سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: آرین حنفی / FCBarcelona.ir 


دربی شهر بارسلونا با پیروزی تیم فوتبال بارسلونا به پایان رسید. آمار و ارقامی از این دیدار حاصل شد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

لیونل مسی اولین گل خود را در کورنیا ال پرات به ثمر رساند که به این معنی است که تا کنون تنها دروازه ای در لالیگا که موفق نشده توپ را به تورش بچسباند، دروازه استادیوم الچه است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این بازیکن آرژانتینی در 12 مسابقه گذشته 17 گل به ثمر رسانده است که به این معنی است که او در تمام مسابقه ها به غیر از باخت 0-1 مقابل وایادولید موفق به گلزنی شده است.

گل مسی که از روی نقطه پنالتی در ورزشگاه کورنیا ال پرات به ثمر رسید، آمار گلزنی او را برای تیم بارسلونا به 349 گل رساند.

ماسکرانو(16)، پیکه (15) و آلبا (15) که روی هم رفته 46 توپ ربایی انجام دادند، خاوی لوپز هم برای اسپانیول 14 با موفق به باز پس گیری توپ از بازیکنان بارسا شد.

پینتو در مسابقه هایی که به عنوان دروازبان اصلی به میدان رفته، در چهار بازی متوالی دروازه را بسته نگه داشته است. هم چنین در بازی با سلتا که در 20 دقیقه پایانی به زمین آمد نیز این عمل را تکرار کرده است. در واقع او در 7 بازی گذشته خود تنها یک گل دریاف کرده است.

از آخرین باری که بارسا توانسته بود در دو بازی متوالی مقابل اسپانیول پیروز شود، هشت سال گذشته است که به پیروزی 0-1 و 1-2 در فصل 2004/05 و 2005/06 برمی گردد.

دو بازی انجام شده مقابل اسپانیول در این فصل به نتیجه 0-1 ختم شده اند. آخرین بار که هر دو دربی به این صورت به پایان رسیده است به فصل 2002/03 برمی گردد که هر دو بازی 0-2 به نفع بارسلونا تمام شده بود.

جوردی آلبا مقابل اسپانیول با کارت زرد جریمه شده بود که پنجمین کارت زرد این فصل او به شمار می رود و همین باعث می شود که برای بازی برابر رئال بتیس در نیوکمپ غایب باشد.




:

دوشنبه 93 فروردین 11 :: 9:26 صبح


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 287667
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است