سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

کانون هواداران بارسلونا در ایران

 


 

لیونل مسی و پدرش، خورخه، که به نپرداختن مالیات بین سال‌های 2007 تا 2009 متهم شده‌اند، باید 17 سپتامبر (26 شهریور) در دادگاه حاضر شوند تا در مورد تخلف‌های خود توضیح‌هایی را ارائه کنند.


به گزارش فارس،مسی از زمانی که به تخلف مالیاتی متهم شده است بارها اعلام کرده هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

در دادگاهی که تشکیل خواهد شد، اگر مسی و پدرش گناه‌کار شناخته شوند، بین دو تا 6 سال زندانی خواهند شد.

در شکایتی که علیه مسی انجام شده است آمده که این بازیکن بین سال‌های 2006 تا 2009 درآمدهایی از حق پخش عکس‌های خود داشته که همه آنها شامل پرداخت مالیات بوده‌اند.

راکل آمادو که بازرس پرونده است تمامی این ادعاها را تایید کرده و خواهان رسیدگی به این پرونده شده است. ساندالیو گومس که یک آنالیزور مالی ورزشی است نیز به اسوشیتد پرس گفته که تمامی صحبت‌های آمادو صحت دارند.

مسی نخستین بازیکنی نیست که در اسپانیا به نپرداختن مالیات متهم می‌شود. سال گذشته لوییس فیگو نیز به دلیل تخلف مالیاتی در خصوص حق پخش عکس بین سال‌های 1997 تا 1999 به پرداخت 2.45 میلیون یورو محکوم شد. سال 2009 نیز آرانتخا سانچس ویکتوریو، بازیکن زن پیشین حاضر در اسپانیا نیز به پرداخت میلیون‌ها جریمه محکوم شده بود.

مسی که بر اساس آخرین اعلام نشریه فوربس، دهمین ورزشکار پر درآمد در دنیا است،‌ 41.3 میلیون دلار در سال جاری درآمد داشته است.





به گزارش خبرآنلاین؛ رونالدو ستاره سال های نه چندان دور فوتبال برزیل به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل تبریک گفت. او که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل مسئول تبریک و خوش‌آمد گویی به کشورهای صعود کننده به جام جهانی انتخاب شده، در پیام خود آورده است: «به تیم های ایران، کره جنوبی و استرالیا برای صعود به جام جهانی برزیل تبریک می گویم. ما قول می دهیم از شما به گرمی استقبال کنیم، همانطور که شما (کره ای ها) در سال 2002 میزبان خوبی بودید.»

رونالدو سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل را در جام‌های جهانی 1998، 2002 و 2006 در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 


رضا قوچان نژاد، زننده تک گل تیم فوتبال ایران در بازی با کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال با یک گل از سد کره جنوبی گذشت و به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی 2014 شد.

 



ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

ایران در رقابت های مقدماتی با 5 پیروزی، یک تساوی و دو شکست با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب 9 امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.


شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

ایران پیش از این در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.

مردان آریایی در جام جهانی نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ایران تنها یک برد در جام جهانی به دست آورده که مقابل آمریکا در سال 1998 به دست آمده است.

با توجه به برگزاری رقابت های مقدماتی در جام جهانی در سایر قاره ها ایران به عنوان سومین تیم راهی جام جهانی 2014 شد. پیش از این ایران، ژاپن و استرالیا صعود خود به جام جهانی را جشن گرفتند.

 

ن

 

یک منبع قضایی اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد : دادستانان بخش جرایم مالی ضمن شکایت از لیونل مسی فوق ستاره باشگاه فوتبال بارسلونا را به فرار از پرداخت چهار میلیون یورو مالیات متهم کرده اند.

این شکایت که براساس نوشته مطبوعات اسپانیا ، هوراسیو مسی پدر لیونل را نیز در بر می گیرد تسلیم دادگاه شده است .

به گزارش ایرنا، منبع مزبور تاکید کرد ولی هنوز روشن نیست که دادگاه این شکایت را بپذیرد و اجازه دهد پرونده انهام به حریان بیفتد.

دسترسی به باشگاه بارسلونا برای اظهار نظر در مورد این خبر هنوز میسر نشده است.


پس از آنکه تیم ملی کره‌جنوبی سه‌شنبه شب در راه جام جهانی 2014 برزیل در سئول یک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربی این تیم علیه ایران حرف‌های تندی بر زبان آورد که با واقعیت همخوانی نداشت.

به گزارش فارس،چوی‌کانگ هی در جلسه خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ایران را در بازی رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازی با ما خوب و در حد و اندازه‌های یک میزبان نبود. دوست دارم به تلافی آن رفتار تیم ایران را در بازی برگشت یعنی جدال هفته آینده شکست دهیم.

وی در این کنفرانس حتی حرف‌های توهین‌آمیزی زد و اظهار داشت: صادقانه بگویم از ایران بیشتر از ازبک‌ها بدم می‌آید. امیدوارم ازبکستان بتواند به جام جهانی راه یابد.

در پی انتشار این اظهارات توهین‌آمیز که با روح و اخلاق ورزشی همخوانی نداشت، کارلوس کی‌روش،‌ سرمربی پرتغالی تیم ایران نیز در کنفرانس خبری روز گذشته واکنش مناسبی نشان داد.

وی گفت: او مایه ننگ و شرم بازیکنان کره است، او مایه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبی است. او به مربیان فوتبال و هواداران ایران احترام نمی‌گذارد، او گله‌مند است که در ایران برخورد خوبی با کره نشده است در حالی که ما بهترین امکانات را در اختیارشان گذاشتیم، وقتی 5 مرغ داریم اگر مقابل کسی که از گرسنگی رنج می‌کشد یک بال قرار دهیم این اتفاق معنایی ندارد اما اگر یک ران داریم و آن را با آن فرد تقسیم می‌کنیم او باید تشکر کند.

وی افزود: به عقیده من سرمربی کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگوید اما حق بی‌احترامی به فوتبال ایران را ندارد. آخرین کلام من این است که او قبل از رسیدن کاروان ایران به کره باید از هواداران و فوتبال ایران و همچنین هواداران کره عذرخواهی کند. مطمئنم او دیگر احترامی که بازیکنان کره برایش قائل بودند را ندارد. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم قبل از دیدار مقابل کره جنوبی پیراهن ازبکستان را خریداری کنم و به او هدیه بدهم.

پس از انتشار این اظهارات، روزنامه‌های ورزشی رکورد و آبولا، همچنین روزنامه‌های مهم این کشور همانند فیگوئرا، سوسیالیستا، بارلونتا، کامیینا و دیارو‌آوریو پاسخ کی‌روش به سرمربی کره‌جنوبی را پاسخی منطقی،‌ محکم و به جا دانستند.

 

 

 


 

 



قا من مرده شماها زنده..این مسی تو سال2023




:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287768
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است