سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

بارسلونامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ساناز عباسپور / FCBarcelona.ir


در میان تیم های صاحب نام کشورهای اروپایی، تنها بارسا است که توانسته از 5 عنوان اخیر، 4 عنوان را در لیگ تصاحب کند.

تیتو ویلانوا، جوردی رورا و اورل آلتیمیرا پیش از این نیز گفته بودند که این اولین عنوان لیگ برای آنها نیست بلکه چهارمین آن است که آنها از سال 2008 با تیم کسب کرده اند. درآن زمان آنها بخشی از اعضای کادر فنی تیم را تشکیل می دادند و همین امر کمک کرد تا عناوین قهرمانی فصل های 09/2008، 10/2009 و11/2010 بالای سر برود. و تنها عنوان از دست رفته برای تیم در طول 5 سال گذشته، عنوان قهرمانی فصل 2012/2011 است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

عناوین انگلیسی، ایتالیاِیی و آلمانی به طور مساوی توزیع شد

سلطه بارسا بر لیگ داخلی در میان لیگ های بزرگ اروپایی بی نظیر است . در 5 فصل اخیر، منچستریونایتد عنوان لیگ برتر را با منچسترسیتی و چلسی به اشتراک گذاشته و اینتر، میلان و یوونتوس، هر کدام در فصل های مختلف، عنوان ایتالیایی را بالای سر برده اند، این در حالی است که بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند هر کدام 2 عنوان بوندس لیگا را به دست آورده اند.


لالیگا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سپهر مظفری / FCBarcelona.ir


تیم ویارئال که در سال 2006 به مرحله نیمه نهایی‌ لیگ قهرمانان راه یافته بود بعد از یک فصل حضور در دسته دو به لیگ دسته اول اسپانیا صعود کرد.

آن‌ها پس از پیروزی 1-0 مقابل آلمریا در آخرین روز فصل به همراه الچه - قهرمان دسته یک - جواز صعود به دسته برتر را کسب کردند. آخرین تیم راه یافته نیز بعد از دیدار‌های پلی آف‌‌ از بین تیم‌های آلمریا، خیرونا، لاس پالماس و آلکورکون انتخاب خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یک حریف همیشه سخت

ویارئال در طی‌ 14 فصل حضور موفق در دسته یک اسپانیا (1998-2012) که شامل حضورشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان در سال‌های 2005 و 2011 نیز می شود، 26 بار با بارسا دیدار کردند که 8 برد،6 تساوی و 12 شکست را در کارنامه خود دارند. آن‌ها همواره حریفی دشوار برای بارسا بوده اند.
بارسلونا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی / FCBarcelona.ir


مسی، سسک، آلوس، ژاوی و پیکه از جمله بازیکنانی هستند که در صدر این رتبه بندی آماری قرار دارند.

در حال حاضر که رقابتهای لیگ به پایان رسیده است زمان آن است که نگاهی به آمار داشته باشیم و آنها را با فصل پیش مقایسه کنیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لیونل مسی در خط حمله از سایر بازیکنان پیشی گرفته است در حالی که بازیکنانی مانند سرجیو بوسکتس، دنی آلوس و جرارد پیکه نیز در دفاع دوام بیشتری داشتند.


جوانان منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سپهر مظفری / FCBarcelona.ir


ایلی سانچس برای دو سال دیگر با تیم ذخیر‌ه ها خواهد ماند. قیمت باز خرید او 12 میلیو یورو خواهد بود.

به این ترتیب بارسای ب کاپیتان خود را برای دو سال دیگر در اختیار خواهد داشت. وی قرار داد خود را با حضور مدیر جوردی مستر تمدید کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
بسیار آسان

سانچس بعد از قرار دادن خودکار بر روی کاغذ خوشحالی خود را از تصمیمش مبنی بر تمدید قرار داد این گونه توصیف کرد: «تصمیم آسانی بود. از ماندن در باشگاه بسیار خوشحال هستم. هم تیمی‌ها و کادر فنی‌ بسیار بسیار خوبی‌ در اختیار داریم. فکر می‌کنم که جو خوبی‌ نیز بر اینجا حاکم است».



اخبار بارسا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: هومن تیرانداز/ FCBarcelona.ir


بارسا برای سومین سال پیاپی برنده بازی جوانمردانه شد. این جایزه با کسب تنها 74 امتیازمنفی به دست آمد. هیچ تیم دیگری به اندازه بارسا که 5 بار این جایزه را بدست آورده موفق به کسب این افتخار نشده است.

علاوه بر قهرمانی در لالیگا با رسیدن به رکورد 100 امتیاز، بارسا برای سومین فصل پیاپی برنده جایزه بازی جوانمردانه نیز شد. بارسا فقط با 74 امتیاز منفی، بالاتر از وایادولید «88 امتیاز منفی» و رئال سوسیه داد «102 امتیاز منفی» کمترین امتیاز منفی در لیگ را بدست آورد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
امتیازاتی که بر اساس کارت های زرد و قرمز و محرومیت های طول فصل لحاظ می شوند. نگاهی کلی به بیشترین خطاهایی که بازیکنان بارسلونا در این فصل مرتکب شده اند، نشان دهنده بازی جوانمردانه آنها است. بدین صورت که پیکه «14 خطا در کل فصل»، مونتویا «14»، مسی «12»، پویول «10» و ژاوی «4 خطا» مرتکب شده اند. این آمار بازتاب کامل از سبک بازی تیم است.



مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


ستاره تازه وارد بارسلونا پیش از بازگشت به زادگاهش در نشستی خبری درباره حضور در باشگاه جدیدش و برداشتش در این مدت صحبت کرد.

وی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بارسا و سایت رسمی باشگاه بیان کرد که مشتاق است تا فصلی نو را در آینده شغلی خود با بارسلونا آغاز کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
آیا تصور می کردید که حدود 60 هزار نفر در مراسم معارفه شما شرکت کنند؟

«نه، این موضوع بسیار فراتر از سطح انتظارم بود. این صحنه برایم سرشار از احساسات بود. مرا خیلی خیلی خیلی خوشحال کرد».



جوانان منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir


اوزه بیو برای سومین سال پیاپی در بارسای بی فعالیت خواهد کرد. اعضای کادر مربیگری اوزه بیو نیزتا پایان فصل آینده خواهند ماند.

اوزه بیو ساکریستان و بارسلونا برای تمدید قرارداد تا 30 ژوئن سال 2014 توافق کرده اند. این قرارداد شامل کادر مربیگری بارسا ب نیز هست که برای یک سال دیگر خواهند ماند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سه فصل در دسته دوم

اوزه بیو در کنار ذخیره بارسا برای سومین فصل متوالی در دسته پایین تر تیم را رهبری می کند. در سال اول تیم با رتبه 8 ام و با 59 امتیاز لیگ را به پایان رساند، در حالی که در این فصل تیم در رتبه 9 ام (57 امتیاز) قرار دارد و یک بازی به پایان رقابت ها باقی مانده است.



آبی و اناری‌ها منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی/ FCBarcelona.ir


کوئنکا برای بهبود آسیب غضروفی در زانوی پای راستش تحت عمل آرتروسکوپی قرار گرفت.

کوئنکا زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد تا عملا نزدیک به چهار ماه دور از میادین باشد. این بازیکن اهل کاتالونیا از ژانویه گذشته به طور قرضی در آژاکس مشغول به توپ زدن است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کوئنکا ابتدای فصل 2012/13 را به دلیل مشکل غضروفی مشابهی در زانوی راستش برای بارسا از دست داده بود و ظاهرا قبل از انتقال قرضی خود مشکلی برای باشگاه ایجاد نکرده بود. وی زمانی جلب توجه کرد که در فصل 2012/2013, در تیم اصلی 30 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند.


اخبار بارسا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


باسلونا در تاریخ 20 جولای، ساعت 20:30 (به وقت محلی) در ورزشگاه پی جی ای آرنا واقع در شهر دانسک لهستان که گنجایش 40 هزار هوادار را دارد، به مصاف تیم لخیا دانسک می رود.

این بازی نخستین بازی از مجموع پنج بازی ایست که بارسا برای تابستان خود آن را تایید کرده است و جام خوان گمبر نیز هنوز نیاز به تصمیم گیری دارد. سایر بازی ها به ترتیب در 24 جولای در مونیخ، 27 جولای در اسلو، 7 آگوست در بانکوک و 10 آگوست در کوالالامپور خواهند بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
محل برگزاری این بازی دوستانه همان ورزشگاهی است که تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی های مرحله گروهی خود را در یورو 2013 در آن انجام داد و اولین بازی بین دو تیم بارسلونا و لخیا دانسک نیز در این بازی رقم خواهد خورد. لخیا دانسک در سال 1945 تاسیس شد و این تیم لهستانی از فصل 2008-2009 به سطح اول فوتبال لهستان معرفی شد. افتخارات این باشگاه قهرمانی در لیگ و سوپر کاپ لهستان در سال 1983 است.



بارسلونا منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir


نیمار سومین فوتبالیست برزیلی است که از سانتوس به بارسلونا انتقال یافته است، دو نقر اول مارینیو و جیووانی بودند.

بارسا بازیکنان برزیلی بسیاری در طول تاریخ خریده است، اما تنها دو نفر از آنها، بدون محاسبه نیمار، از سانتوس به آبی و اناری ها پبوستند. ما در حال صحبت کردن در مورد مارینو و جیووانی هستیم. هر دو بازیکن با هیاهوی بسیار به بارسا آمدند، اما فقط جیووانی توانست در پایتخت کاتالان موفق عمل کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
مارینیو، نبوغ زودگذر

در تابستان سال 1974 ماریو پرز - ملقب به مارینیو - در اوج دوران حرفه ای خود بود. در 27 سالگی، او کاپیتانی برزیل در جام جهانی که به میزبانی آلمان برگزار شد را برعهده داشت جایی که دید عالی و تکنیک برزیلی اش، او را برتر از دیگران قرار می داد. بازی ناحیه ای او از او بازیکنی خطرناک در خط حمله ساخته بود که اغلب تهدیدی حتی برای بلندترین مدافعان بود. مارینیو، سانتوس پله را به مقصد بارسلونای کرویف ترک کرد، و او یکی از سه بازیکن خارجی مجاز را نیز اشغال نکرد، با توجه به اینکه که مادرش اسپانیایی بود. با این حال، فدراسیون فوتبال اسپانیا، به مارینیو اجازه انجام بازی رسمی برای بارسا تا نیمه های ماه نوامبر نداد.



:

سه شنبه 92 خرداد 21 :: 12:18 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287769
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است