سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/11/323.jpg&w=576&zc=1&q=90

ترجمه توسط هوادار بارسا: "برای من این است که یک روز در تضاد است. من در مورد این ادای احترام اینکه من داده شده هیجان زده، اما آن روز بسیار دشوار است با این خبر در مورد تیتو است. "

- آندرس اینیستا هافبک اف سی بارسلونا فرستاده شده از یک پیام حمایت از تیتو بازی کردند در حالی که حضور یک رویداد در شهر خانه خود را از Fuentealbilla که به افتخار او پرتاب شد. در طول پرده برداری از مجسمه خود را در کنار خانه اش، او گفت که مهم است به خاطر داشته باشید که شخص می آید برای اولین بار، و که او معتقد است که تیتو به اندازه کافی قوی برای مبارزه با عقب و برنده این نبرد خیلی بدی رو پشت سر گذاشت.

ما فقط می توانید سعی کنید به منظور جلب شجاعت از کلمات اینیستا، و ارسال بهترین آرزوهای ما را به تیتو.


سرمربی تیم رئال مادرید ظهر روز شنبه در کنفرانسی خبری شرکت کرد تا قبل از اولین دیدار پیش فصل تیمش مقابل بورنموث [یکشنبه] صحبت هایی داشته باشد.

سرمربی ایتالیایی صحبت هایش را با ابراز حمایت از سرمربی سابق بارسلونا، تیتو ویلانوا که روز جمعه به خاطر عود کردن بیماری سرطانش کناره گیری کرد، شروع کرد.

"می خواهم پیغامی مملو از تشویق و حمایت برای همکارم تیتو بفرستم. من در مورد این خبر ناراحتم، اما او یک جنگجو است. می خواهم به او بگویم که تمام باشگاه و ترکیب تیم با او هستند. امیدواریم که همه چیز برای او خوب پیش برود."

آنچلوتی در مورد گمانه زنی ها نسبت به انتقال گرت بیل از تاتنهام به برنابئو، آرام بود و گفت: "نمی خواهم در مورد بیل صحبت کنم؛ من از تیمی که دارم راضی ام."

در عوض، سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مطمئن است باشگاه قرارداد کریستیانو رونالدو را تمدید خواهد کرد: "او بازیکن فوق العاده ای است و بسیار هم حرفه ای است. تمدید قرارداد او کار من نیست، اما فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد."




:

دوشنبه 92 تیر 31 :: 2:15 عصر


آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287757
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است