سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

»» تیاگو: «آنها که بازی کرده اند می دانند قهرمانی لالیگا چقدر سخت است»
مصاحبه 

هافبک بارسلونا از انگیزه بالای بازیکنان برای قطعی کردن قهرمانی در ورزشگاه ویسنته کالدرون سخت گفت و البته نسبت به سختی مصاف با تیمی که سومی اش را قطعی کرده هشدار داد.

لیگ در دستان بارساست و تیاگو آلکانتارا در نشست خبری با تاکید بر این مساله گفت: «قهرمانی در لالیگا یک پاداش بزرگ است، یک عنوان عالی. ما به شدت خواهان کسب آن هستیم و به خوبی از اهمیتی که دارد آگاهیم. برای بدست آوردن این عنوان تمام فصل جنگیده ایم. سال قبل آن را از دست دادیم و امسال دوباره آن را می خواهیم. این عنوان برای ما دوست داشتنی است، بعضی اوقات آنقدر به بردن عادت می کنی که شاید قهرمانی دیگر ارزشی نداشته باشد، ولی من به شما می گویم که اینجا در بارسا ما می دانیم که مواجهه با حریفان مختلف و بردن این همه بازی چقدر دشوار بوده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
کالدرون در اولویت

بارسا برای بالا بردن جام قهرمانی به لغزش رئال در مقابل اسپانیول و یا پیروزی در بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید نیازمند است. تیاگو درباره این مساله گفت: «سوای هر نتیجه ای که رئال مادرید به دست آورد، بازی با اتلتیکو برای ما بزرگترین بازی است. رفتن به کالدرون و پیروزی در آنجا هیچگاه کار ساده ای نبوده است. اتلتیکو مادرید سال آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد و همچنین فینالیست این فصل کوپا دل ری نیز هست. آنها فرصت زیادی برای تمرکز بر روی فینال جام حذفی دارند و من اطمینان دارم که بازی سختی در انتظار ما خواهد بود».

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/21

بــارســــایـــــــی نظر بده

»» آلبا: «به دنبال تثبیت قهرمانی در کالدرون هستیم»
مصاحبه 


جوردی آلبا می گوید بارسلونا بدون توجه به نتیجه بازی رئال مادرید به دنبال تثبینت قهرمانی در ویسنته کالدرون است. وی همچنین معتقد است بارسلونا فصل خوبی داشته و هواداران باید از اختلاف امتیازی که با تیم دوم جدول ایجاد شده خوشحال باشند.

مدافع ملی پوش بارسلونا قهرمانی در لالیگا را هدف اصلی آبی و اناری ها دانست و گفت: «روز یک شنبه هرکاری از دستمان برآید انجام می دهیم تا قهرمانی مان قطعی شود. امیدوارم بعد از بازی در ویسنته کالدرون، جام را بالای سر ببریم. قهرمانی در لالیگا برای ما اهمیت زیادی دارد و مشتاقیم که این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد».


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی معتقد است برای قطعی شدن قهرمانی تیم باید بدون توجه به نتیجه ای که رئال مادرید برابر اسپانیول کسب می کند، بر روی بازی با اتلتیکو تمرکز کند.

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/21

بــارســــایـــــــی نظر بده

»» اتلتیکو مادرید قربانی مورد علاقه مسی
بارسلونا

لیونل مسی تا به حال 17 گل در لیگ و 3 گل در جام حذفی برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده است. این تیم تنها تیمی است که مسی مقابل آن سه بار هت تریک کرده است. 

مسی به کابوسی برای اتلتیکو تبدیل شده است. وی بیست گل به این تیم زده است که 17 تای آن در لیگ و سه تای آن در جام حذفی بوده است و او به دنبال آن است که در روز یک شنبه آمار خود را بهبود ببخشد. آن‌ها به همراه رئال مادرید (18) قربانی‌های مورد علاقه مسی هستند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سه‌ هت تریک و سه دبل

مسی موفق شده است که سه بار مقابل این تیم هت تریک کند. اولین هت تریک وی در دیدار رفت مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 2008/09 بود که نتیجه این بازی را به سود بارسا رقم زد (3-1). مسی دومین هت تریک خود را دو سال بعد از آن در لیگ و در نیوکمپ (3-1) انجام داد. وی تنها هفت ماه بعد و در فصل 2011/12 هت تریک دیگری انجام داد که موجب شد بارسا اتلتیکو را در هم بکوبد (5-0). این بازیکن آرژانتینی تا به حال در برابر هیچ تیم دیگری سه بار هت تریک نکرده است.

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/20

بــارســــایـــــــی نظر بده

»» سرجیو بوسکتس: «کسب عنوان قهرمانی، به خصوص در لالیگا بسیار خوشحال کننده است»
مصاحبه 

هافبک بارسا بیان کرد: «هواداران به این تیم افتخار می کنند و عنوان قهرمانی را شایسته بارسا می دانند». بازیکنان می دانند که با کوچکترین لغزش از سوی رئال مادرید، قهرمانی می تواند از آن آنها شود. آنها به دنبال تمرکز قوای خود بر روی بازی یکشنبه برابر اتلتیکو در ورزشگاه ویسنته کالدرون هستند. 

سرجیو بوسکتس در مصاحبه ای با خبرنگاران اظهار کرد: «ما برای پیروزی در بازی روز یکشنبه آماده هستیم ولی احتمال وقوع این مساله که ممکن است زود تر از این قهرمانی را تصاحب کنیم هم اهمیت فراوانی دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
وی در ادامه افزود: «قهرمانی در هر رقابتی با اهمیت است و قهرمانی لالیگا از همه مهم تر. این رقابت منظمی است و به همین علت از اهمیت فراوانی برخوردار است. فرا تر از این مسائل، این چهارمین قهرمانی ما در پنج سال گذشته خواهد بود و این مساله بسیار دیدنی و زیبا خواهد بود».

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط رامین در تاریخ 92/02/20

2بــارســــایـــــــی

»» چراغ سبز پزشکی برای پدرو پس از تمرین
تمرینات 
منبع: سایت  باشگاه
پدرو که بازی برابر بتیس را به دلیل ناراحتی معده از دست داده بود، امروز به تمرینات بازگشت و چراغ سبز پزشکی را دریافت کرد. تیتو ویلانووا که به تازگی از نیویورک بازگشته، تمرین را هدایت کرد و تمام بازیکنان تیم به همراه لوکاس گافاروت از تیم اول جوانان در تمرین شرکت داشتند. والدس به صورت عادی به تمرین پرداخت و ماسکرانو در بخشی از تمرینات به تیم ملحق شد.

تمرین امروز پنجشنبه، با 30 دقیقه تاخیر، ساعت 11:30 آغاز شد تا تیتو ویلانووا با بازگشت صبح امروزش از نیویورک که در آن جا تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته بود، بتواند جلسه تمرینی را هدایت کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
تیتو ویلانووا در حالی تمرین را هدایت می کرد که تمام بازیکنان تیم به همراه لوکاس گافاروت از تیم اول جوانان در تمرین شرکت داشتند.



:

یکشنبه 92 تیر 30 :: 5:41 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287760
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است