سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

تیتو ویلانوا : یک سال خاطرات بزرگ

منبع : سایت رسمی باشگاه /

اف سی بارسلونا با مربیگری تیتو ویلانوا یک سال موفق به کسب رکوردهای لیگ شد

تحت مربیگری ویلانوا ، بارسلونا رکورد جدیدی در گلزنی به ثبت رساند و بهترین شروع تاریخ نیم فصل لالیگا را ازآن خود کرد

تیتو ویلانوا پس از 400 روز مربیگری در بارسلونا از پست خود کناره گیری کرد. در طول مربیگری او ، بارسلونا سلطه ی خود بر لالیگا را حفظ کرد و با کسب 100 امتیاز در لالیگا ، یک فصل فراموش نشدنی را رقم زد. تیتو ویلانوا شایسته ی ستایش بسیاری است. زیرا او و کادر فنی او موفق شدند تا بعد از رفتن پپ در تابستان 2012 ، تیم را در همان سطح نگه دارند. این یک موفقیت ورزشی بزرگ برای او محسوب میشود


رکورد فوق العاده در لالیگا

بعد از اعلام سرمربیگری او در 27 آوریل و مراسم معارفه اش در 15 ژوئن ، تیتو ویلانوا با فروتنی اعلام کرد که او قادر نخواهد بود تا با چند فصل موفق گذشته مقایسه شود، اما اینگونه نبود ،بارسلونا به نیمه نهایی کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا رسید و در رقابت های لالیگا یک قهرمانی فوق العاده به دست آورد.

بیست و دومین عنوان لالیگای باشگاه _ لیگ تیتو و آبیدال _ بخاطر 100 امتیاز ، 115 گل ، بهترین شروع تاریخ نیم فصل اول _ 55 امتیاز از 57 امتیاز ممکن _ و بیشترین فاصله بین دو تیم اول و دوم جدول همیشه در یاد ها خواهد ماند. فقط آمار نیستند که نشان میدهند این فصل در خاطرات خواهد ماند ، بلکه نوع فوتبال بازی کردن تیم تمام طرفداران در سرتاسر دنیا را به هیجان می آورد .


مبارزه ای پایدار

متاسفانه تیتو ویلانوا همیشه قادر نبود تا از موفقیت های تیم لذت ببرد. در دسامبر 2012 با وخیم شدن وضعیت او ، قادر نبود تا در بازی با وایادولید روی نیمکت حاضر باشد . و سپس او بخاطر اینکه در نیویورک تحت درمان قرار گرفت ، بازی های تیم در ماه فوریه و مارس را نیز از دست داد.او حتی قادر نبود تا بازی های تیم را تماشا کند . او با کادر فنی به طور مستمر در ارتباط بود و از نیویورک همه چیز را کنترل میکرد.

تیتو ویلانوا اولین بار در نوامبر 2011 بخاطر بیماری اش تحت عمل جراحی قرار گرفت ، در روزی که بارسا برای بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان به میلان سفر کرد و از آن روز به بعد او به مدت دو سال و نیم با بیماری اش جنگید و در نهایت روز جمعه خبر کناره گیری اش از بارسلونا اعلام شد

ویلانوا پس از شش سال مربیگری در بارسا، باشگاه را ترک کرد، در دوران او بارسا ب به لیگ دو صعود کرد، او همچنین 15 جام را با تیم اصلی به دست آورد. خاطراتی که برای همیشه در ذهن هواداران بارسا خواهد ماند.

 

 


 

اینیستا: «تیتو به مبارزه بازخواهد گشت و این نبرد وحشتناک را با پیروزی پشت سر می گذارد»

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: بهنام حسینخانی FCBarca.ir

هافبک اسپانیایی بارسا از رویدادی که توسط پنیس کاستیا لا مانچا در فیونتیبلیا برگزار می شد استفاده کرد و حمایت خودش را برای تیتو ویلانوا فرستاد.

جوردی آلبا نیز با اشاره به اعلام خبر کناره گیری ویلانوا از نیمکت بارسلونا گفت: «این خبر بسیار بدی است».

آندرس اینیستا در یک رویداد که به افتخار او در شهر خودش، فیونتیبلیا، توسط طرفداران باشگاه های کاستیا لا مانچا برگزار شده بود، حضور داشت و این فرصت را به دست آورد تا حمایت خود را از ویلانوا، پس از اعلام کناره گیری او به دلیل مراقبت های پزشکی اش، اعلام کند. اینیستا در طول این رویداد معتقد بود: «تیتو به مبارزه بازخواهد گشت و این نبرد وحشتناک را با پیروزی پشت سر می گذارد».

اینیستا در مراسمی در شهر خود مورد تقدیر قرار گرفت و از مجسمه ی این ستاره ی بارسلونا در کنار خانه اش رونمایی شد و او اعتراف کرد:ز«امروز برای من روز متضادی است. من بخاطر ادای احترامی که به من شده است بسیار هیجان زده ام، اما امروز بخاطر خبرهایی که درمورد تیتو است روز دشواری است». اینیستا همچنین خواستار احترام به تیتو شد: «خود شخص مهمترین چیز است و امیدوارم همه چیز به خوبی درست شود».

جوردی آلبا : «خبر خیلی بدی است»

اینیستا تنها عضو تیم اصلی نبود که در مورد وضعیت تیتو اظهار نظر کرد. جوردی آلبا نیز قبل از اعلام این خبر، با وبسایت latdp.cat صحبت کرده و توضیح داده بود: «من هیچ چیز نمی دانم و این خبر مرا متعجب کرد. اگر درست باشد، خبر بسیار بدی است». آلبا در معارفه ی کمپ تابستانی فوتبالش صحبت کرد و از کار تیتو در باشگاه بسیار تحسین کرد: «او کار بزرگی انجام داد و ما امیدواریم او هرچه زودتر خوب شود و برگردد».




:

یکشنبه 92 تیر 30 :: 11:20 صبح


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287759
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است