سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه


مربی آرژانتینی که از بازی آغازین تیمش در لالیگا بسیار راضی بود، گفت که مردانش در بازی مقابل لوانته «بهتر از انتظارات عمل کردند».

زمانی که از مارتینو درباره اینکه چگونه بارسا می تواند بهتر عمل کند، پرسیده شد گفت: «ما می توانیم بسیار قوی تر از این باشیم. می توانیم فشارمان را طولانی تر کنیم و نیز زمانی که به جلو می رویم یافتن موقعیت های مختلف را ادامه دهیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
جراردو تاتا مارتینو، یکشنبه شب در یک بازی رسمی، کار خود را به عنوان سرمربی بارسلونا آغاز کرد و او نمی توانست شروعی بهتر از این بخواهد.



:

مترجم خودم از سایت رسمی باشگاه www.fcbarcelona.com


رو به جلو این دوشنبه به عنوان یک بازیکن FC بارسلونا Intersport پس از امضای یک قرارداد چهار ساله با باشگاه ارائه شد

Joan Saubich is officially a Barça player / PHOTO: VÍCTOR SALGADO - FCB



برو ادامه مطلب Go Read More


:

سه شنبه 92 مرداد 29 :: 3:20 عصر
داوید ویا، مهاجم ملی‌پوش قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا که فردا شب در بازی رفت سوپرجام اسپانیا باید به مصاف بارسلونا، تیم پیشین خود برود اظهار داشت: از 3 سال حضورم در بارسلونا خاطرات به یادماندنی دارم اما زمانی که بازی آغاز شود همه دوستانم در این تیم برایم به رقیب تبدیل می‌شوند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای پی بردن به اینکه بارسا چه تیمی است فقط کافی است نگاهی به آمار و ارقام این تیم بیندازید و شروعی که در فصل جدید لالیگا داشتند را دیده باشید. باید گزینه‌هایی که داریم را بررسی کنیم تا بفهمیم بهترین شیوه‌ای که می‌شود این تیم را به دردسر انداخت، کدام است. شانس ما برای شکست دادن بارسلونا زیاد است. باید یک بازی بی‌عیب و نقص را ارائه کرده و دفاع‌مان را محکم کنیم. باید بارسلونا را تحت فشار قرار دهیم. این تیم زمانی که توپ نداشته باشد به دردسر می‌افتد.

پیروزی 3 بر یک اتلتیکومادرید در هفته نخست لالیگا برابر سویا، شروع به یادماندنی را برای ویا در اولین بازی رسمی‌اش برای روخی بلانکو رقم زد. او درباره این بازی تصریح کرد: اول از همه باید از همه کسانی که اینجا هستند به خاطر نحوه استقبال‌شان از من در بدو ورودم به این تیم تشکر کنم. داشتن شروع خوب برای تیم بسیار مهم است مخصوصاً برابر تیمی که یکی از حریفان مستقیم ما در لیگ محسوب می‌شود. ویسنته کالدرون یکی از زیبا‌ترین ورزشگاه‌ها برای بازی کردن است و برای بردن جام اول فصل سراپا انگیزه‌ایم.

ویا در خاتمه در پاسخ به این سوال که اگر به بارسلونا گل بزند خوشحالی می‌کند یا نه خاطرنشان کرد: من بعد از تمام گل‌هایی که می‌زنم خوشحالی می‌کنم اما مسلماً نحوه خوشحالی‌ام برابر بارسلونا، تیمی که آن را بسیار دوست دارم و برایش احترام قائلم با همیشه فرق خواهد داشت.

تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا بازی رفت سوپرجام اسپانیا را چهارشنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار می‌کنند.



:

ویا: نقطه ضعف بارسلونا را می‌دانمویا: نقطه ضعف بارسلونا را می‌دانم

مهاجم فصل گذشته بارسلونا که اکنون در تیم رقیب حضور دارد اعلام کرد نقطه ضعف بارسا را می‌داند.

به گزارش نامه، داوید ویا پس از حضوری سه ساله در ترکیب بارسلونا چندی پیش این تیم را ترک کرد و راهی اتلتیکو مادرید شد.

این دو تیم قرار است بامداد پنچشنبه در دیدار سوپر جام باشگاه‌های اسپانیا با هم دیدار کنند. بدین ترتیب داوید ویا مقابل دوستان و هم‌تیمی‌های فصل گذشته خود قرار خواهد گرفت. او در گفت‌وگویی ادعا کرده می‌داند نقطه ضعف بارسلونا چیست.

«امیدوارم بتوانم با گلزنی مقابل تیم پیشینم با اتلتیکو مادرید به عنوان قهرمانی در سوپر جام اسپانیا برسم. بدون شک اگر گل بزنم، شادی خواهم کرد ولی مدل جشن گرفتن گلم تفاوت خواهد داشت زیرا حریفم را دوست دارم. آنها در سال جاری نیز لیگ را با قدرت آغاز کرده‌اند ولی می‌دانم نقطه ضعف آنها چیست. باید بتوانیم کنترل توپ را از آنها بگیریم. اگر نتوانند مدت زیادی توپ را در اختیار داشته باشند، با مشکل روبه‌رو می‌شوند. این موضوع می‌تواند به ما در شکست آنها کمک کند.»




:

لیونل مسی در گفت‌وگویی با مجله "ماکسیم" درباره مسائل مختلف فوتبال به صحبت پرداخت.متن این گفت‌وگو در زیر می‌آید: عشق و علاقه به فوتبال عشق و علاقه من به فوتبال بی حد و اندازه است.

مسی


حتی اگر برای بازی کردن مجبور شوم پول پرداخت کنم، این کار را خواهم کرد زیرا عشق و علاقه زیادی به فوتبال در من وجود دارد. هر چند این علاقه به فوتبال در خانه جای خود را به چیز دیگری می‌دهد.زندگی عادی

ما سوپراستارهای سینما نیستیم. وقتی به خانه می‌رویم مانند مردم عادی در کنار خانواده زندگی آرامی داریم. من ترجیح می‌دهم در زمان‌هایی که فوتبال بازی نمی‌کنم در کنار خانواده‌ام و خصوصا فرزندم باشم. علاوه بر این دیگر سرگرمی‌های من تماشای تلویزیون و انجام بازی‌های رایانه‌ای است.

الگوی غیرفوتبالی

جرارد پیکه در رختکن الگوی ظاهری همه بازیکنان بارسلوناست. من هم او را مدل ظاهری خود انتخاب کردم و از روی پیکه الگوبرداری می‌کنم.

رقابت با کریستیانو رونالدو

هیچگونه رقابتی بین من و رونالدو وجود ندارد. همانطور که او مشغول تیم خود است و کارهای خود را انجام ‌می‌دهد، من هم تمام تمرکزم به تیم خود و موفقیت و کسب قهرمانی با بارسلوناست.

افتخارات باقی‌مانده

امسال قصد داریم با قدرت قهرمان لیگا و لیگ قهرمانان اروپا شویم. از اتفاقاتی که فصل قبل برای تیتو افتاد، خیلی ناراحت شدیم اما اکنون مربی جدیدی داریم و همه ما در خدمت او هستیم. هر فصل که شروع می‌شود، یک چالش جدید برای ما است.

کنار آمدن با موفقیت‌های شخصی

سعی می‌کنم در هر بازی کار خودم را انجام دهم و دوست ندارم وقت خود را با فکر کردن به مسائلی نظیر اتفاقات گذشته هدر دهم. هیچ وقت به گذشته فکر نمی‌کنم، مگر زمانی که بازنشسته شدم. در واقع هر وقت که بازنشسته شدم، می‌نشینم و به همه اتفاقات گذشته خود فکر می‌کنم.




:

سه شنبه 92 مرداد 29 :: 2:43 عصر

مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه


ژاوی هرناندز که پانزدهمین سالگرد حضورش در بارسا را جشن می گیرد از عملکرد تیم در هفته اول بازی های لالیگا ابراز رضایت کرد.

ژاوی هرناندز پس از دیدار با لوانته گفت: «از شروعی که داشتیم بسیار خوشحالم». این هافبک به تشریح عملکرد مربی جدید تیم در پیکربندی ساختار تیم برای آغاز لالیگا پرداخت و اظهار داشت: «ساز و کار و مکانیزمی که از دست داده بودیم را دوباره بازیافتیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی در ادامه گفت: «ما توانستیم دوباره اعمال فشار خود را افزایش دهیم که این همان چیزیست که مارتینو می خواست. ما این بعد از بازی خود را مجدداً احیا کردیم که چیزی بود که همه ما به دنبال آن بودیم. ما در طول پیش فصل سخت تمرین کرده بودیم».




:

سه شنبه 92 مرداد 29 :: 2:41 عصر

بازی های آینده بارسلونا

بارسلونا - آتلتیکو مادرید            سوپر کاپ اسپانیا     فینال دور رفت       چهارشنبه 21 آگوست  23:00

بارسلونا - مالاگا                       لیگ اسپانیا           هفته 2              یکشنبه   25 آگوست 21:00

بارسلونا - آتلتیکو مادرید            سوپر کاپ اسپانیا   فینال دور برگشت چهارشنبه52 آگوست 23:00




:

دوشنبه 92 مرداد 28 :: 11:12 عصر
من قصد ندارم که بارسلونا را برطبق اصول و دیدگاه های خودم آماده کنم، چون من شیفته سبک کاری و اصول و دیدگاه های بارسلونا هستم.




:

دوشنبه 92 مرداد 28 :: 5:46 عصر

سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از پیروزی پرگل تیمش برابر لوانته با اعلام اینکه بارسلونا توانایی بهتر بازی‌ کردن را دارد، می‌گوید تعویض لیونل مسی هماهنگ شده بود.

تاتا مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پرگل تیمش در هفته نخست برابر لوانته گفت:‌ می‌توانیم بهتر از این هم باشیم. می‌توانیم فشار خود را در طول 90 دقیقه بیشتر و در خط حمله متنوع‌تر بازی کنیم.



:

1   2   3   >   


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 287669
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است