سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وب اخبار فوتبالی
Barcelona\s Lionel Messi Nymar independence supporters in this blog, but I have no animosity with other teams
urlyVoHO.jpg
درباره وبلاگ


I am a 16 year old boy. Volleyball, football and swimming are my favorite sports. Come I hope you like this website.
بنر

نقل و انتقالاتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir 


مارتین مونتویا، دفاع راست بارسلونا و جانشین دنی آلوز، برای چهار سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. وی از فص 2012-13 به عضو دائم تیم نخست بارسا تبدیل شده بود.

جمعه در دفتر باشگاه، مارتین مونتویا قرارداد خود را تا 30 ژوئن 2018 تمدید کرد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 20 میلیون یورو تعیین شده است. این بازیکن و مدیر برنامه هایش به همراه جوزپ ماریا بارتومئو، آنتونی روسیچ، آندونی زوبی زارتا و رائول سانیهی در این جلسه حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مونتویا از 8 سالگی در بارسا حضور داشته است. هم اکنون، در سن 23 سالگی، وی دومین فصل حضورش با تیم اصلی را تجربه می کند. هرچند، او نخستین بازی خود برای این تیم را در نیمه نهایی کوپا کاتالونیا در روز 9 سپتامبر 2008 مقابل سنت آندرئو انجام داد.

در روز 25 می 2012 وقتی هنوز بازیکن رسمی بارسا ب بود، در 12مین حضورش در تیم اصلی در فینال جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان رفت. در آن بازی بارسا 3-0 پیروز شد و مونتویا 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت. در فصل 2012-13 پس از 23 بازی به عضو دائم تیم اصلی بارسلونا تبدیل شد. در این فصل 18 بازی انجام داد؛ 12 بازی لالیگا، 2 بازی در لیگ قهرمانان و 4 بازی در جام حذفی. وی در 11 تای این بازی ها از ابتدا در زمبن حضور داشت و در 10 بازی 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت.




:



آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 287757
امکانات جانبی


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



کد بارش حباب وبلاگ ترفندها

به وبلاگه من خوش اومدید .بازم به ما سر بزنید
کلیه حقوق این وبلاگ برای وب اخبار فوتبالی محفوظ است