سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

کانون هواداران بارسلونا در ایران

 


 

لیونل مسی و پدرش، خورخه، که به نپرداختن مالیات بین سال‌های 2007 تا 2009 متهم شده‌اند، باید 17 سپتامبر (26 شهریور) در دادگاه حاضر شوند تا در مورد تخلف‌های خود توضیح‌هایی را ارائه کنند.


به گزارش فارس،مسی از زمانی که به تخلف مالیاتی متهم شده است بارها اعلام کرده هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

در دادگاهی که تشکیل خواهد شد، اگر مسی و پدرش گناه‌کار شناخته شوند، بین دو تا 6 سال زندانی خواهند شد.

در شکایتی که علیه مسی انجام شده است آمده که این بازیکن بین سال‌های 2006 تا 2009 درآمدهایی از حق پخش عکس‌های خود داشته که همه آنها شامل پرداخت مالیات بوده‌اند.

راکل آمادو که بازرس پرونده است تمامی این ادعاها را تایید کرده و خواهان رسیدگی به این پرونده شده است. ساندالیو گومس که یک آنالیزور مالی ورزشی است نیز به اسوشیتد پرس گفته که تمامی صحبت‌های آمادو صحت دارند.

مسی نخستین بازیکنی نیست که در اسپانیا به نپرداختن مالیات متهم می‌شود. سال گذشته لوییس فیگو نیز به دلیل تخلف مالیاتی در خصوص حق پخش عکس بین سال‌های 1997 تا 1999 به پرداخت 2.45 میلیون یورو محکوم شد. سال 2009 نیز آرانتخا سانچس ویکتوریو، بازیکن زن پیشین حاضر در اسپانیا نیز به پرداخت میلیون‌ها جریمه محکوم شده بود.

مسی که بر اساس آخرین اعلام نشریه فوربس، دهمین ورزشکار پر درآمد در دنیا است،‌ 41.3 میلیون دلار در سال جاری درآمد داشته است.





به گزارش خبرآنلاین؛ رونالدو ستاره سال های نه چندان دور فوتبال برزیل به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت. او که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل مسئول تبریک و خوش‌آمد گویی به کشورهای صعود کننده به جام جهانی انتخاب شده، در پیام خود آورده است: «به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی برزیل تبریک می گویم. ما قول می دهیم از شما به گرمی استقبال کنیم، همانطور که شما (کره ای ها) در سال 2002 میزبان خوبی بودید.»

رونالدو سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل را در جام‌های جهانی 1998، 2002 و 2006 در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 


رضا قوچان نژاد، زننده تک گل تیم فوتبال ایران در بازی با کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال با یک گل از سد کره جنوبی گذشت و به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی 2014 شد.

 



ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

ایران در رقابت های مقدماتی با 5 پیروزی، یک تساوی و دو شکست با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب 9 امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.


شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

ایران پیش از این در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.

مردان آریایی در جام جهانی نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ایران تنها یک برد در جام جهانی به دست آورده که مقابل آمریکا در سال 1998 به دست آمده است.

با توجه به برگزاری رقابت های مقدماتی در جام جهانی در سایر قاره ها ایران به عنوان سومین تیم راهی جام جهانی 2014 شد. پیش از این ایران، ژاپن و استرالیا صعود خود به جام جهانی را جشن گرفتند.

 

ن

 

یک منبع قضایی اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد : دادستانان بخش جرایم مالی ضمن شکایت از لیونل مسی فوق ستاره باشگاه فوتبال بارسلونا را به فرار از پرداخت چهار میلیون یورو مالیات متهم کرده اند.

این شکایت که براساس نوشته مطبوعات اسپانیا ، هوراسیو مسی پدر لیونل را نیز در بر می گیرد تسلیم دادگاه شده است .

به گزارش ایرنا، منبع مزبور تاکید کرد ولی هنوز روشن نیست که دادگاه این شکایت را بپذیرد و اجازه دهد پرونده انهام به حریان بیفتد.

دسترسی به باشگاه بارسلونا برای اظهار نظر در مورد این خبر هنوز میسر نشده است.


پس از آنکه تیم ملی کره‌جنوبی سه‌شنبه شب در راه جام جهانی 2014 برزیل در سئول یک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربی این تیم علیه ایران حرف‌های تندی بر زبان آورد که با واقعیت همخوانی نداشت.

به گزارش فارس،چوی‌کانگ هی در جلسه خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ایران را در بازی رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازی با ما خوب و در حد و اندازه‌های یک میزبان نبود. دوست دارم به تلافی آن رفتار تیم ایران را در بازی برگشت یعنی جدال هفته آینده شکست دهیم.

وی در این کنفرانس حتی حرف‌های توهین‌آمیزی زد و اظهار داشت: صادقانه بگویم از ایران بیشتر از ازبک‌ها بدم می‌آید. امیدوارم ازبکستان بتواند به جام جهانی راه یابد.

در پی انتشار این اظهارات توهین‌آمیز که با روح و اخلاق ورزشی همخوانی نداشت، کارلوس کی‌روش،‌ سرمربی پرتغالی تیم ایران نیز در کنفرانس خبری روز گذشته واکنش مناسبی نشان داد.

وی گفت: او مایه ننگ و شرم بازیکنان کره است، او مایه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبی است. او به مربیان فوتبال و هواداران ایران احترام نمی‌گذارد، او گله‌مند است که در ایران برخورد خوبی با کره نشده است در حالی که ما بهترین امکانات را در اختیارشان گذاشتیم، وقتی 5 مرغ داریم اگر مقابل کسی که از گرسنگی رنج می‌کشد یک بال قرار دهیم این اتفاق معنایی ندارد اما اگر یک ران داریم و آن را با آن فرد تقسیم می‌کنیم او باید تشکر کند.

وی افزود: به عقیده من سرمربی کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگوید اما حق بی‌احترامی به فوتبال ایران را ندارد. آخرین کلام من این است که او قبل از رسیدن کاروان ایران به کره باید از هواداران و فوتبال ایران و همچنین هواداران کره عذرخواهی کند. مطمئنم او دیگر احترامی که بازیکنان کره برایش قائل بودند را ندارد. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم قبل از دیدار مقابل کره جنوبی پیراهن ازبکستان را خریداری کنم و به او هدیه بدهم.

پس از انتشار این اظهارات، روزنامه‌های ورزشی رکورد و آبولا، همچنین روزنامه‌های مهم این کشور همانند فیگوئرا، سوسیالیستا، بارلونتا، کامیینا و دیارو‌آوریو پاسخ کی‌روش به سرمربی کره‌جنوبی را پاسخی منطقی،‌ محکم و به جا دانستند.

 

 

 


 

 



قا من مرده شماها زنده..این مسی تو سال2023




:

والدس از دلایل جدایی اش گفت
سنگربان بارسلونا با تشکر از تمام تلاشهایی که باشگاه طی دو دهه گذشته در حقش انجام داده توضیحاتی درباره دلایل جدایی اش ارائه داد.

ویکتور والدس در نشست خبری خود درباره دلایلش برای عدم تمدید قرارداد توضیحاتی داد. این دروازه بان بیان کرد که تا ابد به باشگاه و هواداران عشق می ورزد، ولی از طرفی دیگر خستگی طی این مدت طولانی برای او بوجود آمده است. جمله ای که او بیان کرد این بود: «جایگاه دروازه بان در این باشگاه، جایگاهی سنگین است و من این مسئولیت را از جوانی تاکنون به دوش کشیده ام».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
او اضافه کرد: «من مدت بیست و دو سال در این جا که آن را خانه خود می دانم مانده ام. ده سال در لاماسیا و دوازده سال در تیم اول باشگاه. به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که لباس تیم را به همراه بهترین بازیکنان دنیا بر تن کنم و این افتخارات را کسب کنم. بارسا به من همه چیز داده است. این تمام حرف من است. حرف من و خانواده ام. جایگاه دروازه بان در این باشگاه، جایگاهی سنگین است و من این مسئولیت را از جوانی تا به اینجا به دوش کشیده ام. این تصمیمی است که طی مدت ها در ذهن من پرورانده شده و هر چه پیش می رفتم خستگی بر من غلبه می کرد».

والدس که قراردادش را تمدید نخواهد کرد در ادامه دلایل خود گفت: «به نظر من چرخه فوتبالی من پس از پایان قراردادم به اتمام می رسد، یعنی سال آینده. وقتی که با من تماس گرفتند تا قراردادم را تمدید کنم این جمله را به آنها گفتم. نمی خواهم مردم در مورد حرفه ای بودن من و علاقه من به رنگ ها فکر کنند. من از پیشنهاداتی که به من شده خوشحالم، ولی تصمیمم قطعی است».

دروازه بان بارسلونا با بیان این که تصمیم رفتن را از ماه ژانویه گرفته عنوان کرد: «برای جلوگیری از گمانه زنی ها، خودم را موظف می دانستم که این نشست خبری را برگزار کنم. نظر باشگاه متفاوت است. می دانم که ممکن است بعضی از مردم احساس ناراحتی کنند، اما امیدوارم که مرا ببخشند چون قصد من ناراحت کردن آنها نبود. من همیشه با هواداران رابطه خوبی داشته ام. همیشه مورد احترام قرار گرفته ام و البته با آنها شفاف بوده ام».

به سمت بهترین راه حل

والدس در مورد آینده خود صراحتاً گفت: «از همه هم تیمی هایم و همه مردمی که در این سالها و بخصوص در این مدت پر از سکوت که برایم بسیار سخت بود مرا حمایت کردند، تشکر می کنم. چیزهایی که من در بارسا تجربه کردم را دیگر نمی توانم در جای دیگری تجربه کنم. من احساس ارزش و افتخار می کنم. تمامی مدیران، کادر تیم و نظریه پردازان نسبت به من لطف داشته اند. از آنها تشکر و قدردانی می کنم. دوست دارم راه حلی انتخاب کنم که هم به سود من باشد هم به سود باشگاه».

شبی به یاد ماندنی در پاریس

از او در مورد بهترین خاطرات خود در باشگاه پرسیده شد و والدز جواب داد: «من تجربه حضور در رختکن تیم بخصوص در آن شب بیاد ماندنی در پاریس سال 2006 را دارم. شکست ها، بیماری ها، خداحافظی از مردم و ناراحتی هایی که در روابط شخصی با هم تیمی ها بوجود می آمد، نیز بدترین خاطره هایم بود».

او با سه کاپیتان دیگر تیم، پویول، ژاوی و اینیستا همراه شد و کنفرانس را با صحبت هایی که از نظر او برای ایستادن در دروازه بارسا لازم می دانست، به پایان برد: «دروازه بان بارسا باید در موقعیت تک به تک در دنیا بهترین باشد و همچنان که همیشه گفته شده بازی با پای قوی داشته باشد.».

 


بازیکن برزیلی تازه وارد روز دوشنبه در بارسلونا حضور خواهد داشت تا مراسم معارفه وی ساعت 18:15 (به وقت محلی) برگزار شود. پس از آن در نخستین نشست خبری خود به عنوان بازیکن بارسلونا حاضر می شود.

ساعت 16:00 درها به روی هواداران و اعضا باز خواهد شد و حدود ساعت 18:45 نیمار قراردادش را امضا خواهد کرد. در زیر جزئیات برنامه روز دوشنبه سوم ژوئن در نیوکمپ برای اولین روز حضور نیمار به عنوان بازیکن بارسلونا را مشاهده می کنید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ساعت 12:00 :مراسمی با حضور عکاسان و نیمار در دفتر باشگاه، سپس تست پزشکی در کلینیک باشگاه (تست های پزشکی در مرکز پزشکی بارسا در سیوتات اسپورتیوو خوان گمپر انجام خواهد شد)

ساعت 16:00 :درب های نیوکمپ به روی هواداران و اعضا باز خواهد شد

ساعت 16:45 :امضای قرارداد در دفتر باشگاه

ساعت 17:45: حضور در برابر عکاسان قبل از معرفی اصلی خارج از دفتر باشگاه با حضور رییس باشگاه سندرا راسل، نائب رییس جوزپ ماریا بارتومئو و مدیر ورزشی باشگاه آندونی زوبی زارتا

ساعت 18:15 :مراسم معارفه نیمار به عنوان بازیکن جدید بارسلونا در مقابل هواداران در نیوکمپ

ساعت 19:30:مصاحبه مطبوعاتی نیمار پس از مراسم معارفه

 


 

این بازیکن فرانسوی که در جمع تمام هم تیمی های خود حضور داشت، با آنان خداحافظی کرد.

اریک آبیدال با بارسلونا خداحافظی کرد. در طول کنفرانس خبری احساسی این بازیکن فرانسوی، او هم تیمی ها، کادر فنی تیم و هواداران را مخاطب قرار داد و از آنها به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد. در اینجا گزیده ای از جملاتی آورده شده که به تصور ما بهترین جملات این مصاحبه خبری بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
1- امروز روز نسبتاً سختی است. من شش سال در اینجا بازی کرده ام و خوش شانس بوده ام که هم تیمی های بی نظیر و بهترین تیم دنیا را داشتم. من چیز های زیادی از آنها آموختم.

2- از مربیان و بازیکنان متشکرم؛ پزشکان و فیزیوتراپ ها که در لحظات دشوار به من کمک کردند. از دکتر مدینا ممنونم که سالها مرا کمک کرد و از خانواده خود تشکر می کنم.

3- وقتی که به این بیماری دچار شدم، برای خود اهدافی داشتم. پیش از هر چیز هدفم جنگیدن برای خانواده ام بود تا بتوانم بزرگ شدن دخترم را ببینم. دومین هدف، امکان بازی کردن دوباره بود. دوست داشتم که در اینجا به کار خود ادامه بدهم، ولی باشگاه موافقت نکرد و من به نظر آنها احترام می گذارم.

4- من می روم ولی قطعاً روزی باز می گردم، زیرا پیشنهاد بسیار خوبی از طرف باشگاه دارم که باید در مورد آن فکر کنم. از رفتار و برخورد شما متشکرم.

5- تشکر فراوان از همه هواداران که مرا حمایت کردند. همیشه آنها در یاد من خواهند بود.

6- آینده من؟ در حال حاضر باید قرارداد خود را با باشگاه تمام کنم. پیشنهادی به من نشده تا در مورد آن فکر کنم. چیزی که مهم است، بازی پایانی لیگ است.

7- کنار گذاشتن فوتبال سخت است، زندگی شما را تغییر می دهد.

8- می خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم، زیرا سالم و سلامت هستم. وقتی که پزشکان بگویند که ممکن است زندگی من به خطر بیافتد، ورزش را کنار خواهم گذاشت، ولی هنوز چنین موضوعی پیش نیامده است.

9- من جنگیدم. این لیگ قهرمانان شخصی من بود. این یک پیروزی تیمی بود، زیرا هم تیمی های من مرا تشویق و حمایت می کردند. از همه شما متشکرم، نمی توانستم به تنهایی بجنگم.

10- چه چیزی را به خاطر می سپارید؟ نخستین بازی خود برای باشگاه، روزی که پزشکان تومر مرا مشاهده کردند، بازگشتم به نیو کمپ، رفتاری که کاپیتان در فینال ومبلی انجام داد و البته امروز.

 


 


 

 


 






:

سه شنبه 92 خرداد 21 :: 12:33 عصر
بارسلونامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ساناز عباسپور / FCBarcelona.ir


در میان تیم های صاحب نام کشورهای اروپایی، تنها بارسا است که توانسته از 5 عنوان اخیر، 4 عنوان را در لیگ تصاحب کند.

تیتو ویلانوا، جوردی رورا و اورل آلتیمیرا پیش از این نیز گفته بودند که این اولین عنوان لیگ برای آنها نیست بلکه چهارمین آن است که آنها از سال 2008 با تیم کسب کرده اند. درآن زمان آنها بخشی از اعضای کادر فنی تیم را تشکیل می دادند و همین امر کمک کرد تا عناوین قهرمانی فصل های 09/2008، 10/2009 و11/2010 بالای سر برود. و تنها عنوان از دست رفته برای تیم در طول 5 سال گذشته، عنوان قهرمانی فصل 2012/2011 است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

عناوین انگلیسی، ایتالیاِیی و آلمانی به طور مساوی توزیع شد

سلطه بارسا بر لیگ داخلی در میان لیگ های بزرگ اروپایی بی نظیر است . در 5 فصل اخیر، منچستریونایتد عنوان لیگ برتر را با منچسترسیتی و چلسی به اشتراک گذاشته و اینتر، میلان و یوونتوس، هر کدام در فصل های مختلف، عنوان ایتالیایی را بالای سر برده اند، این در حالی است که بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند هر کدام 2 عنوان بوندس لیگا را به دست آورده اند.


لالیگا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سپهر مظفری / FCBarcelona.ir


تیم ویارئال که در سال 2006 به مرحله نیمه نهایی‌ لیگ قهرمانان راه یافته بود بعد از یک فصل حضور در دسته دو به لیگ دسته اول اسپانیا صعود کرد.

آن‌ها پس از پیروزی 1-0 مقابل آلمریا در آخرین روز فصل به همراه الچه - قهرمان دسته یک - جواز صعود به دسته برتر را کسب کردند. آخرین تیم راه یافته نیز بعد از دیدار‌های پلی آف‌‌ از بین تیم‌های آلمریا، خیرونا، لاس پالماس و آلکورکون انتخاب خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یک حریف همیشه سخت

ویارئال در طی‌ 14 فصل حضور موفق در دسته یک اسپانیا (1998-2012) که شامل حضورشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان در سال‌های 2005 و 2011 نیز می شود، 26 بار با بارسا دیدار کردند که 8 برد،6 تساوی و 12 شکست را در کارنامه خود دارند. آن‌ها همواره حریفی دشوار برای بارسا بوده اند.
بارسلونا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی / FCBarcelona.ir


مسی، سسک، آلوس، ژاوی و پیکه از جمله بازیکنانی هستند که در صدر این رتبه بندی آماری قرار دارند.

در حال حاضر که رقابتهای لیگ به پایان رسیده است زمان آن است که نگاهی به آمار داشته باشیم و آنها را با فصل پیش مقایسه کنیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لیونل مسی در خط حمله از سایر بازیکنان پیشی گرفته است در حالی که بازیکنانی مانند سرجیو بوسکتس، دنی آلوس و جرارد پیکه نیز در دفاع دوام بیشتری داشتند.


جوانان منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سپهر مظفری / FCBarcelona.ir


ایلی سانچس برای دو سال دیگر با تیم ذخیر‌ه ها خواهد ماند. قیمت باز خرید او 12 میلیو یورو خواهد بود.

به این ترتیب بارسای ب کاپیتان خود را برای دو سال دیگر در اختیار خواهد داشت. وی قرار داد خود را با حضور مدیر جوردی مستر تمدید کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
بسیار آسان

سانچس بعد از قرار دادن خودکار بر روی کاغذ خوشحالی خود را از تصمیمش مبنی بر تمدید قرار داد این گونه توصیف کرد: «تصمیم آسانی بود. از ماندن در باشگاه بسیار خوشحال هستم. هم تیمی‌ها و کادر فنی‌ بسیار بسیار خوبی‌ در اختیار داریم. فکر می‌کنم که جو خوبی‌ نیز بر اینجا حاکم است».



اخبار بارسا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: هومن تیرانداز/ FCBarcelona.ir


بارسا برای سومین سال پیاپی برنده بازی جوانمردانه شد. این جایزه با کسب تنها 74 امتیازمنفی به دست آمد. هیچ تیم دیگری به اندازه بارسا که 5 بار این جایزه را بدست آورده موفق به کسب این افتخار نشده است.

علاوه بر قهرمانی در لالیگا با رسیدن به رکورد 100 امتیاز، بارسا برای سومین فصل پیاپی برنده جایزه بازی جوانمردانه نیز شد. بارسا فقط با 74 امتیاز منفی، بالاتر از وایادولید «88 امتیاز منفی» و رئال سوسیه داد «102 امتیاز منفی» کمترین امتیاز منفی در لیگ را بدست آورد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
امتیازاتی که بر اساس کارت های زرد و قرمز و محرومیت های طول فصل لحاظ می شوند. نگاهی کلی به بیشترین خطاهایی که بازیکنان بارسلونا در این فصل مرتکب شده اند، نشان دهنده بازی جوانمردانه آنها است. بدین صورت که پیکه «14 خطا در کل فصل»، مونتویا «14»، مسی «12»، پویول «10» و ژاوی «4 خطا» مرتکب شده اند. این آمار بازتاب کامل از سبک بازی تیم است.



مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


ستاره تازه وارد بارسلونا پیش از بازگشت به زادگاهش در نشستی خبری درباره حضور در باشگاه جدیدش و برداشتش در این مدت صحبت کرد.

وی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بارسا و سایت رسمی باشگاه بیان کرد که مشتاق است تا فصلی نو را در آینده شغلی خود با بارسلونا آغاز کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
آیا تصور می کردید که حدود 60 هزار نفر در مراسم معارفه شما شرکت کنند؟

«نه، این موضوع بسیار فراتر از سطح انتظارم بود. این صحنه برایم سرشار از احساسات بود. مرا خیلی خیلی خیلی خوشحال کرد».



جوانان منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir


اوزه بیو برای سومین سال پیاپی در بارسای بی فعالیت خواهد کرد. اعضای کادر مربیگری اوزه بیو نیزتا پایان فصل آینده خواهند ماند.

اوزه بیو ساکریستان و بارسلونا برای تمدید قرارداد تا 30 ژوئن سال 2014 توافق کرده اند. این قرارداد شامل کادر مربیگری بارسا ب نیز هست که برای یک سال دیگر خواهند ماند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سه فصل در دسته دوم

اوزه بیو در کنار ذخیره بارسا برای سومین فصل متوالی در دسته پایین تر تیم را رهبری می کند. در سال اول تیم با رتبه 8 ام و با 59 امتیاز لیگ را به پایان رساند، در حالی که در این فصل تیم در رتبه 9 ام (57 امتیاز) قرار دارد و یک بازی به پایان رقابت ها باقی مانده است.



آبی و اناری‌ها منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی/ FCBarcelona.ir


کوئنکا برای بهبود آسیب غضروفی در زانوی پای راستش تحت عمل آرتروسکوپی قرار گرفت.

کوئنکا زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد تا عملا نزدیک به چهار ماه دور از میادین باشد. این بازیکن اهل کاتالونیا از ژانویه گذشته به طور قرضی در آژاکس مشغول به توپ زدن است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کوئنکا ابتدای فصل 2012/13 را به دلیل مشکل غضروفی مشابهی در زانوی راستش برای بارسا از دست داده بود و ظاهرا قبل از انتقال قرضی خود مشکلی برای باشگاه ایجاد نکرده بود. وی زمانی جلب توجه کرد که در فصل 2012/2013, در تیم اصلی 30 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند.


اخبار بارسا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


باسلونا در تاریخ 20 جولای، ساعت 20:30 (به وقت محلی) در ورزشگاه پی جی ای آرنا واقع در شهر دانسک لهستان که گنجایش 40 هزار هوادار را دارد، به مصاف تیم لخیا دانسک می رود.

این بازی نخستین بازی از مجموع پنج بازی ایست که بارسا برای تابستان خود آن را تایید کرده است و جام خوان گمبر نیز هنوز نیاز به تصمیم گیری دارد. سایر بازی ها به ترتیب در 24 جولای در مونیخ، 27 جولای در اسلو، 7 آگوست در بانکوک و 10 آگوست در کوالالامپور خواهند بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
محل برگزاری این بازی دوستانه همان ورزشگاهی است که تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی های مرحله گروهی خود را در یورو 2013 در آن انجام داد و اولین بازی بین دو تیم بارسلونا و لخیا دانسک نیز در این بازی رقم خواهد خورد. لخیا دانسک در سال 1945 تاسیس شد و این تیم لهستانی از فصل 2008-2009 به سطح اول فوتبال لهستان معرفی شد. افتخارات این باشگاه قهرمانی در لیگ و سوپر کاپ لهستان در سال 1983 است.



بارسلونا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir


نیمار سومین فوتبالیست برزیلی است که از سانتوس به بارسلونا انتقال یافته است، دو نقر اول مارینیو و جیووانی بودند.

بارسا بازیکنان برزیلی بسیاری در طول تاریخ خریده است، اما تنها دو نفر از آنها، بدون محاسبه نیمار، از سانتوس به آبی و اناری ها پبوستند. ما در حال صحبت کردن در مورد مارینو و جیووانی هستیم. هر دو بازیکن با هیاهوی بسیار به بارسا آمدند، اما فقط جیووانی توانست در پایتخت کاتالان موفق عمل کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
مارینیو، نبوغ زودگذر

در تابستان سال 1974 ماریو پرز - ملقب به مارینیو - در اوج دوران حرفه ای خود بود. در 27 سالگی، او کاپیتانی برزیل در جام جهانی که به میزبانی آلمان برگزار شد را برعهده داشت جایی که دید عالی و تکنیک برزیلی اش، او را برتر از دیگران قرار می داد. بازی ناحیه ای او از او بازیکنی خطرناک در خط حمله ساخته بود که اغلب تهدیدی حتی برای بلندترین مدافعان بود. مارینیو، سانتوس پله را به مقصد بارسلونای کرویف ترک کرد، و او یکی از سه بازیکن خارجی مجاز را نیز اشغال نکرد، با توجه به اینکه که مادرش اسپانیایی بود. با این حال، فدراسیون فوتبال اسپانیا، به مارینیو اجازه انجام بازی رسمی برای بارسا تا نیمه های ماه نوامبر نداد.



:

سه شنبه 92 خرداد 21 :: 12:18 عصر



ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

در جام کنفدراسیون‌ها اسپانیا از 9 و برزیل از دو بازیکن بارسا در تیم خود بهره خواهند برد.

دنی آلوس تنها بازیکن بارسا است که قبلا قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورده است و هفت بازیکن شانس این را خواهند داشت که با پیروزی در این جام افتخارت بین المللی خود در کسب عنوان‌های قهرمانی را تکمیل کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جام کنفدراسیون‌ها از روز شنبه آغاز می شود و تا 30 ژوئن در برزیل -میزبان جام جهانی‌- ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

نیمار در مصاحبه ای در آستانه رقابت های جام کنفدراسیون ها شانس اسپانیا را برای قهرمانی بیشتر از سایر تیمها دانست.

نیمار که نخستین بازیکنی است که بارسا پیش از آغاز فصل 2013-2014 با آن قرارداد امضا کرده، در کانون توجه حواشی پیش از آغاز رقابت های جام کنفدراسیون ها که در برزیل برگذار می شود قرار دارد. در طول کنفرانس خبری دیروز، این مهاجم 21 ساله عنوان کرد که همواره انتظار بیشری از خود دارد. نیمار گفت: «همیشه از خودم انتظار بیش از وضعیت فعلی را دارم تا در نتیجه بتوانم بهتر تمرین و بهتر بازی کنم. هیچ چیزی برایم کافی نیست و همیشه به دنبال بیشتر هستم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با وجود عدم گلزنی نیمار در نه بازی آخر خود در تیم ملی، وی معتقد است که این بدشانسی به سرعت از بین خواهد رفت. نیمار توضیح داد: «این چیزی بی معنی است و چیزی را تغییر نمی دهد. اگر گل نمی زنم، از راه های دیگر به تیم کمک می کنم. اگر نتوانم گلی بزنم، تنها باید صبور باشم».


منبع: سایت رسمی باشگاه

مهاجم بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی 7 تا 10 روز شانس حضور در مستطیل سبز را از دست داد تا در دیدار برابر سلتاویگو غایب باشد.

پدرو به دلیل مصدومیت بازی شنبه مقابل سلتاویگو در لالیگا را قطعا از دست خواهد داد. حضور او در دیدار برابر مایورکا نیز در هاله ای از ابهام است. آزمایش های پزشکی نشان داد که پدرو دچار کشیدگی خفیف عضله ساق پا شده و به این ترتیب تا 10 روز اجازه حضور در زمین را ندارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پدرو در دیدار مقابل فرانسه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در دقیقه 75 مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.


ملی‌پوشان منبع: سایت رسمی باشگاه


آزمایش های پزشکی نشان داد آلبا به دلیل مصدومیت عضله همسترینگ 7 تا ده روز قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

تیم پزشکی‌ باشگاه تأیید کرد که آلبا از کشیدگی عضله همسترینگ پای راست رنج می برد. این مدافع روز جمعه در نیمه دوم بازی‌ مقابل فنلاند در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی‌ دچار این مصدومیت شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی به طور حتم بازی‌ روز سه شنبه اسپانیا مقابل فرانسه را از دست می دهد و حضورش در بارسا مقابل سلتا و پی‌ اس‌ جی‌ در هاله ای از ابهام است.

ملی‌پوشان منبع: سایت رسمی باشگاه

دل بوسکه 9 نفر از تیم بارسلونا را به تیم ملی دعوت کرد. والدس، پیکه، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، سسک، پدرو و ویا بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

ویسنته دل بوسکه، عصر جمعه، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را برای بازیهای مقدماتی جام جهانی مقابل فنلاند و فرانسه منتشر کرد. طبق معمول، بارسلونا بیشترین نماینده را در لیست تیم ملی دارد. این بار هم 9 نفر از بازیکنان بارسا به نامهای والدس، پیکه، آلبا، سرجیو بوسکتس، اینیستا، سسک فابرگاس، پدرو، ویا و ژاوی به تیم ملی دعوت شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ژاوی در حالی به تیم ملی دعوت شد که در حال حاضر از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد که همین مصدومیت باعث شده است که در بازی یکشنبه شب مقابل رایووایکانو غایب باشد.


دو گل پدرو و تک گل فابرگاس شاگردان ویسنته دل بوسکه را در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه به برتری رساندند. مسی و ماسکرانو در پیروزی آرژانتین مقابل سوئد سهیم بودند و سانچز نیز در ترکیب تیم ملی شیلی زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل مصر شد. آلوز و آدریانو دو بازیکن برزیلی بارسلونا بودند که در دیدارهای دوستانه متحمل شکست شدند و بازی را 2 بر یک به انگلیس واگذار کردند.

9 تن از بازیکنان باشگاه بارسلونا در ترکیب تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه قرار داشتند. دیداری که یک تماشاگر ویژه به نام ساندرو راسل داشت. پدرو دو بار و فابرگاس در این دیدار دوستانه که با برتری 3 بر یک اسپانیا همراه بود، برای ماتادورها گلزنی کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ماسکرانو و سانچز نیز در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان حضور داشتند. آرژانتین و شیلی بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما برزیل در ورزشگاه ومبلی لندن بازی را با نتیجه 2-1 به انگلیس واگذار کرد.

ملی‌پوشانمنبع:سایت رسمی باشگاه

جدال دو تیم فرانسه و اسپانیا با حضور 6 بازیکن بارسا در ترکیب اولیه، در 93 مین دقیقه مسابقه به تساوی کشیده شد. پدرو در این مسابقه با ارسال یک پاس گل برای راموس و گرفتن یک ضربه پنالتی برای تیمش، یکی از بهترین بازیکنان اسپانیا بود.

اسپانیا و فرانسه که مدعیان اصلی صعود می باشند، در ورزشگاه ویسنته کالدرون تن به تساوی دادند. مردان دیدیه دشامب در آخرین ثانیه های بازی موفق به کسب نتیجه 1-1 بسیار ارزشمند شدند. اسپانیایی ها که با گل سرخیو راموس تا دقایق پایانی، خود را پیروز مسابقه می دانستند، مغلوب حرکات سریع فرانسوی هایی شدند که برای تساوی پا به میدان گذاشته بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پاس گل پدرو

تیمی که توسط ویسنته دل بوسکه به زمین فرستاده شده بود، شامل 6 بازیکن از بارسلونا بود: بوستکس ( در پست دفاع وسط)، آلبا، ژاوی، اینیستا، پدرو و سسسک ( در خط حمله). فقط ویا و والدس بودند که از روی نیمکت بازی را دنبال می کردند.


ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

یاران مسی موفق شدند در بازی دو روز گذشته خود در سانتیگو مقابل شیلی در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل، 3 امتیاز شیرین را کسب کنند. مسی فقط 2 گل تا رسیدن به بهترین رکورد گلزنی آرژانتین که به نام مارادونا ثبت شده، فاصله دارد.

تیم ملی آرژانتین با شکست 2-1 شیلی قدم بزرگی برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2014 برزیل برداشت. تیم شیلی در اکثر دقایق نیمه اول، بازی خوبی از خود ارائه کرد اما حملات مسی ( در دقیقه 28) و گونزالو هیگوئن ( در دقیقه 31) امید مردان کلادیو برگی را بر باد داد. هر سه بازیکن اف سی بارسلونا - مسی، خاویر ماسکرانو و الکسیس - که برای این مسابقات - مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی - فراخوانده شده بودند، 90 دقیقه کامل برای تیم هایشان بازی کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ضدحملات مرگبار

شیلی که در خانه بازی می کرد، در اکثر دقایق نیمه اول حاکم بر بازی بود. تیم میزبان می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و چندین بار موقعیت گل داشت اما رومرو در دروازه تیم حریف، قاطعانه مانع از به ثمر نشستن حملات آنها می شد. در طرف دیگر زمین، مثلث مسی، هیگوئن، آگرو حملات مرگباری بر روی دروازه پینتو می کرد. در دقیقه 28 بازی، پاس گاگو در محوطه شیلی به مسی رسید؛ شماره 10 بارسا با فراری سریع و یک شوت پای چپ، پینتو را مغلوب ساخت. سه دقیقه بعد، نوبت هیگوئن بود که از یک پاس بلند ارسال شده نهایت استفاده را ببرد. مهاجم رئال مادرید دو مدافع شیلی را از پیش رو برداشت و توپ را به گوشه بالایی دروازه حریف شلیک کرد و بدین ترتیب دومین گل آرژانتین را به نام خود ثبت کرد. مردان آلساندرو سابیا در حالیکه آتش حملات دقایق ابتدایی شیلی را خاموش کرده بودند، با برتری 2 گل به استراحت بین دو نیمه رفتند.

ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

بازیکن اسپانیولی بارسا در بازی اسپانیا مقابل بلاروس موفق شد اولین هتریک خود در طول دوران ورزشی اش را انجام دهد. مهاجم آرژانتینی آبی و اناری پوشان نیز فقط 4 گل تا رسیدن به رکورد گلزنی مارادونا برای آرژانتین فاصله دارد.

پدرو بعد از پیروزی 0-4 اسپانیا مقابل بلاروس گفت: «این اولین هت تریک من بود. از این موضوع بسیار خوشحالم». وی در این فصل تاکنون 5 گل برای اسپانیا و 2 گل برای بارسا - در سوپرکاپ اسپانیا و در اولین هفته لالیگا مقابل رئال سوسیداد - به ثمر رسانده است. علاوه بر این او در 9 بازی از 11 بازی این فصل بارسا در ترکیب اولیه برای تیمش به میدان رفته است. هر بازی هم که جزء یازده مرد اصلی نبوده - بازی در خانه اوساسونا و بازی مقابل خرانادا در نیوکمپ - به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
انعکاسی از فصل 2010/11

پدروی این فصل نشانه هایی از فرم عالی خود در دو فصل پیش را نشان داده است. او در فصل 2010/11 در 39 بازی رسمی بارسا به عنوان یکی از یازده مرد اصلی برای تیمش به میدان رفت و رویهمرفته 22 گل هم به ثمر رساند؛ وی در آن فصل فقط 9 مسابقه از 62 مسابقه تیمش را از دست داد. با این وجود، سال گذشته مهاجم اسپانیایی بارسا شرایط بسیار دشواری را پشت سر گذاشت؛ پدرو در فصل گذشته چند بار با مصدومیت مواجه شد و در 15 مسابقه از 64 مسابقه رسمی بارسا نتوانست تیمش را همراهی کند، اما 13 گل برای تیمش به ثمر رساند که 6 گل او در انتهای فصل رقم خورد. پیشرفت او در روزهای پایانی فصل گذشته باعث شد قبل از شروع جام ملتهای اروپا جایگاه خود در تیم ملی را بدست آورد و در قهرمانی اسپانیا نقش داشته باشد.


ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

اگر چه کامرون موفق به شکست تیم ملی کیپ ورد در بازی روز گذشته خود با نتیجه 1-2 شد، اما از صعود به جام ملت های آفریقا 2013 جا ماند. در این دیدار، سانگ مدافع جدید آبی و اناری پوشان، در ترکیب اولیه تیمش برای کامرون به میدان رفت.

الکس سانگ در رقابت های جام ملت های آفریقا حضور نخواهد داشت. کامرون در بازی روز گذشته خود با وجود بازگشت اتوئو به تیم ملی و کسب نتیجه پیروزی، نتوانست راهی جام ملت های آفریقا شود، زیرا آنها بازی رفت را 0-2 مغلوب حریف خود شده بودند. بازیکن جدید آبی و اناری پوشان به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی تیم کامرون وارد میدان شد و کل نود دقیقه در پست هافبک دفاعی برای تیمش بازی کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
کامرون در دقیقه 22 مسابقه از تیم کیپ وارد عقب افتاد. اما تیم الکس سانگ آنقدر جنگید تا قبل از پایان نیمه اول به لطف گلزنی امانا توانست نتیجه روی اسکوربرد را به تساوی تبدیل کند.

 






:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 287672
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است