سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

والدس از دلایل جدایی اش گفت
سنگربان بارسلونا با تشکر از تمام تلاشهایی که باشگاه طی دو دهه گذشته در حقش انجام داده توضیحاتی درباره دلایل جدایی اش ارائه داد.

ویکتور والدس در نشست خبری خود درباره دلایلش برای عدم تمدید قرارداد توضیحاتی داد. این دروازه بان بیان کرد که تا ابد به باشگاه و هواداران عشق می ورزد، ولی از طرفی دیگر خستگی طی این مدت طولانی برای او بوجود آمده است. جمله ای که او بیان کرد این بود: «جایگاه دروازه بان در این باشگاه، جایگاهی سنگین است و من این مسئولیت را از جوانی تاکنون به دوش کشیده ام».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
او اضافه کرد: «من مدت بیست و دو سال در این جا که آن را خانه خود می دانم مانده ام. ده سال در لاماسیا و دوازده سال در تیم اول باشگاه. به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که لباس تیم را به همراه بهترین بازیکنان دنیا بر تن کنم و این افتخارات را کسب کنم. بارسا به من همه چیز داده است. این تمام حرف من است. حرف من و خانواده ام. جایگاه دروازه بان در این باشگاه، جایگاهی سنگین است و من این مسئولیت را از جوانی تا به اینجا به دوش کشیده ام. این تصمیمی است که طی مدت ها در ذهن من پرورانده شده و هر چه پیش می رفتم خستگی بر من غلبه می کرد».

والدس که قراردادش را تمدید نخواهد کرد در ادامه دلایل خود گفت: «به نظر من چرخه فوتبالی من پس از پایان قراردادم به اتمام می رسد، یعنی سال آینده. وقتی که با من تماس گرفتند تا قراردادم را تمدید کنم این جمله را به آنها گفتم. نمی خواهم مردم در مورد حرفه ای بودن من و علاقه من به رنگ ها فکر کنند. من از پیشنهاداتی که به من شده خوشحالم، ولی تصمیمم قطعی است».

دروازه بان بارسلونا با بیان این که تصمیم رفتن را از ماه ژانویه گرفته عنوان کرد: «برای جلوگیری از گمانه زنی ها، خودم را موظف می دانستم که این نشست خبری را برگزار کنم. نظر باشگاه متفاوت است. می دانم که ممکن است بعضی از مردم احساس ناراحتی کنند، اما امیدوارم که مرا ببخشند چون قصد من ناراحت کردن آنها نبود. من همیشه با هواداران رابطه خوبی داشته ام. همیشه مورد احترام قرار گرفته ام و البته با آنها شفاف بوده ام».

به سمت بهترین راه حل

والدس در مورد آینده خود صراحتاً گفت: «از همه هم تیمی هایم و همه مردمی که در این سالها و بخصوص در این مدت پر از سکوت که برایم بسیار سخت بود مرا حمایت کردند، تشکر می کنم. چیزهایی که من در بارسا تجربه کردم را دیگر نمی توانم در جای دیگری تجربه کنم. من احساس ارزش و افتخار می کنم. تمامی مدیران، کادر تیم و نظریه پردازان نسبت به من لطف داشته اند. از آنها تشکر و قدردانی می کنم. دوست دارم راه حلی انتخاب کنم که هم به سود من باشد هم به سود باشگاه».

شبی به یاد ماندنی در پاریس

از او در مورد بهترین خاطرات خود در باشگاه پرسیده شد و والدز جواب داد: «من تجربه حضور در رختکن تیم بخصوص در آن شب بیاد ماندنی در پاریس سال 2006 را دارم. شکست ها، بیماری ها، خداحافظی از مردم و ناراحتی هایی که در روابط شخصی با هم تیمی ها بوجود می آمد، نیز بدترین خاطره هایم بود».

او با سه کاپیتان دیگر تیم، پویول، ژاوی و اینیستا همراه شد و کنفرانس را با صحبت هایی که از نظر او برای ایستادن در دروازه بارسا لازم می دانست، به پایان برد: «دروازه بان بارسا باید در موقعیت تک به تک در دنیا بهترین باشد و همچنان که همیشه گفته شده بازی با پای قوی داشته باشد.».

 


بازیکن برزیلی تازه وارد روز دوشنبه در بارسلونا حضور خواهد داشت تا مراسم معارفه وی ساعت 18:15 (به وقت محلی) برگزار شود. پس از آن در نخستین نشست خبری خود به عنوان بازیکن بارسلونا حاضر می شود.

ساعت 16:00 درها به روی هواداران و اعضا باز خواهد شد و حدود ساعت 18:45 نیمار قراردادش را امضا خواهد کرد. در زیر جزئیات برنامه روز دوشنبه سوم ژوئن در نیوکمپ برای اولین روز حضور نیمار به عنوان بازیکن بارسلونا را مشاهده می کنید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ساعت 12:00 :مراسمی با حضور عکاسان و نیمار در دفتر باشگاه، سپس تست پزشکی در کلینیک باشگاه (تست های پزشکی در مرکز پزشکی بارسا در سیوتات اسپورتیوو خوان گمپر انجام خواهد شد)

ساعت 16:00 :درب های نیوکمپ به روی هواداران و اعضا باز خواهد شد

ساعت 16:45 :امضای قرارداد در دفتر باشگاه

ساعت 17:45: حضور در برابر عکاسان قبل از معرفی اصلی خارج از دفتر باشگاه با حضور رییس باشگاه سندرا راسل، نائب رییس جوزپ ماریا بارتومئو و مدیر ورزشی باشگاه آندونی زوبی زارتا

ساعت 18:15 :مراسم معارفه نیمار به عنوان بازیکن جدید بارسلونا در مقابل هواداران در نیوکمپ

ساعت 19:30:مصاحبه مطبوعاتی نیمار پس از مراسم معارفه

 


 

این بازیکن فرانسوی که در جمع تمام هم تیمی های خود حضور داشت، با آنان خداحافظی کرد.

اریک آبیدال با بارسلونا خداحافظی کرد. در طول کنفرانس خبری احساسی این بازیکن فرانسوی، او هم تیمی ها، کادر فنی تیم و هواداران را مخاطب قرار داد و از آنها به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد. در اینجا گزیده ای از جملاتی آورده شده که به تصور ما بهترین جملات این مصاحبه خبری بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
1- امروز روز نسبتاً سختی است. من شش سال در اینجا بازی کرده ام و خوش شانس بوده ام که هم تیمی های بی نظیر و بهترین تیم دنیا را داشتم. من چیز های زیادی از آنها آموختم.

2- از مربیان و بازیکنان متشکرم؛ پزشکان و فیزیوتراپ ها که در لحظات دشوار به من کمک کردند. از دکتر مدینا ممنونم که سالها مرا کمک کرد و از خانواده خود تشکر می کنم.

3- وقتی که به این بیماری دچار شدم، برای خود اهدافی داشتم. پیش از هر چیز هدفم جنگیدن برای خانواده ام بود تا بتوانم بزرگ شدن دخترم را ببینم. دومین هدف، امکان بازی کردن دوباره بود. دوست داشتم که در اینجا به کار خود ادامه بدهم، ولی باشگاه موافقت نکرد و من به نظر آنها احترام می گذارم.

4- من می روم ولی قطعاً روزی باز می گردم، زیرا پیشنهاد بسیار خوبی از طرف باشگاه دارم که باید در مورد آن فکر کنم. از رفتار و برخورد شما متشکرم.

5- تشکر فراوان از همه هواداران که مرا حمایت کردند. همیشه آنها در یاد من خواهند بود.

6- آینده من؟ در حال حاضر باید قرارداد خود را با باشگاه تمام کنم. پیشنهادی به من نشده تا در مورد آن فکر کنم. چیزی که مهم است، بازی پایانی لیگ است.

7- کنار گذاشتن فوتبال سخت است، زندگی شما را تغییر می دهد.

8- می خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم، زیرا سالم و سلامت هستم. وقتی که پزشکان بگویند که ممکن است زندگی من به خطر بیافتد، ورزش را کنار خواهم گذاشت، ولی هنوز چنین موضوعی پیش نیامده است.

9- من جنگیدم. این لیگ قهرمانان شخصی من بود. این یک پیروزی تیمی بود، زیرا هم تیمی های من مرا تشویق و حمایت می کردند. از همه شما متشکرم، نمی توانستم به تنهایی بجنگم.

10- چه چیزی را به خاطر می سپارید؟ نخستین بازی خود برای باشگاه، روزی که پزشکان تومر مرا مشاهده کردند، بازگشتم به نیو کمپ، رفتاری که کاپیتان در فینال ومبلی انجام داد و البته امروز.

 


 


 

 


 






:

سه شنبه 92 خرداد 21 :: 12:33 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287767
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است