سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

هدایت بارسا توسط "مارتینو" آرژانتینی قطعی است

رسانه‌های آرژانتینی از انتخاب "مارتینو" به عنوان جانشین ویلانووا در بارسلونا خبر داد.

تیتو ویلانووا به علت بیماری از هدایت آبی اناری‌ها استعفا داد تا سران این باشگاه اسپانیایی برای انتخاب جانشین او به تکاپو افتند.


بحث جانشینی ویلانووا به سوژه اصلی رسانه‌های تبدیل شده است . گزینه‌های زیادی برای جانشینی این مربی جوان مطرح شده‌اند، از جمله گاس هیدینک، لوئیس انریکه، روبی ، یورگن کلوپ، یوپ هاینس، مارتینو و ....


رادیو "لارید" آرژانتین بامداد دوشنبه اعلام کرد که مارتینو، سرمربی سابق اولد بویز آرژانتین برای مذاکره با ساندرا راسل، رییس بارسلونا امروز (دوشنبه) به بارسلونا پرواز می کند.


این منبع آرژانتینی همچنین خبر داد که مارتینو سه شنبه رسما هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده خواهد گرفت و به رسانه‌ها معرفی می‌شود.


مارتینو از مربیانی است که لیونل مسی پیش از این به ستایش از او پرداخت و سبک بازی هجومی تیم‌های او را ستود.


با توجه به علاقه ستاره آرژانتینی بارسا به هموطنش به احتمال زیاد مارتینو هدایت آبی اناری‌ها را برعهده خواهد گرفت. البته در نظر سنجی سایت های نزدیک به بارسلونا یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ بیشترین آراء را به خود اختصاص داد این در حالی است که خود هاینکس برعهده گرفتن هدایت بارسلونا را بعید دانست.
 


 

مسی از مارتینو ،برای هدایت تیم بارسلونا حمایت کرد

لیونل مسی با حمایت از جراردو مارتینو او را گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا عنوان کرد.

تیتو ویلانووا، سرمربی سابق بارسلونا به دلیل ادامه مداوای بیماری‌اش مجبور به ترک بارسلونا شد.


پس از این که روزنامه‌های اسپانیایی از دو گزینه "لوئیس انریکه" و " جراردو مارتینو" به عنوان سرمربیان احتمالی بارسلونا نام بردند، لیونل مسی،‌ فوق ستاره بارسلونا به حمایت از جراردو مارتینو، سرمربی سابق پاراگوئه پرداخت.


لیونل مسی در گفت‌وگو با روزنامه‌ آرژانتینی "اوله" با حمایت از جراردو مارتینو، گفت: به شخصه جراردو مارتینو را خیلی دوست دارم. او یک مربی بسیار بزرگ است. تیم‌های او همیشه فوتبال زیبایی را بازی می‌کنند و همیشه مورد احترام هواداران فوتبال است.


جراردو مارتینو که فصل گذشته با نیو اولدبویز، نایب قهرمانی لیگ آرژانتین رسید، یکی از گزینه‌های اصلی بارسلونا برای جانشینی "تیتو ویلانووا" محسوب می‌شود.


گابریل هاینسه، مدافع فصل گذشته اولدبویز نیز درباره رفتن جراردو مارتینو به بارسلونا، گفت: اصلا از خبر رفتن مارتینو در بارسلونا شگفت زده نشدم، زیرا می‌دانم که او گزینه ایده‌آلی برای هدایت بارسلونا است. جراردو مارتینو کسی است که به شانس در کارش معتقد نیست و همیشه به مالکیت توپ فکر می‌کند.

 




:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287760
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است