سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا، در یک مصاحبه قدرت و انگیزه بالای مسی را به عبارت «چشمان یک قاتل» تشبیه کرد و درباره مواردی چون بازی در برابر الچه و بازگشت آفلای نیز صحبت کرد.

«مسی چشمان یک قاتل را دارد». این جمله ای بود که تاتا ماریتنو برای بیان وضعیت مسی استفاده کرد تا مسی را به عملکرد خوب وا دارد. «او سه مرحله از تمرینات خود را پشت سر گذاشته و کارش خوب است و وی بازگشت خوبی را خواهد داشت». این سرمربی اذعان کرد: «او نمی خواهد ریسک کند و در ترکیب اصلی تیم در اولین بازی سال جدید حضور داشته باشد». مارتینو اظهار کرد: «بازیکنان ما به طور کامل بازگشته اند و هیچ قابل قبول نیست که آنها عملکرد خوبی نداشته باشند و هر بازیکن همیشه باید خوب بازی کند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


یک ماه دشوار

ماه ژانویه، ماه دشواری خواهد بود. مسابقات جام حذفی در اواسط هفته با نبرد میان تیمها ادامه خواهد یافت، هم چنین ما با رقیب خود اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون بازی داریم. مارتنو در پاسخ به ارزیابی اجمالی مسابقات پیش رو این طور گفت: «در اوج صداقت می توان گفت که هر مسابقه برای خودش ارزشی دارد؛ ما نمی توانیم درباره هیچ یک از آنها بگوییم که قطعاً پیروزیم». اما مهم تر از همه بازی آینده تیم در برابر الچه است و مربی تیم می داند که باید همه شایستگی کامل خود را نشان دهد و شاید حریف در این زمان، بازی هوایی خود را بهتر کرده باشد و اینکه اگر ما غفلت کنیم ممکن است که یک بازی لیگ را برابر آنها از دست بدهیم چرا که آنها خوب تمرین کرده اند و اخیراً نتایج خوبی گرفته اند.




:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287766
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است