سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا، در یک مصاحبه قدرت و انگیزه بالای مسی را به عبارت «چشمان یک قاتل» تشبیه کرد و درباره مواردی چون بازی در برابر الچه و بازگشت آفلای نیز صحبت کرد.

«مسی چشمان یک قاتل را دارد». این جمله ای بود که تاتا ماریتنو برای بیان وضعیت مسی استفاده کرد تا مسی را به عملکرد خوب وا دارد. «او سه مرحله از تمرینات خود را پشت سر گذاشته و کارش خوب است و وی بازگشت خوبی را خواهد داشت». این سرمربی اذعان کرد: «او نمی خواهد ریسک کند و در ترکیب اصلی تیم در اولین بازی سال جدید حضور داشته باشد». مارتینو اظهار کرد: «بازیکنان ما به طور کامل بازگشته اند و هیچ قابل قبول نیست که آنها عملکرد خوبی نداشته باشند و هر بازیکن همیشه باید خوب بازی کند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


یک ماه دشوار

ماه ژانویه، ماه دشواری خواهد بود. مسابقات جام حذفی در اواسط هفته با نبرد میان تیمها ادامه خواهد یافت، هم چنین ما با رقیب خود اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون بازی داریم. مارتنو در پاسخ به ارزیابی اجمالی مسابقات پیش رو این طور گفت: «در اوج صداقت می توان گفت که هر مسابقه برای خودش ارزشی دارد؛ ما نمی توانیم درباره هیچ یک از آنها بگوییم که قطعاً پیروزیم». اما مهم تر از همه بازی آینده تیم در برابر الچه است و مربی تیم می داند که باید همه شایستگی کامل خود را نشان دهد و شاید حریف در این زمان، بازی هوایی خود را بهتر کرده باشد و اینکه اگر ما غفلت کنیم ممکن است که یک بازی لیگ را برابر آنها از دست بدهیم چرا که آنها خوب تمرین کرده اند و اخیراً نتایج خوبی گرفته اند.




:

مسی شانس برتر دریافت توپ طلای 2009 بود و در نهایت توسط مجله فرانس فوتبال از این راز پرده برداری شد و تمامی دنیا به صورت رسمی دانست که این آرژانتینی برنده جایزه است. کریستیانو رونالدو و ژاوی دیگر رقبای او در گرفتن این جایزه بودند. در همان سال اینیستا، ایبرا، و اتوئو که همگی در بارسا توپ می زدند جزء 10 بازیکن برتر شدند.

لیونل مسی با قهرمانی در رقابت های جام جهانی زیر 20 سال جهان در سال 2005 و کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن نشان داد که چه آینده ی درخشانی انتظار او را می گشد. مسی در سال های 2006، 2007 و 2008 به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان شناخته شد. نام لیونل مسی برای اولین بار در سال 2007 در بین کاندید های نامزد توپ طلا در رتبه ی سوم دیده می شد. او همچنان پیشرفت می کرد تا اینکه در سال بعد یعنی سال 2008 بین کاندید های کسب توپ طلا در رده ی دوم قرارگرفت. سرانجام در سال 2009 با قدرت و شایستگی نفر اول شد و توانست جایزه ی فرانس فوتبال «توپ طلای اروپا» را از آن خود کند. سال 2009 آخرین سالی بود که توپ طلای اروپا به بازیکنان اهدا می شد و بعد از آن هر دو جایزه ادغام شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


یک توپ طلای دیگر برای بارسا

در سال 2008 کریستیانو رونالدو توپ طلا را بدست آورد، اما درسال 2009 این مسی بود که با جلو زدن از کریستیانو رونالدو توپ طلا را تصاحب کرد. برای مسی این افتخار ویژه ای به شمار می رفت، زیرا تا به حال در تاریخ امکان نداشته است که اختلاف امتیاز بین رده ی اول و دوم اینقدر زیاد باشد. در سال 2009 این اختلاف 240 امتیاز بود. مسی توپ طلا را با 473 امتیاز از 480 امتیاز ممکن بدست آورد و بالاترین امتیاز ممکن بود. با دریافت 98.54 درصد آراء از هیئت داوران او رکورد پلاتینی که 25 سال پیش در سال 1984 بدست آورده بود را شکست. او همچنین اولین آرژانتینی بود که که توپ طلا را در سن 22 سالگی بدست آورد. البته ناگفته نماند که مارادونا صلاحیت بردن عنوان توپ طلای اروپا را داشت ولی براساس قوانین آن دوره چون وی در اروپا متولد نشده بود قادر به دریافت این جایزه نبود.




:

یکشنبه 92 دی 15 :: 5:4 عصر

جرارد پیکه با بازی کردن در بازی با الچه که روز یکشنبه در ساعت 16 در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود؛ می تواند 250 بازی خود برای بارسا را در سال 2014 محقق کند. تاکنون وی در 152 بازی در لیگ، 26 بازی در کوپا دل ری، 58 بازی در لیگ قهرمانان، 9 بازی در سوپرکاپ اسپانیا و 3 بازی در جام باشگاه های جهان را برای بارسلونا به انجام رسانده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ششمین فصل حضور در بارسا

این ششمین سال است که جرارد پیکه پس از حضور در منچستر یونایتد و رئال ساراگوسا به بارسلونا آمده. در سال 2008 وی تنها 21 سال داشت، او در یک بازه زمانی با پپ گورادیولا به تیم وارد شد. این بازیکن کاتالانی به زودی به عنوان یکی از برترین مدافعان وسط دنیا خواهد بود و بازیکنی است که می تواند به صورت مکرر در تیم برتر سال یوفا و فیفا جای گیرد.




:

یکشنبه 92 دی 15 :: 5:3 عصر

مسی در بازی تمرینی امروز که در زمین مینی استادی و در حضور هواداران پر شور بارسا برگزار می شد، توانست سه گل به ثمر برساند.

مسی که در بازی تمرینی هت تریک کرد، یکی از جاذبه های تمرین امروز به حساب می آمد که باعث شد تا 13,200 هوادار به زمین مینی استادی بیایند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هنگامی که گلی به ثمر می رسید، هواداران مانند خوشحالی پس از به ثمر رسیدن یک گل رسمی، به شادی می پرداختند و از بازگشت مسی که با آمادگی کامل بازی می کرد بسیار خوشحال بودند.




:

یکشنبه 92 دی 15 :: 5:2 عصر

اینیستا اظهار کرد بازی مقابل اتلتیکو مادرید سرنوشت ساز نخواهد بود. وی هم چنین از بازگشت هم تیمی هایش، لئو مسی و ویکتور والدس به تمرینات بسیار خوشحال است.

اینیستا می داند که اگر کار خود را درست انجام دهند، بارسا توانایی فتح تمام جام ها در این فصل را دارد. وی در کنفرانس خبری پنج شنبه گفت: «سال خوب برای ما به معنای کسب تمام جام هاست. وقتی شانس رسیدن به بهترین ها را دارید، باید سخت بجنگید و این جاه طلبی در ماههای آوریل و مه در مبارزه ها به ما کمک می کند. تیم خوب بازی می کند و باید رشد کنیم. بازیکنانمان برای ادامه دادن به پیروزی ها به اندازه کافی خوب هستند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نظر شخصی اینیستا این است که: «اگر تیم کار خود را انجام دهد، بازی کردن برای همه راحت خواهد بود. پس امسال باید به تمرین ادامه بدهیم و خوب بازی کنیم. می خواهم مهارت های شخصی خود را تقویت کنم، این چیزی است که من را خوشحال می کند».




:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 287671
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است