سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

منبع: سایت رسمی باشگاه


مردی که در فصل گذشته هدایت خیرونا را برای ارتقاء به دسته اول به عهده داشت و این تیم را به پلی آف رساند، دستیار تیتو در فصل آینده خواهد بود.

خوان فرانسسک فرر سیسیلا، روبی، نقش دستیار تیتو در فصل 2013/14 را بازی خواهد کرد. بنابراین تیم کامل مربیگری شامل تیتو به عنوان سرمربی، جوردی رورا به عنوان مربی دوم، و روبی به عنوان دستیار آنها خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
در 2011/12 او دستیار خاوی سالامرو بر روی نیمکت خیرونا در دسته دوم بود و این تیم کاتالانی موفق به جلوگیری از سقوط شد. سال گذشته، روبی سرمربی تیم در بهترین فصل تاریخ باشگاه شد، که توانست آنها را به مرحله نهایی پلی آف برساند،جایی که در آن آلمریا در نهایت مانع از حضور آنها برای اولین بار در لالیگا شد.

منبع: سایت رسمی باشگاه


تیمهای بارسلونا و سانتوس پس از دیدار در فینال جام باشگاه های جهان، دوباره به مصاف هم میروند. در این بازی که 2 آگوست برگزار میشود نیمار برای اولین بار پیراهن بارسلونا را به تن خواهد کرد.

بارسلونا و سانتوس در روز 2 آگوست در نیوکمپ در جام خوان گمپر با هم به رقابت خواهند پرداخت. این دیدار دومین حضور یک تیم برزیلی در این رقابت تابستانی است، که سانتوس پس از سال 1998 دوباره در این جام شرکت می کند. همچنین در این دیدار شاهد اولین بازی نیمار برای باشگاه جدیدش در مقابل تیم سابق خود خواهیم بود پس از اینکه این بازیکن بین المللی با تیم اصلی تمرین کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
فینال جام باشگاههای جهان در سال 2011

آخرین دیداری که دو تیم بارسلونا و سانتوس در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند به فینال جام باشگاههای جهان در سال 2011 بازمیگردد. نیمار در آن رقابت ها، برای تیم سانتوس که قهرمان رقابتهای آمریکای جنوبی شده بود ایفای نقش میکرد. در آن بازی، طرفداران فوتبال شاهد یک دوئل بین دو ستاره بی چون و چرای فوتبال یعنی مسی و نیمار بودند.

منبع: سایت رسمی باشگاه


والدس، جوردی آلبا، پیکه، بوسکتس، اینیستا، ژاوی، سسک، پدرو و ویا از اسپانیا، به همراه نیمار و آلوس از برزیل، می توانند در فینال روز یکشنبه حضور یابند.

یازده بازیکن بارسا در جام کنفدراسیون های 2013 در دیدار نهایی در ماراکانا بامداد دوشنبه حضور خواهند داشت. والدس، جوردی آلبا، پیکه، بوسکتس، اینیستا، ژاوی، سسک، پدرو و ویا در برابرهم تیمی های حال حاضر و آینده خود، دنی آلوس و نیمار حاضر خواهند بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
از لحاظ تئوری، تیمی کامل از یازده بازیکن بارسلونا در زمین می تواند حضور داشته باشد، با بازی درسیستم 3-4-3 با یک دروازه بان (والدس)، سه مدافع (آلوز، پیکه و جوردی آلبا)، چهار هافبک (سرجیو، ژاوی، اینیستا و سسک) و سه مهاجم (ویا، پدرو و نیمار).

منبع: سایت رسمی باشگاه

فوق ستاره بارسلونا بهترین بازیکنان جهان را برای 4 بازی در مدالین، لیما، لوس آنجلس و شیکاگو دور هم جمع می کند.

روز شنبه، شروع چهار بازی خیریه «دوستان مسی» در مقابل «بقیه جهان» خواهد بود. مدالین (کلمبیا) اولین توقفگاه این تور خواهد بود که بازی در استادیوم آتانازیو خیراردات برگزار خواهد شد. ستاره های این بازی عبارتند از: آبیدال، ماسکرانو، ماتراتزی، بویان، کان آگرو، دمیکیلیس و روبینیو.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
مسی در مقابل نیمار

روز سه شنبه استادیوم ناسیونال میزبان دوئل غول ها خواهد بود. در پایتخت پرو مسی مقابل هم تیمی آیندش، نیمار، همراه با آبیدال، سرجیو بوسکتس، ماسکرانو، ژولیو سزار و داوید لوئیز قرار خواهد گرفت.

منبع: سایت رسمی باشگاه

بارسا با در اختیار داشتن ستاره سابق سانتوس به میدان می رود و سانتوس نیز با چالشی برای مهار مهاجم سابق خود مواجه است.

سانتوس حریف بارسا در جام خوان گمبر خواهد بود که این رقابت در دوم آگوست، ساعت 21:30 به وقت محلی برگزار می شود. این بازی که در مقابل تیم پیشین نیمار برگزار می شود، نخستین حضور نیمار با لباس آبی اناری در زمین است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
شروعی کند در لیگ برزیل

سانتوس در لیگ برزیل با پنج امتیاز از مجموع پنج بازی کار خود را در رده پانزدهم جدول دنبال می کند. این تیم در فصل پیش نتوانست به رتبه ای بهتر از هشتم دست یابد.



:


ملی‌پوشان منبع: سایت رسمی باشگاه


یک پنالی که دیگو فورلان در دقیقه 14 از دست داد و گل فرد در دقایق پایانی نیمه اول، باعث پیروزی برزیل قبل از استراحت بین دو نیمه شد. در ادامه کاوانی اروگوئه را به بازی بازگرداند. اما گل پائولینو در واپسین دقایق بازی موجب صعود برزیل به فینال رقابت‌ ها شد.

تیم برزیل با هدایت لوئیز فیلیپ اسکولاری با شکست 2-1 اروگوئه به فینال رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها راه یافت. گل اول توسط فرد در دقیقه 40 و گل پائولینو در دقایق آخر موجب راهیابی‌ برزیل به فینال این رقابت ها شد.




شانس‌ های فورلان و فرد

در دقایق اولیه بازی تیم اسکار تابارز تیم برتر میدان بود و در دقیقه 14، دیگو فورلان یک پناتی که با خطای داوید لوئیز بر روی لوگانو به دست آمده بود را با واکنش فوق العاده ژولیو سزار از دست داد. در دقیقه چهلم بازی نیز فرد از یک توپ سر گردان که روی تلاش نیمار بدست آمده بود استفاده کرد تا برزیل با حساب 1-0 و به عنوان برنده به رختکن برود.

  منبع: سایت رسمی باشگاه


باشگاه بارسلونا موافقت خود برای تمدید قرارداد رافائل آلکانترا را تا سال 2016 اعلام کرد.

بارسلونا برای تمدید قرارداد رافائل آلکانترا یا همان رافینیا تا 30 ژوئن 2016 به توافقات نهایی با این مدافع رسید. قرارداد پیشین این بازیکن تا 30 ژوئن 2014 اعتبار داشت. مبلغ فروش و فسخ قرارداد این بازیکن نیز 30 میلیون یورو تعیین شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
رافینیای 20 ساله در مجموع 36 بازی خود برای تیم بارسا ب در فصل پیش، موفق به زدن 10 گل شده بود.

  منبع: سایت رسمی باشگاه


گیلرمو آمور، مدیرفنی سیستم جوانان بارسلونا، فصل پیش را به عنوان «یک فصل بسیار خوب از لحاظ برد عناوین» توصیف کرد. با این حال در ادامه می گوید: «بیشتر مردم نتایج را دیدند، اما ما به این فصل به طور کامل نگاه می کنیم، این که عملکرد بازیکنان به صورت روزانه چگونه است».

آمور اضافه کرد: «ما باید به این نتایج افتخار کنیم، اما حتی بیشتر از آن، به خاطر چگونگی بدست آمدن آن مفتخر هستیم، در بسیاری از موارد، اینکه شما چگونه یک نتیجه را بدست می آورید، اهمیت بیشتری دارد، چرا که ما در حال تمرکز بر سبک بازی و روشی که فوتبال را تفسیر می کنیم، هستیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
او توضیح می دهد که اولویت آکادمی جوانان باشگاه بارسلونا، پرورش بازیکنان است اما «نمی توانیم القای روحیه پیروزی را فراموش کنیم».


دانلود ضربات پنالتی اسپانیا و ایتالیا 7-6

دانلود ضربات پنالتی اسپانیا و ایتالیا 7-6

دانلود ضربات پنالتی بازی اسپانیا و ایتالیا / نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها 

MKV | 1280 x 720 | TRT HD |TUR/Farsi | ~ 2.5 Mbps 


ضیافت پنالتی و پایان بازی
DIRECTLINK | UPLOADBOY | HOTFILE
انقضای لینک مستقیم : 7 روز

با کیفیت  HD بزودی…

 

توضیح : ضیافت پنالتی دو گزارشگره می باشد.
گزارش اول
( ترکی ) و گزارش دوم فارسی (مزدک میرزایی ) می باشد..


(((((((((((((((((((راستی نظر یادت نره))))))))))))))))))




:

آبی و اناری‌هامنبع: سایت رسمی باشگاه


جام کنفدراسیون ها که در حال حاضر در برزیل در حال برگزاری است، تاکنون با درخشش ستاره های بارسا همراه بوده است، به طوریکه نیمار و داوید ویا، با سه گل، جوردی آلبا، با دو، و پدرو با یک گل به تیمهای ملی خود در این رقابتها کمک کرده اند. علاوه بر این 3 بازیکن دیگر بارسا یعنی ژاوی، اینیستا و آلوز بیشترین پاس را در مرحله گروهی بازی ها داده اند.

هر 10 بازیکن بارسایی حاضر در جام کنفدراسیون ها به مرحله نیمه نهایی رسیده اند. اسپانیا و برزیل هر دو به عنوان صدر نشینان گروه به مرحله بعد صعود کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
نیمار و داوید ویا بهترین گلزنان بارسایی هستند. هر کدام با سه گل؛ نیمار در هر بازی یک گل زد و داوید در بازی با تاهیتی هتریک کرد. بهترین گلزن تورنومنت، تورس با 5 گل است.

متاسفانه به دلیل اختلال در دیتاسنتر مرکزی (واقعا در کشور کانادا) طی 26 ساعت گذشته هیچ گونه ارتباط با سرورهای سایت امکان پذیر نبود و به همین دلیل، فعالیت سایت دچار اخلال گردید. به دلیل بروز مشکل از مبدا، هیچ گونه اقدام اصلاحی نمی توانست از جانب مدیریت سایت و یا سایت پشتیبان سرور انجام پذیرد.

بابت مشکل به وجود آمده از کلیه کاربران عزیز پوزش می طلبیم و امیدواریم که از این پس شاهد چنین مواردی نباشیم.

با تشکر و آرزوی سلامت
مدیریت سایت
فرستنده Mohammad Reza در تاریخ 4 تیر 1392 (1:50) (535 بار خوانده شده)
بارسلونامنبع: سایت توتال بارسا


دکتر Pruna (پزشک پویول) در مصاحبه ای که داشت گفت که عمل کاپیتان با موفقیت انجام پذیرفته و کیست از زانوی او خارج شده است. انتظار می رود کاپیتان متعصب بارسا چهارشنبه عصر بتواند مرخص شود. «برنامه و هدف برای پویول این است که اواسط جولای تمریناتش را با بقیه تیم شروع کند».

دکتر Pruna بعد از عمل جراحی گفت: «این عمل که در طی آن یک کیست خارج شد، حدود 35 دقیقه طول کشید. ما امیدواریم، اگر مشکلی پیش نیاید، بازیکن امروز بعدازظهر به خانه بازگردد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی اشاره کرد که پویول از بقیه تعطیلاتش گذشت تا این عمل جراحی را انجام دهد و خودش را برای تمرینات پیش فصل آماده کند. او همچنین گفت که پویول دو سال است که که با این آسیب در زانوش دست و پنجه نرم می کند: «این مشکل زانو سابقه دو ساله دارد. در این مدت او تحت دو جراحی آرتروسکوپی برای درمان این مصدومیت قرار گرفت. در جراحی دوم مازاد ضایعات غضروف از زانوی او پاکسازی شد».

آبی و اناری‌هامنبع: سایت رسمی باشگاه


پس از اتمام رقابت های یورو زیر 21 سال که با قهرمانی اسپانیا و درخشش تیاگو خاتمه یافت، یوفا این بازیکن جوان بارسا را به عنوان ارزشمند ترین بازیکن یورو زیر 21 سال 2013 انتخاب کرد.

او همچنین در تیم منتخب یوفا نیز قرار دارد. نام مارک بارترا و مارتین مونتویا نیز در میان 23 یازیکن منتخب دیده می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سایت رسمی یوفا در مورد انتخاب شدن تیاگو به عنوان MVP (ارزشمندترین بازیکن) نوشت: «به عنوان کاپیتان تیم قهرمان، تیاگو کیفیت قدرت رهبری اش را خارج و درون زمین به نمایش گذاشت و در طول مسابقات، چهره تاثیر گذاری در عملکرد تیمش بود؛ با فعالیتر چشمگیر باکس تو باکس (از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف؛ شرکت در دفاع و حمله تیم)، کنترل استثنایی توپ حتی در سخت ترین شرایط، توانایی تنظیم کردن سرعت بازی، توپ گیری هوشمندانه بر اساس پیش بینی نه مبارزه فیزیکی، و توانایی فوق العاده در بازیسازی بر اساس طیف وسیعی از پاس های کوتاه و بلند. سه گل او در فینال نشن دهنده ی یک دستاورد فردی منحصر به فرد و پاداش او برای کمک به هم پیروزی هم تیمی هایش بود.»

بارسلونا منبع: سایت رسمی باشگاه


بارسا با سه باشگاه مختلف اروپایی و دو باشگاه آسیایی بازی می کند و همچنین به فلسطین هم سری خواهد زد.

بار دیگر بارسا در جهانگردی پیش فصل خود به همراه کل تیم برای بازی با سه باشگاه مختلف اروپایی و دو باشگاه آسیایی و همچنین به فلسطین هم سفر خواهد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

قسمت اروپایی سفر از بیستم جولای شروع می شود که تیم مسافت 1876 کیلومتر را برای بازی با تیم لخیا دانسک لهستان می پیماید و بعد از بازی به خانه برخواهد گشت که این آغاز پیش فصل خواهد بود.


مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه


سسک فابرگاس، هافبک تیم بارسلونا از انتقال خودش از لندن (آرسنال) به بارسلونا می گوید و این که این انتقال باعث پیشرفت او شد. سسک در مورد این موضوع می گوید: «هنگامی که شما با بهترین ها بازی می کنید، طبیعی است که به صورت خودکار متناسب با استاندار های آن مجموعه پیشرفت می کنید».

هافبک بارسا از اینکه با انتقالش از لندن به بارسلونا، نقش مهمی در خط هافبک تیم ملی اسپانیا پیدا کرده است، خوشحال بود و گفت: «فکر می کنم انتقالم به بارسلونا به دلیل سیستم و همچنین بازی کردن با بهترین ها - که به این معنی است که باید ناخوداگاه پیشرفت کنی تا به استاندارد های آنان برسی - یک گام بسیار مهم برایم بود. در هر تمرین مورد جدیدی یاد می گیرم و باید بهترین عملکردم را ارائه دهم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی در مورد تیم ملی گفت: «سرمربی (دل بوسکه) باعث شده من احساس ویژه ای داشته باشم ... تقریباً در همه بازی های یورو در ترکیب اصلی بودم و از آن به بعد هم زیاد در ترکیب بودم. من از این اتفاق خیلی خوشحالم، مخصوصاً برای اینکه همه این ها به دلیل سخت کار کردن و صبور بودن است».
ا

اختصاصی FCBarcelona.irبا عرض سلام خدمت دوستان و طرفداران بی نظیر آبی اناری

با توجه به اینکه 24 ژوئن ( 3 تیر ) روزی است که اسطوره فوتبال جهان - لیونل مسی - چشم به دنیا گشوده است، قصد داریم با مشارکت شما عزیزان مقاله ای منتخب از نظرات و دلنوشته هایتان را بر روی سایت قرار دهیم.

قابل ذکر است که کسانی که بهترین نظر و دلنوشته را ارسال کنند، نامشان در خبر تولد ذکر خواهد شد. هر چه که در دل دارید را با کمک دستان آبی اناریتان به بخش نظرات این خبر منتقل کنید و بدانید که هر چه از دل برون آید، به دل می نشنید.

مهلت ارسال نظرات تا ساعت 24 روز جمعه 31 خرداد ماه می باشد. امیدوارم که با نظرات خود موجبات دلگرمی ما را فراهم کنید.
مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه


مربیان باشگاه به طور شفاف و صادقانه به بیان انگیزه خود برای کسب 100 امتیاز و فراز و نشیب هایی که در مسیر قهرمانی لالیگا با آن مواجه شدند پرداختند.

تیتو ویلانوا، جوردی رورا و آرلی آلتیمیرا افرادی صمیمی و متواضعی هستند که از زمان نوجوانی یکدیگر را می شناسند. آنها پس از پیوستن به لاماسیا و پس از آن بازی در تیم جوانان بارسا، ساعات بیشماری را با یکدیگر گذراندند، اما پس از آن به خاطر علاقه خود به فوتبال، هر یک مجبور به ترک گروه و ادامه دادن مسیر حرفه ای خود شدند. سپس پپ گواردیولا همه این سه نفر را برای همکاری در پروژه خود به باشگاه بازگرداند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
در سال 2012، هنگامی که گواردیولا باشگاه را ترک کرد، این سه نفر پله های ترقی را طی کردند و توانستند فصل 2012-2013 را به فصل تاریخی بارسا تبدیل کنند. اکنون این سه نفر در مصاحبه ای با مجله بارسا، به طور شفاف و صادقانه به بیان تمامی اتفاقاتی که طی این یک سال اتفاق افتاد پرداختند، از جمله چگونگی کسب 100 امتیاز و هدایت تیم با توجه به مشکل بیماری سرمربی تیم.



:

چهارشنبه 92 تیر 5 :: 6:38 عصر
<   1   2   


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287750
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است