه 1393/01/17 بارسلونا - بتیس
هفته 33 یکشنبه 1393/02/24 گرانادا - بارسلونا
هفته 34 یکشنبه 1393/01/31 بارسلونا - ات.بیلبائو
هفته 35 یکشنبه 1393/02/07 ویارئال - بارسلونا
هفته 36 یکشنبه 1393/02/14 بارسلونا - ختافه
هفته 37 یکشنبه 1393/02/21 الچه - بارسلونا
هفته 38 شنبه 1393/02/28

بارسلونا - ات.مادرید






:

یکشنبه 92 تیر 30 :: 11:17 صبح
چطور بارسلونا می تواند از یک مهاجم استفاده کند؟
منبع: سایت توتال بارسا

همانطور که جام کنفدراسیون ها پیش رفته و اسپانیا دراین مسابقات به مراحل بالا صعود کرده است، بسیاری متوجه یک تغییر عمده در ترکیب تیم نسبت به تیمی که یک سال پیش اروپا را فتح کرد، شدند. به جای استفاده از 9 کاذب، اسپانیا از یک مهاجم حقیقی استفاده کرده است - روبرتو سولدادو یا فرناندو تورس - و درخط حمله بسیار پر جنب و جوش تر به نظر رسید.

استفاده از یک مهاجم چیزی است که بسیاری امیدوار شده اند که در بارسلونا نیز شاهد آن باشند، اما با خروج احتمالی داوید ویا در تابستان، به نظر می رسد این تغییر به زودی اتفاق نمی افتد. اما این سوال باقی می ماند، آیا یک مهاجم همان چیزی است که بارسلونا باید بر روی آن سرمایه گذاری کند؟

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
آخرین باری که بارسلونا از یک مهاجم واقعی برای مدت زمانی طولانی تر استفاده کرد در سال 2009-2010 بود زمانی که زلاتان ابراهیموویچ در این باشگاه بود. از دوران زلاتان در بارسلونا اغلب به خاطر دلایل اشتباه به یاد آورده می شود – که تا حدی عادلانه است - و به جای صحبت کردن در مورد مناسب بودن زلاتان برای تیم، بسیاری تنها به خاطر ناهمخوانی بسیار بد او به یادش می آورند.

در واقع، به طور کاملا عادلانه، زلاتان چیزهای زیادی به بارسلونا اضافه کرد هنگامی که به درستی از او استفاده می شد و حتی موفق شد تعداد گل های قابل قبولی هم به ثمر برساند. شخصیت او برای بارسلونا قطعا مناسب نبود، اما به عنوان یک مثال بنیانی، آیا این درست است که بر اساس یکی، به همه مهاجمان به عنوان مهره نامناسب در بارسلونا برچسب نا کارآمدی زده شود؟

ساموئل اتوئو به عنوان مثال از یک مهاجم که سبک بازی بارسلونا را کاملا تحسین برانگیز کرد و ثابت کرد که یک مهاجم مستقیم نیز مناسب بازی روان مبتنی برپاس بارسلونا است. در طی دوران حضورش در بارسلونا، او توانایی بسیار زیادی داشت تا از تطبیق پذیری خود به عنوان یک مزیت بهره ببرد. او - بر خلاف زلاتان بسیار ساکن – بدون تقلا و صرف انرژی زیادی می توانست موقعیت خود را تغییر دهد، مدافعان را به سمت خود بکشاند و حتی در صورت نیاز در جناحین بازی کند. او فقط یک مهاجم نبود، او مهاجمی بود که می توانست با تغییرات سریع موقعیتهای خود را تطبیق دهد که اغلب در بازی بارسلونا به چشم می آید.

در صحبت از این دو بازیکن باید شرایط آنها را نیز به حساب آوریم. هنگامی که اتوئو در بارسلونا شکوفا شد، او دو بال بسیار قوی، سریع و موثر را در اطراف خود می دید: تیری آنری و لئو مسی (و رونالدینیو قبل از آن). هنگامی که زلاتان ابراهیموویچ در بارسلونا بود، بال های او این بازیکنان بودند: پدرو (که فصل خوبی داشت)، آنری پا به سن گذاشته و بویان، که هرگز یک هافبک درسطح کلاس جهانی نبود. وقتی این سوئدی، درترکیب تیم بود، از مسی همیشه به عنوان بال استفاده نمی شد، بلکه او دوران گذار خود را از یک بال به 9 کاذب می گذراند. این به ناتوانی زلاتان در تغییر موقعیتش اضافه شد که باعث شد در طول بازی تقلایش را ببینیم. بنابراین در پایان، این درباره تطبیق پذیری یک مهاجم با بارسلونا نبود، بلکه در مورد زلاتان بود که به اشتباه مهاجم بارسلونا شد و از حمایت مناسب بال های خود بهره نمی برد.

بر اساس این مشاهدات، نتیجه گیری به راحتی گرفته می شود. به منظور بهترین استفاده از یک مهاجم در بارسلونا، بازی قوی و موثر از بال ها به همان اندازه مورد نیاز است که مهاجم همه کاره، سریع و محرک لازم است. در حال حاضر، به عقب بر گردیم و به استفاده از یک مهاجم در اسپانیا، این سوال کمی متفاوت است. اگر یک مهاجم نیاز به بال های قوی برای تطبیق با سبک بازی بارسلونا دارد، چگونه اسپانیا– که سبک بازی اش تا حدی شبیه به بارسلونا است- می تواند با یک مهاجم و فقط یک بال واقعی که اغلب پدرو است موفق عمل کند؟

بازی های اسپانیا در جام کنفدراسیون ها یک رویکرد متفاوت در استفاده از یک مهاجم نشان داده است. سسک فابرگاس در بین روزنه ها و در فضای بین هافبک ها یعنی اینیستا و ژاوی و یک مهاجم سولدادو یا تورس جایگیری می کرده است. با انجام این کار، تیم از منزوی کردن مهاجم اجتناب می کرد و اطمینان داشت که او پس از دریافت توپ از حمایت سریع برخورداراست. این اغلب در بازی های اخیر اسپانیا دیده شده است، به خصوص با سولدادو؛ مهاجم پس از دریافت توپ از خط هافبک در حالیکه پشت به دروازه است، توپ را رو به عقب به سسک ( که بین خطوط حریف قرار گرفته) می سپارد، که می تواند ارتباط با مهاجم یا بال هایی که برش هایی به سمت داخل دارند را برقرار کند. این به طور تحسین برانگیز برای اسپانیا کارساز بوده است، که توانسته بهترین استفاده را از یک مهاجم بدون داشتن حمایت تمام عیار از بال ها بکند.

پس از این مشاهدات، بارسلونا می تواند از یک مهاجم در دو روش استفاده کند، به مانند روشی که آنها از ساموئل اتوئو استفاده می کردند و یا مانند اسپانیا در استفاده از سولدادو. سوال برای مهاجم ساده است؛ آیا او زمانی که با سرعت بالا رو به جلو حرکت می کند یا پشت به دروازه قرار دارد که مدافعی در تعقیب اوست، توپی دریافت می کند؟ هر دو روش بازی جوانب مثبت و منفی خود را داراست و نیازمند شرایط متفاوتی است.

با لیونل مسی که به احتمال بسیار زیاد به عنوان یک شماره 9 کاذب ادامه خواهد داد، بارسلونا مجبور به انطباق بازی خود می شود تا اجازه حضور یک مهاجم را بدهد. اگر باشگاه می خواست استفاده از یک مهاجم را به مانند اسپانیا کپی کند، مسی می توانست در محدوده بین خطوط حریف، جایی که در آن سسک فابرگاس برای اسپانیا بازی می کند، به کار گرفته شود. این می توانست به او فضای بیشتری بدهد و یک بازیکن در مقابل او که می توانست ارتباط را برقرار کند. با اشتیاق نیمار در حرکت رو به جلو و برش به سمت داخل، این سناریو به خوبی می تواند کار کند، حتی اگر با این شرایط ممکن است شاهد گل های کمتری از مسی باشیم. با این حال، نفع تیم قطعا از آمار فردی بازیکن مهم تر است، و مطمئنا خود مسی نیز موافق آن است.

با همه این گمانه زنی ها، هنوز هم یک سوال باقی می ماند، کدام مهاجم است که بارسلونا می تواند بر آن سرمایه گذاری کند؟ بازار نقل و انتقالات از بازیکنان باکیفیت پر است، با این حال، قیمت آن ها بسیار بالاست به خصوص اگر پای علاقه بارسا در میان باشد. به همین دلیل است که بارسلونا به دنبال امضای قرارداد با یک مهاجم در آینده ای نزدیک نیست. پرداخت هزینه گزاف برای یک بازیکن به اندازه کافی با ریسک همراه است، به خصوص با مهاجمی که باید بسیار خاص باشد تا در بارسلونا موفق باشد. با این حال، آن نوع خاص ممکن است به خوبی درآکادمی جوانان یافت شود.

ژان ماری دونگو مهاجم کامرونی، 18 ساله، که در حال حاضر برای بارسا ب بازی می کند. او بسیاری از خصوصیات ساموئل اتوئو را داراست. همه کاره، قوی، سریع و با دقت در مقابل دروازه است. به جای امضای قرارداد با یک مهاجم در حد کلاس جهانی در حال حاضر، شاید بارسلونا باید برای چند سال صبر کند، و با شماره 9 کاذب ادامه دهد که به طور فوق العاده ای در دراز مدت موثر بوده است، و سپس تغییرات مورد نیاز را با توجه به پیشرفت دونگو از طریق تیم های جوانان اعمال کند. در عین حال سیستم 9 کاذب بارسلونا می تواند تغییر کند. الکسیس سانچز در هر حال حاضر برای غافلگیری حریف می تواند بیشتر متمایل به مرکز بازی کند، تمایل نیمار با برش به داخل نیز باید حرکت و جنبشی در محوطه جریمه ایجاد کند. همه این تفکرات بهتر از خرید دلهره آوری است که بر اساس مشکلات غیر طبیعی یک فصل انجام می شود.

نیاز بارسلونا به یک مهاجم ضروری نیست، و قطعا همه توافق دارند که کارهای مهم تری برای تمرکز در طول این فصل نقل و انتقالات وجود دارد. با این حال، این فرصتی است که باید در نظر گرفته شود و دونگوی با استعداد، همچنان به راه خود برای رسیدن به تیم اول ادامه می دهد. همانطور که اسپانیا نشان داده است، یک مهاجم می تواند از بسیاری جهات مورد استفاده قرار گیرد و بازیکنان هدف ایستا تنها نوع مهاجمان در جهان نیستند. تا شکوفایی دونگو، مسی، نیمار و الکسیس باید تهدید مناسبی در خط تهاجمی باشند. این حداقل چیزی است که می توان گفت.



:

دوشنبه 92 تیر 10 :: 10:26 عصر
تیاگو سیلوا: تیتو از من خواست به بارسا بروم

دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل مقابل هم قرار گرفتند و سیلوا اکنون اعلام کرد که در یکی از دیدارها، سرمربی بارسا در مورد انتقال به این تیم با او صحبت کرده است.


به نقل از گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تیتو را خیلی تحسین می کنم. بعد از دیدار پاری سن ژرمن مقابل بارسا در لیگ قهرمانان، من با او صحبت کردم و او از من دعوت کرد که برای بارسا بازی کنم. 

البته هنوز هیچ مذاکره ای صورت نگرفته؛ من در حال حاضر در آرامش هستم و می خواهم تعطیلاتم را سپری کم.

در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد اما در حال حاضر من از بودن در پاری سن ژرمن کاملا راضی ام. من هر روز با رئیس صحبت می کنم و جدایی از این باشگاه برایم سخت است.

پی اس جی بازیکنانش را نمی فروشد. شرایط این باشگاه با میلان کاملا متفاوت است."


 

منبع: سایت رسمی باشگاه


بازیکن میانی بارسا در حالی که به همراه بیش از 90 کودک در کمپ بازی به سر می برد نسبت به فصل آتی خود ابراز امیدواری کرد. بارترا علاقه داشت که از تعطیلاتش سخن بگوید: «قهرمانی در جام زیر 21 سال اروپا به من چیزی را داده است که برای آرامش داشتن در این زمان به آن احتیاج داشتم. حالا زمان آن رسیده که تمرکز مضاعف داشته باشم و خودم را برای پیش فصل آماده کنم».

مارک بارترا در پایان کمپ فوتبالی اش که از 25 جون در سنت جم دلز دومنیس برگزار می شود می گوید: «خیلی خوشحالم. امروز، روز بزرگی برای فوتبال، شهر و منطقه بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
بارترا ادعا می کند: «من تا به حال چنین موفقیتی را تجربه نکرده بودم؛ این خارق العاده است که شما تصورتان از بازی را با تعداد زیادی از کودکان به اشتراک بگذارید».

 




تو رو خدا هر بار به وبلاگ میاید یه نظر بدید.



please write for me your idea. please!!make my web better

 

 

روزنامه های مارکا و موندو دیپورتیوو به شکست دیشب اسپانیا مقابل برزیل و درخشش نیمار پرداخته اند .

 


وی در پایان این دیدار که با نتیجه سه بر صفر به سود برزیل خاتمه یافت گفت: به برزیلی‌ها تبریک می‌گویم. آنها در این دیدار بهتر از ما کار کردند.

وی افزود: همه چیز در این بازی به نفع آنها بود. ما سه گل در لحظات سرنوشت‌ساز آغاز و پایان نیمه اول و آغاز نیمه دوم دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریو دو ژانیرو، سرمربی اسپانیا خاطر نشان کرد: باید اذعان کرد که برزیل بسیار خوب کار کرد. ما می‌دانستیم که پیروزی در این بازی تا چه اندازه دشوار است.

وی در پایان گفت: ما نمی‌توانیم همیشه پیروز میدان باشیم. اسپانیا همیشه هم شکست‌ناپذیر نیست و بازی مقابل برزیل این موضوع را ثابت کرد.

به گزارش خبرگزری فارس، نیمار ستاره برزیلی بارسلونا عنوان برترین بازیکن مسابقات جام کنفدراسیون‌ها را کسب کرد و توپ طلای مسابقات را دریافت کرد.


اینیستا به عنوان دومین بازیکن برتر این پیکارها توپ نقره‌ای را بدست آورد و پائولینو بازیکن برزیل توپ برنزی را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژولیو سزار موفق شد عنوان برترین دروازه‌بان جام کنفدراسیون‌ها را به خود اختصاص دهد و دستکش طلایی به او اهدا شد.


برزیل در فینال با 3 گل اسپانیا را مغلوب کرد و قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برزیل در فینال جام کنفدراسیون‌ها بانتیجه 3 بر صفر اسپانیا را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را بدست آوردند.


نیمار در این دیدار یک گل به ثمر رساند و در یکی دیگر از گل‌ها هم نقش تاثیرگذاری داشت.

مهاجم بارسا در پایان مرد برتر میدان شناخته شد و بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

کفش برنزی مسابقات هم به خاطر 4 گلی که نیمار به ثمر رساند به او تعلق گرفت.

برزیل و اسپانیا فینال جام کنفدراسیون‌ها را ساعت 2:30 بامداد دوشنبه به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو آغاز کردند که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان اسکولاری به پایان رسید. فرد در دقیقه 2 با تیزهوشی دروازه ایکر کاسیاس را گشود و نیمار هم در دقیقه 44 گلزنی کرد تا هر دو بازیکن چهارمین گل خود را در این مسابقات به ثمر برسانند و نیمه‌اول با برتری سلسائو به پایان برسد. در یکی از صحنه‌های جالب نیمه اول در شرایطی که ضربه تیاگو در آستانه ورود به دروازه برزیل بود داوید لوئیس با تکلی دیدنی و فوق العاده توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد تا یک گل را برای تیمش بخرد. در نیمه دوم بازهم برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و این فرد بود که روی حرکت بدون توپ نیمار در دقیقه 47 برای بار سوم دروازه اسپانیا را گشود. پس از این گل ماتادورها بر روی دروازه برزیل فشار وارد کردند تا توانستند یک ضربه پنالتی بدست آورند که سرخیو راموس این موقعیت را هدر داد و توپ را به بیرون زد. شاگردان دل بوسکه به تلاش خود برای بازکردن دروازه برزیل بازهم ادامه دادند، اما موفق به گلزنی نشدند. در یکی از موقعیت‌های بازی و در یک ضد حمله تند و تیز نیمار قبل از ورود به محوطه جریمه اسپانیا توسط پیکه سرنگون شد که خطای مدافع اسپانیا با کارت قرمز داور هلندی همراه شد و اسپانیا از دقیقه 68 بازی را 10 نفره ادامه داد. در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که ثمری نداشت و بازیکنان برزیل با نتیجه‌ قاطع سه بر صفر به سلطه ماتادورها و شکست ناپذیری آن‌ها در فوتبال جهان پایان دادند.


دومین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت21:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاسرادیمیگنی شهر ساساری در حالی که بازی نخست با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرده بود، برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 (25 - 22، 25 - 20، 20 - 25، 18 - 25 و 15 - 13) به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.


* گیم اول؛ 25 بر 22 به سود ایتالیا

به گزارش فارس، تیم ایران در این بازی، مسابقه را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف آغاز کرد. ایتالیا نیز با ترکیب کریستین ساوانی، دراگان تراویکا، سالواتوره روسینی، امانوئل بیرارلی، ایوان زایتسف، توماس برتا و سیمونه پارودی کار را شروع کرد.

زایتسف، پشت خط‌ زن مطرح و خطرناک لاجوردی‌پوشان هم در این مسابقه از ابتدا حضور داشت تا بلکه ایتالیایی‌ها بتوانند انتقام بازی نخست را بگیرند. ایتالیایی‌ها در برنامه‌های خود سرویس‌ها را به دست رحمان داودی می‌زدند تا در حمله وی را از کار بیندازند. شاگردان براتو تا امتیاز 8 سه بار سرویس را از دست دادند و در مقابل شاگردان ولاسکو به خوبی از سرویس‌ها استفاده کردند.

اعتراض به تصمیمات داوری در هر دو تیم از همان ابتدای کار شروع شد، اما به هر حال ایتالیایی‌ها توانستند نتیجه بازی را 8 بر 7 کنند و تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند.

پاس‌های خوب سعید معروف و استفاده از حرت پایپ موجب شده بود تا دفاع های بلند قامت ایتالیا جا بمانند و مهاجمان ایران کار سختی برای امتیازگیری نداشته باشند. در ادامه بازی دفاع خوب پرودی موجب شد تا ایتالیا 2 امتیاز از ایران پیش بیفتد و پس از آن هم شاگردان براتو امتیازی کسب کردند و نتیحه بازی 14 بر 11 به سود سفیدپوشان ایتالیا شد؛ اعتراض به داوری در هر امتیاز از نکات عجیب این مسابقه بود. ایتالیایی‌ها با لطف داور مسابقه توانستند امتیازهای خود را به 16 برسانند و تیم‌ها را وقت استراحت فنی دوم ببرند.

در امتیاز 17 بر 14 به سود ایتالیا بود که عادل غلامی جایگزین آرمین تشکری جوان شد؛ سرویس‌های خوب ایران تراویکا، پاسور ایتالیا را مجبور می‌کرد که از پاس‌های بلند استفاده کند و کار برای مدافعان ایران راحت‌تر شود. از زمانی که غلامی وارد میدان شد شرایط تغییر کرد و ایران توانست نتیجه بازی 19 بر 18 به سود ایران شد. زمانی که بازی 21 بر 19 به سود ایتالیا شد ولاسکو درخواست وقت استراحت کرد.

ساوانی برای دومین بار سرویس را به دست داودی زد تا نتیجه بازی 22 بر 19 شود. دفاع خوب مباشری و موسوی و پس از آن سرویس جهشی موجی عادل غلامی نتیجه بازی را 22 بر 22 کرد تا بازهم هر دو تیم تحت فشار قرار بگیرند و در همین زمان بود که براتو درخواست وقت استراحت کرد، چراکه اصلا دوست ندارد تیمش این گیم را واگذار کند. پس از این وقت استراحت ایتالیایی‌ها بودند که بهتر بازی کردند و موفق شدند 25 بر 22 به سود خود رقم بزنند.

 * گیم دوم؛ 25 بر 20 به سود ایتالیا

گیم با سرویس زایتسف آغاز شد، اما به هر حال امتیاز نخست را ایران کسب کرد. تیم ایران در این گیم شرایط بهتری داشت و پا به پای ایتالیایی‌ها پیش رفت، اما شاگردان ولاسکو بودند که توانستند نتیجه را 8 بر 6 کنند و تیم‌ها را به وقت استراحت فنی اول بفرستند. در امتیاز 10 بر 7 بود که ولاسکو، حمزه زرینی را وارد میدان کرد تا جایگزین علیرضا مباشری شود.

سفیدپوشان ایتالیا در این مسابقه با زیرکی توپ‌ها را به دست دفاع می‌زدند، اما در مقابل هم زرینی از زمانی که وارد مسابقه شد توانست ضریب اطمینان در دریافت و حمله را افزایش دهد. سرویس‌های خوب پرودی نتیجه بازی را 12 بر 12 کرد؛ امتیازهایی که به صورت مستقیم از سرویس به دست آمد.

آرش کمالوندی که یک سال و نیم از میدان والیبال دور بود در این مواقع حساس وارد میدان شد تا بجای رحمان داودی بازی کند؛ به نظر می‌رسید که شاگردان ولاسکو پس از عقب افتادن از حریف ناامید شده بودند. سرویس‌های خوب موسوی که به نظر می‌رسید کمی عصبی هم شده است موجب شد تا دریافت ایتالیا را مشکل روبرو شود و نتیجه بازی 16 بر 15 به سود شاگردان ولاسکو شد. بازهم در لحظات حساس پایانی این سفیدپوشان ایتالیا بودند که از تجربه خود استفاده کردند و نتیجه را 19 بر 17 کردند تا ولاسکو درخواست وقت استراحت فنی کند. امتیازهای مستقیمی که سفیدپوشان ایتالیا از زدن سرویس می‌گرفتند کار را برای ایران سخت می‌کرد. در لحظات حساس و در امتیازهای پایان تراویکا توانست 2 ایتالیا را 23 بر 19 پیش بیندازد و تیم ایران را از نظر روحی در شرایط سختی قرار دهد؛ این گیم با از دست دادن سرویس توسط شهرام محمودی با نتیجه 25 بر 20 به سود شاگردان براتو خاتمه پیدا کرد.

* گیم سوم، 25 بر 20 به سود ایران

تیم ایران بازهم گیم سوم را بهتر از حریف آغاز کرد و توانست با بازی خوب محمودی نتیجه بازی را 3 بر یک کند. سرویس های خوب شهرام محمودی در این گیم و همچنین موسوی موجب شد تا تیم ایران به نتیجه 8 بر 7 برسد و تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. ایتالیایی‌ها در این گیم تصمیم داشتند کار را تمام کنند و اجازه خودنمایی به ایران را ندهند. سرویس‌های بی‌نقص محمد موسوی و رسیدن بازی به نتیجه 10 بر 7، براتو درخواست وقت استراحت کرد. سرویس خوب مباشری نتیجه بازی را 14 بر 10 کرد، اما بلافاصله زایتسف از منطقه دو توانست نتیجه بازی 14 بر 11 کند. ایرانی‌ها توانستند اختلاف خوبی با حریف ایجاد کنند و نتیجه بازی 16 بر 11 به سود شاگردان ولاسکو شد و تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. زایتسف که به نظر می‌رسید به خوبی توسط کادر فنی ایران آنالیز شده بود پس از، از دست دادن چند توپ تعویض شد و وتوری جایگزین وی شد. ساوانی، بازیکن شماره 11 ایتالیا اختلاف را کم کرد و ولاسکو مجبور شد تا درخواست وقت استراحت کند. زمانی که بازی 22 بر 18 به سود ایران شد بازهم براتو تصمیم گرفت درخواست وقت استراحت کند تا شاید کمی شرایط تغییر کند. عادل غلامی در توپ‌های بلند شرایط خوبی داشت و مدافعان ایران هم کاری کردند که زایتسف از زمین مسابقه بیرون رفت. داور اهل اسلواکی امتیاز 19 را در یک کش و قوس فراوان به ایتالیا داد تا نتیجه بازی 24 بر 19 به سود ایران شد، اما لطف‌های داور هم تاثیری در پیروزی ایران در این گیم نداشت، چراکه این گیم با نتیجه 25 بر 20 به سود شاگردان ولاسکو خاتمه پیدا کرد.

* گیم چهارم، 25 بر 18به سود ایران

گیم چهارم را ایران با ترکیب غلامی، معروف، محمودی، موسوی، زرینی، داودی آغاز کرد. در حالی که حدود 150 تماشاگر ایرانی در سالن حضور داشتند و ایران را حمایت می‌کردند، شاگردان ولاسکو هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند تا اینکه نتیجه بازی 5 بر 4 به سود ایران شد. در ادامه رحمان داودی توانست نتیجه بازی را 8 بر 6 به سود ایران کرد و تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند؛ در این گیم سفیدپوشان ایتالیا چندین بار سرویس‌ها را از دست دادند. زمانی که بازی 10 بر 7 به سود ایران شد، بازهم براتو درخواست وقت استراحت فنی کرد تا مانع امتیازگیری ایرانی‌ها شود؛ البته نباید از بازی خوب شهرام محمودی هم غافل شد که از زمان حضورش بسیار موثر بازی کرد. اختلاف امتیاز ایران و با سفیدپوشان ایتالیا به 5 رسید و شاگردان ولاسکو شرایط خوبی را پشت‌سر می‌گذاشتند. بازگشت به بازی توسط شاگردان ولاسکو نکته مهمی بود که در این مسابقه شاهد آن بودیم. با هنرنمایی تیم ایران و درخشش ستاره‌های ایرانی نتیجه بازی 16 بر 10 به سود شاگردان ولاسکو رقم خورد تا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. به نظر می‌رسید که سفیدپوشان ایتالیا کم کم خود را برای دیدار در گیم پنجم آماده می‌کردند. غلامی و محمودی از زمانی که وارد میدان شدند بسیار خوب بازی کردند و نقش به سزایی در موفقیت ایران داشتند. کسب امتیاز بیستم برای ایران که پس از کش و قوس‌های فراوان به دست آمد موجب شد تا ولاسکو هم به صورت خاصی به خوشحالی بپردازد؛ نتیجه 20 بر 15 موجب شد تا براتو درخواست وقت استراخت کند. پس از وقت استراحت بازهم محمودی بود که برای ایران امتیازآوری می‌کرد و نتیجه بازی را 22 بر 15 کرد.

امتیاز 23 را مهدوی برای ایران کسب کرد تا در اولین اقدامش پس از حضور در میدان بتواند مهاجم ایتالیا را سد کند. بازی در این گیم با حساب 25 بر 18 به شود ستاره‌های ایرانی خاتمه پیدا کرد تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.

* گیم پنجم؛ 15 بر 13 به سود ایتالیا

داودی در این گیم بازی را آغاز کرد. زایتسف در این مسابقه که بیش از دو ساعت به طول انجامید برای انتقام گیری وارد میدان شده بود، اما بازهم این ایران بود که با حساب 3 بر یک از حریف پیش افتاد. ایتالیایی‌ها که شب تلخی را سپری می‌کردند، با نتیجه 4 بر 2 از ایران عقب افتاده بودند.

سیمونه پرودی همچنان با سرویس‌های موجی خود دریافت‌کننده‌های ایران را دچار مشکل می‌کرد و حمله ناقص زرینی نتیجه بازی را 4 بر 4 کرد تا ولاسکو درخواست وقت استراحت کند.

در ادامه بازی پایاپایی پیش رفت و نتیجه مسابقه 6 بر 6 شد و ولاسکو در این امتیاز مباشری را جایگزین زرینی کرد. پس از آن هم دفاع خوب موسوی امتیاز 7 را برای ایران به ارمغان آورد. امتیاز هشتم برای ایران از خراب کردن سرویس توسط زایتسف به دست آمد تا تیم‌ها جای خود را تغییر دهند. مرد شماره یک تیم ایران در این بازی واقعا یک ستاره بود و در زمین می‌درخشید و پس از ان هم معروف با یک سرویس خود نتیجه بازی را 11 بر 8 به سود شاگردان ولاسکو کرد تا ایران در آستانه پیروزی در گیم پنجم و مجموع مسابقه قرار بگیرد. ایتالیایی‌ها امیدهای خود را از دست ندادند و نتیجه بازی 12 بر 12 شد و ولاسکو غفور را به میدان بازگرداند. این گیم در پایان با حساب 15 بر 13 به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد تا تیم ایران در مجموع 3 بر 2 بازنده اعلام شد.

* ایران 4 - ایتالیا 2

تیم ایران از مجموع دو مسابقه برابر ایتالیا 4 امتیاز کسب کرد و تنها 2 امتیاز را به میزبان قدرتمند خود داد.

پس از بازی نخست که با برتری 3 بر یک ایران خاتمه پیدا کرد، تعداد زیادی از کاربران اینترنت به صفحه شخصی زایتسف رفتند و صفحه وی را مورد حمله اینترنتی قرار دادند.

مائورو براتو، سرمربی ایتالیا پیش از بازی نخست اعلام کرده بود که شاگرد ولاسکو است و سرمربی ایران استادش بوده؛ با این شرایط و پس از شکست براتو از ولاسکو در بازی نخست حالا باید گفت که جدال استاد و شاگرد در بازی دوم به سود براتوی شاگرد رقم خورد.

تیم ایران پیش از بازی نخست برابر ایتالیا مقابل روسیه و صربستان قرار گرفته بود که حاصل 4 بازی برابر این دو تیم تنها کسب 3 امتیاز بود؛ لاجوردی ‌پوشان ایتالیا هم پیش از این برابر تیم‌های آلمان، کوبا و روسیه قرار گرفته بودند که حاصل 6 بازی برابر این تیم‌ها کسب 15 امتیاز بود؛ پس از بازی نخست برابر ایتالیا که با برتری شاگردان ولاسکو خاتمه پیدا کرد جمع امتیازهای ایران به 6 رسید و ایتالیایی‌ها 15 امتیازی باقی‌ماندند. پیش از آغاز مسابقه ایران و ایتالیا و با توجه به نتایج هفته پنجم روسیه صدر جدول را از ایتالیا پس گرفته بود.

بازی بعدی ایران شنبه، 15تیر ساعت 5:10 بامداد در شهر هاوانا و در ورزشگاه سیدواد دپورتیوا به انجام خواهد رسید.

<# REAL_FILENAME #>

 

بازی خیریه ی یاران مسی و منتخب جهان دیشب در کلمبیا برگزار شد که تیم یاران مسی با نتیجه 6-9 این بازی را برد.

مسی ، دمیچلیس ، مدینا ، ماتراتزی ، کاسانو ، ماسچرانو ، روبینهو ، آیمار ، آگوئرو ، آبیدال ، مالودا ، سولاری ، باپتیستا ، جیووانی هرناندز ، جکسون مارتینز ، ماریو یپس ، جیمز رودریگز و بازیکنان دیگر در این دیدار حضور داشتند.

مسی در این دیدار یک گل زد و سه پاس گل داد.همچنین لئو در این دیدار برای اولین بار استوک های جدیدش را پوشید..دیدار خیریه ی بعدی مسی روز سه شنبه و در مقابل یاران نیمار است.

چند عکس از بازی:


Messi saludando a la aficcion

Messi antes del partido en Medellin

Messi con fan

Messi en el Estadio Atanasio Girardot de Medellín

 

 

 

 

 

 

 

 




:

1   2   >   


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 287668
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است