سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر



ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

در جام کنفدراسیون‌ها اسپانیا از 9 و برزیل از دو بازیکن بارسا در تیم خود بهره خواهند برد.

دنی آلوس تنها بازیکن بارسا است که قبلا قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورده است و هفت بازیکن شانس این را خواهند داشت که با پیروزی در این جام افتخارت بین المللی خود در کسب عنوان‌های قهرمانی را تکمیل کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جام کنفدراسیون‌ها از روز شنبه آغاز می شود و تا 30 ژوئن در برزیل -میزبان جام جهانی‌- ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

نیمار در مصاحبه ای در آستانه رقابت های جام کنفدراسیون ها شانس اسپانیا را برای قهرمانی بیشتر از سایر تیمها دانست.

نیمار که نخستین بازیکنی است که بارسا پیش از آغاز فصل 2013-2014 با آن قرارداد امضا کرده، در کانون توجه حواشی پیش از آغاز رقابت های جام کنفدراسیون ها که در برزیل برگذار می شود قرار دارد. در طول کنفرانس خبری دیروز، این مهاجم 21 ساله عنوان کرد که همواره انتظار بیشری از خود دارد. نیمار گفت: «همیشه از خودم انتظار بیش از وضعیت فعلی را دارم تا در نتیجه بتوانم بهتر تمرین و بهتر بازی کنم. هیچ چیزی برایم کافی نیست و همیشه به دنبال بیشتر هستم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با وجود عدم گلزنی نیمار در نه بازی آخر خود در تیم ملی، وی معتقد است که این بدشانسی به سرعت از بین خواهد رفت. نیمار توضیح داد: «این چیزی بی معنی است و چیزی را تغییر نمی دهد. اگر گل نمی زنم، از راه های دیگر به تیم کمک می کنم. اگر نتوانم گلی بزنم، تنها باید صبور باشم».


منبع: سایت رسمی باشگاه

مهاجم بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی 7 تا 10 روز شانس حضور در مستطیل سبز را از دست داد تا در دیدار برابر سلتاویگو غایب باشد.

پدرو به دلیل مصدومیت بازی شنبه مقابل سلتاویگو در لالیگا را قطعا از دست خواهد داد. حضور او در دیدار برابر مایورکا نیز در هاله ای از ابهام است. آزمایش های پزشکی نشان داد که پدرو دچار کشیدگی خفیف عضله ساق پا شده و به این ترتیب تا 10 روز اجازه حضور در زمین را ندارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پدرو در دیدار مقابل فرانسه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در دقیقه 75 مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.


ملی‌پوشان منبع: سایت رسمی باشگاه


آزمایش های پزشکی نشان داد آلبا به دلیل مصدومیت عضله همسترینگ 7 تا ده روز قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

تیم پزشکی‌ باشگاه تأیید کرد که آلبا از کشیدگی عضله همسترینگ پای راست رنج می برد. این مدافع روز جمعه در نیمه دوم بازی‌ مقابل فنلاند در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی‌ دچار این مصدومیت شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی به طور حتم بازی‌ روز سه شنبه اسپانیا مقابل فرانسه را از دست می دهد و حضورش در بارسا مقابل سلتا و پی‌ اس‌ جی‌ در هاله ای از ابهام است.

ملی‌پوشان منبع: سایت رسمی باشگاه

دل بوسکه 9 نفر از تیم بارسلونا را به تیم ملی دعوت کرد. والدس، پیکه، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، سسک، پدرو و ویا بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

ویسنته دل بوسکه، عصر جمعه، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را برای بازیهای مقدماتی جام جهانی مقابل فنلاند و فرانسه منتشر کرد. طبق معمول، بارسلونا بیشترین نماینده را در لیست تیم ملی دارد. این بار هم 9 نفر از بازیکنان بارسا به نامهای والدس، پیکه، آلبا، سرجیو بوسکتس، اینیستا، سسک فابرگاس، پدرو، ویا و ژاوی به تیم ملی دعوت شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ژاوی در حالی به تیم ملی دعوت شد که در حال حاضر از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد که همین مصدومیت باعث شده است که در بازی یکشنبه شب مقابل رایووایکانو غایب باشد.


دو گل پدرو و تک گل فابرگاس شاگردان ویسنته دل بوسکه را در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه به برتری رساندند. مسی و ماسکرانو در پیروزی آرژانتین مقابل سوئد سهیم بودند و سانچز نیز در ترکیب تیم ملی شیلی زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل مصر شد. آلوز و آدریانو دو بازیکن برزیلی بارسلونا بودند که در دیدارهای دوستانه متحمل شکست شدند و بازی را 2 بر یک به انگلیس واگذار کردند.

9 تن از بازیکنان باشگاه بارسلونا در ترکیب تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه قرار داشتند. دیداری که یک تماشاگر ویژه به نام ساندرو راسل داشت. پدرو دو بار و فابرگاس در این دیدار دوستانه که با برتری 3 بر یک اسپانیا همراه بود، برای ماتادورها گلزنی کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ماسکرانو و سانچز نیز در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان حضور داشتند. آرژانتین و شیلی بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما برزیل در ورزشگاه ومبلی لندن بازی را با نتیجه 2-1 به انگلیس واگذار کرد.

ملی‌پوشانمنبع:سایت رسمی باشگاه

جدال دو تیم فرانسه و اسپانیا با حضور 6 بازیکن بارسا در ترکیب اولیه، در 93 مین دقیقه مسابقه به تساوی کشیده شد. پدرو در این مسابقه با ارسال یک پاس گل برای راموس و گرفتن یک ضربه پنالتی برای تیمش، یکی از بهترین بازیکنان اسپانیا بود.

اسپانیا و فرانسه که مدعیان اصلی صعود می باشند، در ورزشگاه ویسنته کالدرون تن به تساوی دادند. مردان دیدیه دشامب در آخرین ثانیه های بازی موفق به کسب نتیجه 1-1 بسیار ارزشمند شدند. اسپانیایی ها که با گل سرخیو راموس تا دقایق پایانی، خود را پیروز مسابقه می دانستند، مغلوب حرکات سریع فرانسوی هایی شدند که برای تساوی پا به میدان گذاشته بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
پاس گل پدرو

تیمی که توسط ویسنته دل بوسکه به زمین فرستاده شده بود، شامل 6 بازیکن از بارسلونا بود: بوستکس ( در پست دفاع وسط)، آلبا، ژاوی، اینیستا، پدرو و سسسک ( در خط حمله). فقط ویا و والدس بودند که از روی نیمکت بازی را دنبال می کردند.


ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

یاران مسی موفق شدند در بازی دو روز گذشته خود در سانتیگو مقابل شیلی در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل، 3 امتیاز شیرین را کسب کنند. مسی فقط 2 گل تا رسیدن به بهترین رکورد گلزنی آرژانتین که به نام مارادونا ثبت شده، فاصله دارد.

تیم ملی آرژانتین با شکست 2-1 شیلی قدم بزرگی برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2014 برزیل برداشت. تیم شیلی در اکثر دقایق نیمه اول، بازی خوبی از خود ارائه کرد اما حملات مسی ( در دقیقه 28) و گونزالو هیگوئن ( در دقیقه 31) امید مردان کلادیو برگی را بر باد داد. هر سه بازیکن اف سی بارسلونا - مسی، خاویر ماسکرانو و الکسیس - که برای این مسابقات - مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی - فراخوانده شده بودند، 90 دقیقه کامل برای تیم هایشان بازی کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ضدحملات مرگبار

شیلی که در خانه بازی می کرد، در اکثر دقایق نیمه اول حاکم بر بازی بود. تیم میزبان می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و چندین بار موقعیت گل داشت اما رومرو در دروازه تیم حریف، قاطعانه مانع از به ثمر نشستن حملات آنها می شد. در طرف دیگر زمین، مثلث مسی، هیگوئن، آگرو حملات مرگباری بر روی دروازه پینتو می کرد. در دقیقه 28 بازی، پاس گاگو در محوطه شیلی به مسی رسید؛ شماره 10 بارسا با فراری سریع و یک شوت پای چپ، پینتو را مغلوب ساخت. سه دقیقه بعد، نوبت هیگوئن بود که از یک پاس بلند ارسال شده نهایت استفاده را ببرد. مهاجم رئال مادرید دو مدافع شیلی را از پیش رو برداشت و توپ را به گوشه بالایی دروازه حریف شلیک کرد و بدین ترتیب دومین گل آرژانتین را به نام خود ثبت کرد. مردان آلساندرو سابیا در حالیکه آتش حملات دقایق ابتدایی شیلی را خاموش کرده بودند، با برتری 2 گل به استراحت بین دو نیمه رفتند.

ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

بازیکن اسپانیولی بارسا در بازی اسپانیا مقابل بلاروس موفق شد اولین هتریک خود در طول دوران ورزشی اش را انجام دهد. مهاجم آرژانتینی آبی و اناری پوشان نیز فقط 4 گل تا رسیدن به رکورد گلزنی مارادونا برای آرژانتین فاصله دارد.

پدرو بعد از پیروزی 0-4 اسپانیا مقابل بلاروس گفت: «این اولین هت تریک من بود. از این موضوع بسیار خوشحالم». وی در این فصل تاکنون 5 گل برای اسپانیا و 2 گل برای بارسا - در سوپرکاپ اسپانیا و در اولین هفته لالیگا مقابل رئال سوسیداد - به ثمر رسانده است. علاوه بر این او در 9 بازی از 11 بازی این فصل بارسا در ترکیب اولیه برای تیمش به میدان رفته است. هر بازی هم که جزء یازده مرد اصلی نبوده - بازی در خانه اوساسونا و بازی مقابل خرانادا در نیوکمپ - به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
انعکاسی از فصل 2010/11

پدروی این فصل نشانه هایی از فرم عالی خود در دو فصل پیش را نشان داده است. او در فصل 2010/11 در 39 بازی رسمی بارسا به عنوان یکی از یازده مرد اصلی برای تیمش به میدان رفت و رویهمرفته 22 گل هم به ثمر رساند؛ وی در آن فصل فقط 9 مسابقه از 62 مسابقه تیمش را از دست داد. با این وجود، سال گذشته مهاجم اسپانیایی بارسا شرایط بسیار دشواری را پشت سر گذاشت؛ پدرو در فصل گذشته چند بار با مصدومیت مواجه شد و در 15 مسابقه از 64 مسابقه رسمی بارسا نتوانست تیمش را همراهی کند، اما 13 گل برای تیمش به ثمر رساند که 6 گل او در انتهای فصل رقم خورد. پیشرفت او در روزهای پایانی فصل گذشته باعث شد قبل از شروع جام ملتهای اروپا جایگاه خود در تیم ملی را بدست آورد و در قهرمانی اسپانیا نقش داشته باشد.


ملی‌پوشانمنبع: سایت رسمی باشگاه

اگر چه کامرون موفق به شکست تیم ملی کیپ ورد در بازی روز گذشته خود با نتیجه 1-2 شد، اما از صعود به جام ملت های آفریقا 2013 جا ماند. در این دیدار، سانگ مدافع جدید آبی و اناری پوشان، در ترکیب اولیه تیمش برای کامرون به میدان رفت.

الکس سانگ در رقابت های جام ملت های آفریقا حضور نخواهد داشت. کامرون در بازی روز گذشته خود با وجود بازگشت اتوئو به تیم ملی و کسب نتیجه پیروزی، نتوانست راهی جام ملت های آفریقا شود، زیرا آنها بازی رفت را 0-2 مغلوب حریف خود شده بودند. بازیکن جدید آبی و اناری پوشان به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی تیم کامرون وارد میدان شد و کل نود دقیقه در پست هافبک دفاعی برای تیمش بازی کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
کامرون در دقیقه 22 مسابقه از تیم کیپ وارد عقب افتاد. اما تیم الکس سانگ آنقدر جنگید تا قبل از پایان نیمه اول به لطف گلزنی امانا توانست نتیجه روی اسکوربرد را به تساوی تبدیل کند.

 






:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 23
  • کل بازدیدها: 287771
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است